УРОК 13
Тема. Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, що містять знаходження частини числа
Мета: вправляти учнів у письмовому діленні на двоцифрове число, застосовувати таку дію для розв’язання задачі; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки для самостійної роботи.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Самостійна робота за картками
Картка 1
Варіант I
2) До овочевого магазину привезли 800 кг овочів. Капуста становила п’яту частину
Картка 2
Варіант II
1) Восени на ділянці посадили 576 дерев. Дуби становили четверту частину всіх дерев. Решта – сосни. Скільки сосон посадили на ділянці?
2. Фізкультхвилинка
II. Розвиток математичних умінь учнів
1. Коментоване розв’язання прикладів № 99
2. Знаходження частки з поясненням 294 : 49.
3. Самостійне розв’язання прикладів № 101
4. Розв’язання задач
1) Задача № 102.
Записати розв’язок задачі виразом.
350 – 350 : 5 = 280 (кг)
2) Задача № 103.
– Дізнатися, якої довжини будуть обидві смужки.
– Розв’язати задачу за умовним планом:
3) Самостійне розв’язання задачі № 104 (звернути увагу на вираз на… менше).
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 105, 106.
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, що містять знаходження частини числа - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 9. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 119. ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 9. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: вправляти учнів у засвоєнні табличних випадків множення числа 9;...
Рівняння та їх властивості. Розв’язування задач за допомогою рівнянь Урок № 106 Тема. Рівняння та їх властивості. Розв’язування Задач за допомогою рівнянь Мета: діагностика рівня засвоєння знань та вмінь, передбачених програмою з названої теми....
ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета: закріплювати вміння учнів виконувати дії додавання і віднімання над багатоцифровими числами; вчити узагальнювальних прийомів розв’язування задач; розвивати уважність; інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I....
Нерівність з однією змінною. Система та сукупність нерівностей з однією змінною УРОК № 9 Тема. Нерівність з однією змінною. Система та сукупність нерівностей з однією змінною Мета уроку: засвоєння учнями змісту понять: нерівність з однією змінною,...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО З ОСТАЧЕЮ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОПРАЦЮВАТИ ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ З ОСТАЧЕЮ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ПОРІВНЮВАТИ ЗАДАЧІ ТА УЗАГАЛЬНЮВАТИ СПОСОБИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ I. Перевірка домашнього завдання...
Контрольна робота № 5 УРОК 63 Тема. Контрольна робота № 5 Мета: перевірити рівень знань учнів з вивченої теми. ХІД УРОКУ Варіант I 1. За течією річки теплохід пройшов...
Середнє арифметичне, середнє значення величин Урок 113 Тема. Середнє арифметичне, середнє значення величин Мета: систематизувати знання учнів щодо понять “середнє арифметичне”, сформувати вміння учнів розв’язувати задачі високого рівня складності на...
Лінійні нерівності з однією змінною УРОК № 12 Тема. Лінійні нерівності з однією змінною Мета уроку: домогтися закріплення учнями змісту: означення рівносильних нерівностей та властивостей рівносильних нерівностей; означення лінійної нерівності...
ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ. ЗАДАЧІ НА СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ПИСЬМОВО ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВІ; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ МІРКУВАТИ ЗА ГОТОВИМ РОЗВ’ЯЗАННЯМ ЗАДАЧІ I. Перевірка домашнього завдання Пояснити план і...
Підсумкова контрольна робота з курсу математики за 5 клас Урок 126 Тема. Підсумкова контрольна робота з курсу математики за 5 клас Варіант 1 1°. Знайдіть значення виразу й округліть його до десятих: (4,1 –...
ДОДАВАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ДО ДВОЦИФРОВОГО ВИДУ 38 + 4. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ДВОМА СПОСОБАМИ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 36. ДОДАВАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ДО ДВОЦИФРОВОГО ВИДУ 38 + 4. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ...
Паралельнi прямі Урок № 7 Тема. Паралельнi прямі Мета: домогтися свiдомого розумiння учнями змiсту таких понять: “паралельнi прямi”, “паралельнi вiдрiзки”, “аксiома паралельних прямих”. Сформувати в учнiв умiння:...
ПОЗНАЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР БУКВАМИ ЛАТИНСЬКОГО АЛФАВІТУ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ І ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ Урок 18. ПОЗНАЧЕННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР БУКВАМИ ЛАТИНСЬКОГО АЛФАВІТУ....
Теорема, обернена до теореми Піфагора Урок № 35 Тема. Теорема, обернена до теореми Піфагора Мета: домогтися свідомого розуміння учнями змісту теореми Піфагора та її доведення: сформувати поняття єгипетського трикутника, піфагорової...
ЧИСЛО І ЦИФРА 9. ПОНЯТТЯ “ДЕВ’ЯТИЙ”. ДОПОВНЕННЯ ДО 9. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. НАПИСАННЯ ЦИФРИ 9. ЧИТАННЯ РІВНОСТЕЙ І НЕРІВНОСТЕЙ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 31. ЧИСЛО І ЦИФРА 9. ПОНЯТТЯ “ДЕВ’ЯТИЙ”. ДОПОВНЕННЯ ДО 9. ПОРІВНЯННЯ...
ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ ІЗ ЗАДАЧАМИ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ МНОЖИТИ БАГАТО – ЦИФРОВІ ЧИСЛА НА РОЗРЯДНІ; ПОВТОРИТИ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНО –...
ЗВ’ЯЗОК ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ВІДНІМАННЯ ІЗ ПРИКЛАДІВ НА ДОДАВАННЯ. ПРАВИЛО ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ДОДАНКА. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 44. ЗВ’ЯЗОК ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ВІДНІМАННЯ ІЗ...
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів Урок № 56 Тема. Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів Мета: узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів щодо різних видів перетворень цілих виразів; відпрацювати...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 5. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗІВ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 88. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ ДІЛЕННЯ НА 5. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗІВ Мета: вправляти учнів у знаходженні...
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів УРОК № 42 Тема. Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів Мета уроку: формування понять вектора, модуля вектора, напряму вектора; рівності векторів; формування вмінь застосовувати...
Прямокутний паралелепіпед та його об’єм Урок № 56 Тема. Прямокутний паралелепіпед та його об’єм Мета. Поглибити знання учнів про прямокутний паралелепіпед та його виміри, закріпити поняття об’єму та його формули,...
ПРАВИЛА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМИХ ВІД’ЄМНИКА І ЗМЕНШУВАНОГО. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 10 Урок 58. ПРАВИЛА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМИХ ВІД’ЄМНИКА І ЗМЕНШУВАНОГО. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з...
Цифри. Десятковий запис чисел УРОК 6 Тема. Цифри. Десятковий запис чисел Мета: закріпити, розширити і поглибити знання учнів про десятковий запис чисел; вдосконалювати уміння та відпрацьовувати навички розв’язання задач...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО ВИРАЗИ НА СУМІСНІ ДІЇ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з прийомами письмового множення на одноцифрове число; удосконалювати навички усних обчислень, розв’язування задач; розвивати мислення учнів; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ...
Порівняння радикалів УРОК 35 Тема. Порівняння радикалів Мета уроку. Формування умінь учнів порівнювати радикали. І. Перевірка домашнього завдання 1. Фронтальна бесіда за № 25-37 із “Запитання і...
Рівняння х2 = а. Основна тотожність квадратного кореня Урок № 36 Тема. Рівняння х2 = а. Основна тотожність квадратного кореня Мета: повторити та узагальнити знання учнів щодо способу розв’язання рівняння виду х2 =...
Розв’язування задач і виконання С/Р № 10 Урок № 46 Тема. Розв’язування задач і виконання С/Р № 10 Мета уроку. Закріпити в учнів навички та вміння по темі: “Ділення десяткових дробів та...
ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 3. ОБЧИСЛЕННЯ ДОВЖИНИ СТОРОНИ РІВНОСТОРОННЬОГО ТРИКУТНИКА ЗА ЙОГО ПЕРИМЕТРОМ Мета: скласти і вивчити таблицю ділення на 3; працювати над засвоєнням змісту множення і ділення та взаємозв’язку між ними; навчити обчислювати довжину сторони рівностороннього трикутника...
Повторення та систематизація знань та вмінь учнів з теми “Функції і графіки” Урок № 85 Тема. Повторення та систематизація знань та вмінь учнів з теми “Функції і графіки” Мета: повторити та систематизувати набуті учнями знання про зміст...
Координатна площина. Графіки залежності Урок № 117 Тема. Координатна площина. Графіки залежності Мета: вдосконалити вміння учнів, вироблені в ході вивчення теми шляхом розв’язування задач підвищеної складності; відпрацьовувати обчислювальні навички....
Округлення десяткових дробів Урок № 44 Тема. Округлення десяткових дробів Мета уроку. Формувати в учнів вміння округлювати десяткові дроби. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. А) на дошці...
ВІДРІЗОК. ПОРІВНЯННЯ ДОВЖИН ВІДРІЗКІВ. ЛАМАНА. ЛАНКИ ЛАМАНОЇ ЛІНІЇ. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ ЗА ВИСОТОЮ (“НАЙВИЩИЙ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 10. ВІДРІЗОК. ПОРІВНЯННЯ ДОВЖИН ВІДРІЗКІВ. ЛАМАНА. ЛАНКИ ЛАМАНОЇ ЛІНІЇ. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ...
ПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОН МНОЖЕННЯ Мета: ознайомити учнів з переставним законом дії множення; закріплювати вміння розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ...
Множення і ділення на 10 і на 100. Задачі, які включають знаходження частини числа або числа за його частиною (№№ 82-91) Тема. Множення і ділення на 10 і на 100. Задачі, які включають знаходження частини числа або числа за його частиною (№№ 82 – 91). Мета....
Арифметичні дії додавання і віднімання Метою розділу є формування в учнів навичок письмового додавання та віднімання багатоцифрових чисел. Слід зазначити, що з письмовим прийомами додавання та віднімання учні ознайомились у...