Урок 29. ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
Мета: розширити уявлення учнів про Велику Британію; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Гра “Відгадай”
Цю суверенну європейську державу називають Сполученим Королівством. столиця Королівства – місто Лондон, найбільше у країні. Територія займає близько 244 тис. км2. Населення – понад 63 млн чоловік. З усіх боків Королівство оточене водними просторами:
Це – … (Велика Британія).
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
– Сьогодні на уроці ми здійснимо віртуальну подорож до Великої Британії.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення вчителя
Велика Британія утворилася шляхом об’єднання Шотландії з Англією. Цей договір був підписаний у 1707 р. і став причиною створення Сполученого Королівства Великої Британії. Слово Велика додали до слова Британія тільки для того, щоб можна було позначити цю країну як політичну одиницю. Виходить, що Британія –
Столиця – Лондон. У Лондоні дуже розвинений метрополітен. Його станції є в кожному районі, а також вокзалі й аеропорту, що дуже зручно. За проїзд у лондонському метро немає фіксованої оплати, тобто ви заплатите за ту кількість станцій, які проїдете.
Практично в усі музеї в Лондоні можна зайти безкоштовно, але в усіх відвідувачів є можливість залишити “пожертву” певної суми грошей, яку вони самі визнають прийнятною.
У Великій Британії дуже складно зустріти бездомних тварин. Зазвичай їх утримують у спеціальних притулках. Це пов’язане із законом про жорстоке поводження із тваринами.
У Великій Британії дуже люблять пити чай. Ця країна посідає третє місце у світі після Індії й Туреччини за споживанням чаю на душу населення.
2. Робота за підручником (с. 115-116)
Учні виконують завдання рубрики “Повтори те, що знаєш”.
Робота в парах
Учні виконують завдання рубрики “Поділися своїми думками”.
Читають текст рубрики “Я хочу дізнатися”.
Опрацьовують матеріали рубрики “Ознайомся з думкою інших людей” та виконують завдання на с. 116.
– Що із прочитаного було вам знайоме?
– Що нового ви дізналися?
– Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 116. (Я прагну…)
– Якими словами ви збагатили на уроці свій словник?
3. Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Вправа “Мікрофон”
– Якби я був(ла) найкращим екскурсоводом у Великій Британії, то…
2. Гра “П’ять речень”
Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
– Чого ви сьогодні на уроці навчилися?
– Що нового ви дізналися?
– Що вас здивувало?
VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник (с. 115-116).