УРОК 84
Тема. Контрольна робота № 7
Мета: перевірити рівень знань учнів.
ХІД УРОКУ
Варіант I
1. Знайти і записати.
– 1/6 від 3 год., 2/4 від 1 хв., 3/5 від 2 км.
– Число, 1/3 якого дорівнює 80.
– 1/2 гарбуза становить 4 кг. Яка маса всього гарбуза?
2. Порівняти.
1/5 км і 2 000 м, 5/6 год. і 55 хв., 9 год. і 3/8 доби.
3. Знайти 2/7 від 36 309.
4. Для школи-інтернату придбали 2 850 зошитів. Для учнів початкових класів виділили 8 упаковок по 60 зошитів, а 8/10 решти – для старшокласників. Скільки зошитів одержали старшокласники?
5. Обчислити вираз.
(14 057 – 4 509) + 3/8 від 72 060.
Варіант II
1. Знайти і записати.
– 1/9 від 3 год., 2/6 від 1 хв., 3/4 від 2 км.
– Число, 1/5 якого дорівнює 70.
– 1/2 головки сиру важить 2 кг. Яка маса цілої головки сиру?
2. Порівняти.
1/5 км і 200 м, 5/10 год. і 25 хв., 8 год. і 3/8 доби.
3. Знайти 3/5 від числа 98 765.
4. У їдальні було 60 л молока. 1/3 частину молока вилили на сніданок, а решту розлили в бідони по 5 л. Скільки бідонів заповнили молоком?
5. Обчислити вираз.
(14 057 + 4 509) – 4/9 від 127 044.
Контрольна робота № 7 - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Дроби. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа (№№ 777-787) Тема. Дроби. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа (№№ 777-787). Мета. Ознайомити учнів із дробами, у яких чисельник і знаменник рівні між собою;...
ЗНАХОДЖЕННЯ ДРОБУ ВІД ЧИСЛА Цілі: – навчальна: удосконалити вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження дробу від числа; – розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, міркувати за аналогією; – виховна:...
НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ ДІЛЕННІ. ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА НА КІЛЬКА ОДИНИЦЬ І В КІЛЬКА РАЗІВ Мета: ознайомити учнів з назвами компонентів і результату дії ділення; вчити розв’язувати задачі на зменшення числа у кілька разів; розвивати навички усної лічби, логічне і...
ЧИТАННЯ І ЗАПИС П’ЯТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. ДІЇ НАД КРУГЛИМИ ЧИСЛАМИ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМИХ ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ Мета: формувати в учнів уміння читати і записувати п’ятицифрові числа; вчити застосовувати усні прийоми виконання дій над круглими п’ятицифровими числами; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати...
ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ДВОМА СПОСОБАМИ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 121. ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ДВОМА СПОСОБАМИ Мета: закріпити знання табличних результатів множення і ділення;...
Дії над радикалами УРОК 36 Тема. Дії над радикалами Мета урокую Познайомити учнів з діями над радикалами: додавання і віднімання, множення і ділення; піднесення радикала до степеня; добування...
ПОВТОРЕННЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО САМОСТІЙНА РОБОТА Мета: формувати навички швидких обчислень табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати пізнавальну активність, самостійність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ...
Статистичні дані. Способи подання даних УРОК № 45 Тема. Статистичні дані. Способи подання даних Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту понять: вибіркова сукупність, або вибірка, статистичний ряд, об’єм вибірки, частота...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Цілі: – навчальна: сформувати вміння складати системи рівнянь за умовою задачі; домогтися засвоєння схеми розв’язання задачі за допомогою системи лінійних рівнянь з двома змінними; –...
Взаємне розміщення прямої та площини і площин у просторі. Перпендикуляр до площини. Взаємне розміщення площин у просторі УРОК № 53 Тема. Взаємне розміщення прямої та площини і площин у просторі. Перпендикуляр до площини. Взаємне розміщення площин у просторі Мета уроку: повторити, привести...
ВЛАСТИВОСТІ СТЕПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ Цілі: – навчальна: удосконалити вміння застосовувати властивості степенів до розв’язування задач; – розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; – виховна:...
Рівність трикутників Урок № 28 Тема. Рівність трикутників Мета: перевірити рівень засвоєння знань та сформованості вмінь учнів з теми. Тип уроку: контроль знань, умінь. Форма проведення: фронтальна...
ПРАВИЛЬНІ І НЕПРАВИЛЬНІ ДРОБИ Цілі: – навчальна: удосконалити вміння розв’язувати задачі, які передбачають використання поняття правильного і неправильного дробу; – розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію, узагальнювати її; – виховна:...
ОДИНИЦЯ ВИМІРЮВАННЯ МІСТКОСТІ ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 1-Й КЛАС Урок 8. ОДИНИЦЯ ВИМІРЮВАННЯ МІСТКОСТІ – ЛІТР. ПОРІВНЯННЯ МІСТКОСТІ ПОСУДИН. ДОБА І ТИЖДЕНЬ, РІК І МІСЯЦІ Мета: формувати вміння розв’язувати...
Аналіз контрольної роботи. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Розв’язування задач (№№ 1085-1092) Тема. Аналіз контрольної роботи. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Розв’язування задач (№№ 1085-1092). Мета. Проаналізувати основні помилки, допущені учнями в ході виконання контрольної роботи;...
Друга ознака рівності трикутника Урок № 20 Тема. Друга ознака рівності трикутника Мета: домогтися розуміння учнями другої ознаки рівності трикутників та поняття “сторона і прилеглі до неї кути трикутника”....
УСНЕ МНОЖЕННЯ КРУГЛИХ ДВОЦИФРОВИХ ТА БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ПРИЙОМИ УСНОГО МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ І БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ З ДРОБАМИ I. Перевірка домашнього завдання На...
Обернено пропорційні величини Урок № 4 4 Тема. Обернено пропорційні величини Мета: сформувати уявлення учнів про зміст поняття обернено пропорційних величин; навчити відрізняти прямо і обернено пропорційні величини,...
ЗНАХОДЖЕННЯ РІЗНИЦІ У ВИПАДКУ, КОЛИ ЗМЕНШУВАНЕ МАЄ ДЕКІЛЬКА НУЛІВ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з відніманням багатоцифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить кілька нулів; закріплювати вміння застосовувати переставну властивість додавання, виконувати перевірку дій додавання і...
Утворення й читання будь-яких чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Види кутів УРОК 16 Тема. Утворення й читання будь-яких чотирицифрових чисел. Розкладання чисел на розрядні доданки. Види кутів Мета: розглянути запис чотирицифрових чисел в нумераційній таблиці; формувати...
ЧИСЛО 10. ПОНЯТТЯ “ДЕСЯТИЙ”. ДОПОВНЕННЯ ДО 10. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 10. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 36. ЧИСЛО 10. ПОНЯТТЯ “ДЕСЯТИЙ”. ДОПОВНЕННЯ ДО 10. УТВОРЕННЯ ЧИСЛА 10....
Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні УРОК 87 Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні Мета: з’ясувати особливість письмового множення багатоцифрових чисел на розрядні числа; готувати учнів до розв’язання задач на...
ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ОДИНИЦІ ЧАСУ ТА СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ НИМИ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ЗАМІНЮВАТИ ОДНІ ОДИНИЦІ ЧАСУ ІНШИМИ I. Перевірка домашнього завдання Взаємоперевірка виконання...
Множення раціональних чисел з однаковими знаками Урок № 8 1 Тема. Множення раціональних чисел З однаковими знаками Мета: сформувати уявлення учнів про зміст дії множення раціональних чисел з однаковими знаками, закріпити...
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання Урок № 77 Тема. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання Мета: закріпити знання алгоритму розв’язання систем лінійних рівнянь із двома змінними способом...
Розв’язування задач на застосування ознаки перпендикулярності площин Урок 39 Тема. Розв’язування задач на застосування ознаки перпендикулярності площин Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати означення та ознаку перпендикулярності площин до розв’язування задач. Обладнання:...
Властивості степеня з натуральним показником. Добуток степенів з однаковою основою Урок № 21 Тема. Властивості степеня з натуральним показником. Добуток степенів з однаковою основою Мета: домогтися свідомого розуміння учнями властивості добутку степенів з однією основою...
ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ЧИСЛА. ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЗНАЧЕННЯМ ЙОГО ДРОБУ Мета: повторити правило знаходження частини числа; закріпити вміння розв’язувати задачі на знаходження частини числа за значенням його дробу; вчити виконувати письмове ділення; розвивати мислення; виховувати...
Розв’язування логарифмічних нерівностей УРОК 61 Тема. Розв’язування логарифмічних нерівностей Мета уроку. Формування умінь учнів розв’язувати логарифмічні нерівності І. Перевірка домашнього завдання Перевірити наявність виконаних домашніх завдань та відповісти...
Множення натуральних чисел Урок № 21 Тема. Множення натуральних чисел Мета уроку. Добитися свідомого засвоєння учнями множення, множення числа на розрядну одиницю, розкрити властивості нуля і одиниці під...
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ДОДАТОК ДИДАКТИЧНІ ІГРИ Гра “Виручай” Учні кожного ряду отримують по картці. У першого учня в ряду завдання записане повністю, а в решти замість першого числа...
ЧИТАННЯ ТА ЗАПИС ШЕСТИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА 10, 100, 1000 ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ УЯВЛЕННЯ ПРО КЛАСИ ОДИНИЦЬ І ТИСЯЧ, ЇХ РОЗРЯДНИЙ СКЛАД, УМІННЯ ЧИТАТИ, ЗАПИСУВАТИ ШЕСТИЦИФРОВІ ЧИСЛА; УДОСКОНАЛЮВАТИ НАВИЧКИ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НА 10,...
Порівняння чисел. Читання і записування п’ятицифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Ускладнені задачі на знаходження третього доданка (№№ 236-245) Тема. Порівняння чисел. Читання і записування п’ятицифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Ускладнені задачі на знаходження третього доданка (№№ 236-245). Мета. Формувати в учнів...
Підсумковий урок з теми “Арифметичний квадратний корінь з числа та його властивості. Перетворення ірраціональних виразів” Урок № 45 Тема. Підсумковий урок з теми “Арифметичний квадратний корінь з числа та його властивості. Перетворення ірраціональних виразів” Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання...
Властивості тригонометричних функцій УРОК 10 Тема. Властивості тригонометричних функцій Мета уроку: вивчення властивостей тригонометричних функцій у = sin х, у = cos х, у = tg х, у...