Реклама марки – рекламна діяльність з метою довгочасного відокремлення і запам’ятовування конкретної товарної (торгової) марки.
Реклама марки - Економічний словник
Схожі записи:
Бакетинг Бакетинг – незаконна діяльність брокерів, що полягає у навмисному невиконанні наказів клієнтів та використанні їх гарантійного внеску при укладанні ф’ючерсних угод....
Гроші дешеві Гроші дешеві – форма кредитно-грошової політики, спрямованої на здешевлення, підвищення рівня доступності кредиту для розширення сукупного попиту. Основними засобами реалізації цієї політики є зниження облікової...
Реальна позичкова ціна засобів виробництва Реальна позичкова ціна засобів виробництва (за термінологією західних авторів – капіталу) – ціна, яка вимірюється не в грошах, а в одиницях продукції за одиницю часу,...
Ціль організації Ціль організації – бажаний й очікуваний результат, якого необхідно досягти шляхом активної і цілеспрямованої діяльності членів організації для задоволення колективних та індивідуальних потреб. Доцільно розрізняти...
Конкуренція недосконала Конкуренція недосконала – економічне суперництво між монополіями (в т. ч. між олігополіями), а також між монополістичними утвореннями і підприємствами середнього та дрібного бізнесу. Характеризується поєднанням...
Інкубатори “Інкубатори” (“инкубаторы”) – центри розвитку бізнесу та підприємництва, регіональні технологічні та інноваційні центри при університетах та інших вузах, науково-дослідних організаціях, що допомагають новостворюваним організаціям інноваційного...
Невідкладні потреби Невідкладні потреби – 1) першорядні, пріоритетні потреби особи, трудового колективу і суспільства; 2) першорядні потреби підприємства, фірми, компанії в оплаті розрахункових документів, виконанні платіжних вимог...
Товари попереднього вибору Товари попереднього вибору – товари тривалого користування, які купують після ретельної оцінки асортименту, порівняння з товарами-аналогами за якістю і ціною, з урахуванням реального досвіду користування...
Націоналізація банків Націоналізація банків – перехід банків з рук приватного та колективного капіталу у власність держави у безоплатній або оплатній (в т. ч. частково) формах. Н. б....
Прогнозування у системі експортного маркетингу Прогнозування у системі експортного маркетингу – один із завершальних етапів комплексного вивчення зовнішніх ринків (міжнародного маркетингу); стратегічне планування, змістом якого є оцінка можливих змін кон’юнктури...
Подвійна бухгалтерія Подвійна бухгалтерія (двойная бухгалтерия) – метод ведення бухгалтерського обліку, коли на кожну господарську, фінансову операцію робиться подвійний запис....
Маркетингу функції Маркетингу функції – основні завдання, виконувані маркетологами, пов’язані з вивченням попиту, розробкою конструкцій та технологій виробництва товарів, доставки їх покупцям та наступного обслуговування, Найповніше вони...
Маркетингова програма Маркетингова програма (маркетинговая программа) – система взаємопов’язаних заходів, що визначають дію підприємства-виробника на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. М. п. є єднальною ланкою...
Стандарт міжнародний Стандарт міжнародний – еталон якісної характеристики товарів, що застосовується у взаємній торгівлі країн світу і розробляється міжнародною організацією із стандартизації. Так, С. м. серії 9000...
Актуарні розрахунки Актуарні розрахунки – система математичних і статистичних розрахунків, у процесі яких встановлюються статистичні закономірності, що використовуються для налагодження ділових стосунків між страхувальником і страхівником. Зокрема,...
Адвокат-канали Адвокат-канали (адвокат-каналы) – представники розподільчих товаропровідних каналів, торгові представники підприємств, організацій, фірм, компаній, які мають зв’язки і вихід на представників цільової аудиторії споживачів, покупців....
Анулювання (боргу, замовлення, договору) Анулювання (боргу, замовлення, договору) – розірвання договору, скасування замовлення, визнання недійсними раніше укладених угод, узятих зобов’язань, відмова від них....
Розрахунок зовнішньоторговельної ціни Розрахунок зовнішньоторговельної ціни – механізм визначення ціни у міжнародній торгівлі. Такий механізм передбачає, по-перше, з’ясування існуючих цін на аналогічні товари, що реалізуються на світовому ринку...
Фаза зрілості продукту Фаза зрілості продукту (фаза зрелости продукта) – одна із стадій життєвого циклу товару, яка характеризується тривалими виробничими періодами відповідно до сталих технологічних процесів....
Ризик-менеджер Ризик-менеджер – спеціаліст з управління ризиками на підприємстві, фірмі, компанії, який організовує діяльність щодо зменшення глибини економічних ризиків або унеможливлення найнебезпечніших з них, а також...
Гарант випуску Гарант випуску – забезпечення розміщень на первинному ринку випуску цінних паперів кредитно-фінансовою установою....
Міжнародний банк реконструкції і розвитку Міжнародний банк реконструкції і розвитку (МБРР, International Bank for Reconstruction and Development) – міжнародна спеціалізована кредитно-фінансова установа, головна організація групи Світового банку. Створений з метою...
Експлерент Експлерент – фірма – новатор, яка свідомо йде на значний ризик, а отримання прибутків від продажу нових товарів і технологій ставить у залежність від обдарованості...
Сервіс післяпродажний Сервіс післяпродажний – послуги, які надає покупцеві компанія, фірма, підприємство, які продали товар. С. п. охоплює доставку, встановлення, налагодження, ремонт та ін....
Економічний вимір Економічний вимір – кількісно-якісна ідентифікація економічних явищ і процесів з переважанням кількісних оцінок....
Фактичні резерви Фактичні резерви – сума депозитів комерційного банку у центральному банку і касова готівка цього банку....
Нормативний термін служби основних засобів Нормативний термін служби основних засобів – час, протягом якого засоби праці повинні зберігати свою споживну вартість, а їхня вартість мас бути повністю замінена за рахунок...
Інвестиції іноземні Інвестиції іноземні – інвестиції різних зарубіжних інвесторів в економічну систему країни з метою привласнення більших прибутків, встановлення контролю над економікою загалом або окремими галузями, підприємствами....
Позика не забезпечена Позика не забезпечена – 1) позика, що надається без будь-якого забезпечення; 2) державна позика, яку розповсюджують здебільшого через центральні та комерційні банки у формі скарбничих...
Сектор економіки Сектор економіки – значна частина економіки, наприклад, сектор промислових компаній, сектор фінансових компаній, державний сектор тощо....
Концепція монополістичної конкуренції Концепція монополістичної конкуренції – концепція, згідно з якою монополістична конкуренція стирає грань між конкуренцією (повною чи неповною) і монополією, поєднує їх, не усуваючи певних відмінностей...
Маклер вексельний Маклер вексельний – маклер, який купує, продає переказні векселі або є посередником у процесі купівлі-продажу....
Бум економічний Бум економічний – короткотермінове, іноді штучно зумовлене піднесення виробництва, торгівлі, ділової активності....
Пасивні операції банків Пасивні операції банків – операції, за допомогою яких банки акумулюють ресурси для здійснення активних операцій, насамперед кредитних. У політекономічному контексті П. о. б. – це...
Привілей реінвестиційний Привілей реінвестиційний – право акціонера використати отримані дивіденди для придбання додаткової кількості акцій на пільгових умовах....