Урок 35. КОМПОЗИТОР. СЛУХАЧ. ВИКОНАВЕЦЬ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РІК)
Вступ
Сьогодні в нас підсумковий урок за рік. І ми проведемо його у вигляді тестування. Зичимо успіху!
Тестове завдання 1
У наведеному переліку позначте прізвища українських композиторів
М. Лисенко
М. Глінка
М. Леонтович
Г. Майборода
М. Вербицький
П. Чайковський
Д. Кабалевський
О. Бородін
Тестове завдання 2
Автори Гімну України
П. Чубинський, М. Вербицький
М. Лисенко, П. Чубинський
М. Вербицький, М. Лисенко
Тестове завдання 3
Місто, що є батьківщиною баркароли
Рим
Венеція
Варшава
Тестове завдання 4
Українські думи відрізняються від історичних пісень…
Імпровізаційно-речитативним характером мелодики
Тематизмом
Використанням різних засобів музичної виразності
Тестове завдання 5
Автор музики до романсу “Гуде вітер вельми в полі”
М. Глінка
М. Лисенко
П. Чайковський
Тестове завдання 6
Українська народна пісня, мелодію якої М. Лисенко використав в увертюрі до опери “Тарас Бульба”
“Засвіт встали козаченьки”
“Вийди, вийди, Іванку”
“Ой на горі та й женці жнуть”
Тестове завдання 7
Позначте правильне твердження
Троїсті музики – це український народний інструментальний ансамбль
Троїсті музики – це польський народний інструментальний ансамбль
Троїсті музики – це російський народний інструментальний ансамбль
Тестове завдання 8
Позначте правильне твердження
Канон – це одноголосний твір
Канон – це багатоголосний твір, в якому всі голоси виконують одну мелодію, вступаючи почергово
Канон – це багатоголосний твір, в якому кожен голос має свою мелодію
Тестове завдання 9
Характер українських коломийок
Танцювально-жартівливий
Ліричний
Епічний
Тестове завдання 10
Пісня “Зоре моя вечірняя” є…
Професійною
Народною
Тестове завдання 11
Риси, притаманні жартівливим пісням
Спокій, ліризм
Маршовість, бадьорість
Танцювальність, жвавість, грайливість
Підсумки уроку
Сьогодні ми підсумували знання, отримані за увесь навчальний рік. Вітаємо, якщо ви успішно впоралися із завданнями. Не засмучуйтеся, якщо виявили прогалини у знаннях. Нехай щастить!