Predmety


Концентрація торгівлі

Концентрація торгівлі – зосередження та об’єднання дедалі більших обсягів продажу товарів і послуг на все більших підприємствах або на обмежених територіях. У першому випадку відбувається укрупнення торговельних підприємств і концентрація у них обсягів товарних ресурсів і запасів, які зростають, що означає товарну К. т. У другому – зосередження значної кількості торгових об’єктів на обмеженій території – територіальна концентрація. Так, у зарубіжних країнах універмаги мають торговельну площу 11 – 20 тис. кв. м і не менше 100 тис. товарних одиниць; супермаркети продтоварів – 8,3 тис. кв. м і 15 тис. т. од., гіпермаркети – 22 тис. кв. м і 50 тис. т. од. К. т. характеризує речовий зміст концентрації торговельного капіталу.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Концентрація торгівлі - Економічний словник