УРОК 73
Тема. Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух
Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки й таблиці для усної лічби, предметні малюнки, креслення умов задач.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення
– Порівняти фігури з однаковими значеннями.
– Розв’язати приклади.
– Обчислити.
1 ц : 2; 1 т : 5; 3 кг : 6; 1 грн. 20 к. : 20; 1 т : 25.
– Розв’язання задач.
1) Від ялини і дуба, відстань між якими 2 км, назустріч одне одному рухаються котик і песик. Котик пройшов до зустрічі з песиком 800 м. Яку відстань до зустрічі пройшов песик?
2) Від одного дуба у протилежних напрямах почали рухатись їжак та білка. Їжак до своєї нори подолав відстань у 250 м, білка до свого дупла – 750 м. Яка відстань між норою їжачка та дуплом білочки?
3) Відстань між лісом і річкою 1 км. Зайчик від лісу, а коник
II. Розвиток математичних умінь учнів
1. Фронтальна робота над задачею № 605 (на дошці робиться креслення)
2. Робота над задачею № 606: креслення схеми задачі, колективне складання плану розв’язання та виразу до задачі
3. Фізкультхвилинка
4. Самостійне розв’язання прикладів № 604 за варіантами
5. Розв’язання рівнянь (для кожного ряду учнів пропонується рівняння)
X – 2 = 14 850
X : 2 = 14 850
Х – 2 = 14 850
6. Колективне розв’язання прикладів з подальшою перевіркою оберненою дією
20 700 – 9 478
817 : 43
36 – 23
9 765 + 91 807
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 608, 609.