Мета: повторити лексичний матеріал географічного напряму (“Країни та їхні столиці”); удосконалювати мовні та мовленнєві навички в межах теми.
Обладнання: підручник, комп’ютери, матеріали до завдань, презентація.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання
Т. Good morning, dear students!
Good morning, teacher!
Т. I ‘m glad to see you. Let’s begin our lesson. Sit down, please! Today we will speak about countries, people and cities.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Перевірка домашнього завдання
Впр. 3, с. 170.
Уведення в іншомовну атмосферу.
Онлайн-ігри “Країни та їхні
Http://www. game01.ru/?m1=30andm2=10andid=17028
Http://www. novelgames. com/ru/spgames/capitals/
Http://online. seterra. net/ru/ex/23
Можна обирати одне з посилань та проводити ігри на вибір.
Кросворд
Т. Can you translate the words into English? Complete the crossword.
Столиця Держава Країна Світ Культура Мова
Keys: 1 capital; 2 state; 3 country; 4 peace; 5 culture; 6 language.
Говоріння, робота в парах
Впр. 1, с. 174.
Аудіювання, розігрування діалогу
Впр. 2, с. 174-175.
Читання
Впр. 5, с. 176-177.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Робота з мультимедійною презентацією
(Презентацію готує вчитель.)
– Прослухайте назви англомовних країн. Поєднайте столиці та країни, малюнки із зображенням країн та їхні назви.
Підбиття підсумків уроку
Т. Well, children. You are active today. Thank you for the work.
Домашнє завдання
Впр. 1, с. 172.