ТЕМА: СВЯТА І ТРАДИЦІЇ
UNIT 6. PARTIES AND HOLIDAYS
УРОК 72 (9)
Підтема: День народження.
Мета: Повторити й узагальнити лексичний матеріал теми.
Тренувати учнів в аудіюванні.
Продовжувати формувати навички усного мовлення.
Учити переказувати фабульний текст із використанням візуальних опор і без них.
Практикувати учнів у письмі.
Розвивати мовленнєві вміння й навички.
Прищеплювати любов до дитячої художньої літератури.
Виховувати почуття дружби, взаємодопомоги, чуйність.
Обладнання: Підручник,
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting and Aim
1. Привітання і повідомлення теми та мети уроку.
Т: Good morning, pupils! We are talking about holidays and traditions. And I’d like to ask you about your favourite holiday. I see that some of you like New Year’s Day, some like Christmas, but most of you answered that it was their birthday. We’ll speak about birthdays today. We’ll listen to, read and prepare for retelling the story “Eeyore’s Birthday”.
Warming up
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Вивчення вірша “Happy Birthday” (текст записано на дошці).
We have a day to celebrate
Which comes but once a year.
And so today we’d like to say
From all of us to you:
Happy birthday! Happy birthday!
Happy birthday to you.
Учитель
2) Виконання пісні “Happy Birthday”.
Учитель пропонує учням пригадати і хором проспівати пісню “Happy Birthday”.
3) Бесіда з класом про день народження.
Т: I’d like to ask you about your birthdays. When do you celebrate them? How many guests did you invite last time you had birthday? Did you make surprises? Did you play games? Was it fun?
Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя. Відповіді повинні бути розгорнутими.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Check on Homework
1. Перевірка домашнього завдання.
Т: Now let us speak about the holidays that are going to come. It was your homework for today. You are welcome with your stories.
Учитель дізнається, про які свята збираються розповідати учні, і під час опитування намагається уникнути історій на одну й ту ж саму тему.
Listening Comprehension and Reading
2. Тренування учнів в аудіюванні та читанні тексту. Впр. 1 (с. 98).
1) Pre-Listening Activity. Етап підготовки до аудіювання.
Т: Pm sure you know Winnie-the-Pooh and his friends. They are Christopher Robin, Piglet, Kanga and Eeyore. Who is Eeyore? He is a donkey. And it is his birthday. Let us listen to the story about it.
2) While-Listening Activity. Етап аудіювання.
Учні прослуховують текст в аудіо-запису або з голосу вчителя, стежачи по книжці за розповіддю.
3) Reading. Читання тексту вголос за ролями.
Учитель поділяє клас на групи (по чотири учні в кожній) і пропонує прочитати текст за ролями: автор, Вінні Пух, Іа, П’ятачок.
4) Post-Reading Activity. Перевірка розуміння змісту прочитаного тексту.
Впр. 2 (с. 99).
Учні в групах визначають, відповідають чи ні подані твердження змісту тексту. Завдання перевіряється за ключем, який записує на дошці один з учнів.
Key: 1T; 2F; 3F; 4Т; 5Т; 6F; 7Т; 8Т; 9Т.
Writing
3. Розвиток умінь писемного мовлення.
РЗ, впр. 1-3 (с. 70).
Учні виконують вправи письмово. По закінченні роботи вчитель збирає зошити на перевірку.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework
1. Домашнє завдання.
Впр. 3 (с. 99), переказати історію з опорою на малюнки.
Summarizing
2. Підведення підсумків уроку.
Т: Your homework is to retell the story about Eeyore’s birthday. We’ve done some exercises. I’m sure it will help you to prepare your homework well.