Маркетинг стримуючий (маркетинг сдерживающий) – застосовується, коли попит на товари перевищує товарну пропозицію. Аналогічний поняттю демаркетинг. Передбачає підвищення цін, вишукування можливостей збільшення виробництва товарів тощо.
Маркетинг стримуючий - Економічний словник
Схожі записи:
Договірна ціна Договірна ціна (договорная цена) – встановлюється за угодою між виробником (продавцем) та споживачем (покупцем) продукції....
Норма керованості Норма керованості – оптимальна кількість працівників, підлеглих одному керівникові. Основним методом визначення Н. к. є розрахунково-аналітичний, який базується на врахуванні характеру робіт, науково обгрунтованих норм...
Регіональний страховий ринок Регіональний страховий ринок – сукупність страхових організацій, національних страхових ринків окремих регіонів, між якими існують щільні інтеграційні зв’язки. Зокрема, в межах ЄС передбачено повну уніфікацію...
Асоційовані з ЄС країни Асоційовані з ЄС країни – країни (більшість з яких слаборозвинені), що мають з ЄС двосторонні угоди про преференціальний (пільговий) торгово-економічний режим. Поділяються на дві основні...
Акредитив переказний Акредитив переказний (аккредитив переводной) – акредитив, який може бути переданий для будь-яких розрахунків іншій особі....
Груповий аукціон Груповий аукціон (групповой аукцион) – форма організації біржової торгівлі, коли на торгах представляються заздалегідь згруповані за певними ознаками товари (цінні папери), а через заздалегідь зазначений...
Рента довічна страхова Рента довічна страхова – регулярний дохід, виплачуваний страховою компанією страхувальникові до кінця його життя у разі втрати працездатності з фонду, накопиченого за рахунок страхових внесків....
Баланс грошових доходів і видатків Баланс грошових доходів і видатків – частина загального балансу народного господарства держави. Він відображає процеси утворення грошових доходів населення та їх використання за певний період...
Структура ринку Структура ринку – комплекс внутрішніх, істотних і стабільних зв’язків та відносин між окремими ринками у межах національної економіки (внутрішнього ринку), світового господарства та його окремих...
Організація інтелектуальної власності всесвітня (ВОІВ) Організація інтелектуальної власності всесвітня (ВОІВ) – спеціалізована установа ООН, яка сприяє охороні інтелектуальної власності у всьому світі шляхом співпраці держав – членів різних спілок у...
Норма прибутку Норма прибутку – відношення додаткової вартості до всього авансованого капіталу (до суми постійного і змінного капіталу), виражене у відсотках. Н. п. показує рівень прибутковості підприємства,...
Індекс реальної динаміки ввезення прямих іноземних інвестицій Індекс реальної динаміки ввезення прямих іноземних інвестицій – співвідношення частки країни в глобальних надходженнях прямих іноземних інвестицій та її (країни) частки в глобальному ВВП....
Закони розвитку людини економічної Закони розвитку людини економічної – внутрішньо необхідні, сталі й суттєві зв’язки між людиною – працівником (її рисами, потребами та інтересами) і людиною – власником (її...
Оцінка якості товарів і послуг Оцінка якості товарів і послуг – комплекс найважливіших методів, за допомогою яких вимірюються окремі показники якості продукції та надання послуг. До таких методів належать: 1)...
Індекси інформатизації Індекси інформатизації – 1) середні показники відносно рівня розповсюдження мобільних телефонів і чисельності власників персональних комп’ютерів – регулярних користувачів інтернету (на 10 тис. осіб, у...
Режим спеціальний Режим спеціальний – положення у міжнародних договорах, яке передбачає надання спеціальних прав юридичним і фізичним особам при здійсненні зовнішньоторговельних операцій. Такі права зазначають у цих...
Вартість мінова Вартість мінова – властивість товару обмінюватись, пропорція, згідно з якою один товар обмінюється на інший. Прирівнювання товарів з різними споживчими властивостями можливе тому, що вони...
Міра відкритості національної економіки Міра відкритості національної економіки – одиниця вимірювання та межа, яка відділяє закриту національну економічну систему від відкритої. В М. в. н. е. відображаються як кількісні,...
Ліквідація майна Ліквідація майна, цінностей – процес перетворення майна, матеріалів, фінансових цінностей на готівку....
Рівень резервних вимог Рівень резервних вимог – відсоткове співвідношення грошових коштів, що спрямовуються в резерви, і загального обсягу залучених грошових коштів. Р. р. в. називають також нормою резервів....
Страхове забезпечення Страхове забезпечення – обсяг відповідальності страховика, що за розміром дорівнює страховій оцінці вартості майна, даній з метою страхування, і передбачає виплату страхового відшкодування страхувальникові у...
Мізес Людвіг фон Мізес Людвіг фон (1881 – 1973) – американський економіст, представник неокласичного напряму в економічній теорії. Народився в Австро-Угорщині, у м. Ламберг. У 1913-1938 обіймав посаду...
Госсен (Gossen) Герман Генріх Госсен (Gossen) Герман Генріх (1810 – 1853) – німецький економіст, засновник концепції граничної корисності, представник математичної школи. Його концепція раціонального споживання набула концентрованого вигляду у...
Транспортна накладна Транспортна накладна – обліково-звітний документ, що супроводжує вантажі і містить відомості про товар, зазначені в рахунку або в попередній фактурі....
Еколого-економічні основи природокористування Еколого-економічні основи природокористування – сукупність принципів, важелів та засобів гуманного соціо-антропогенного впливу людської діяльності на природні екосистеми з метою підвищення ефективності земель та інших природних...
Споживча вартість Споживча вартість – корисність речі. її здатність задовольнити певну потребу людини, суспільства. Речі є С. в. незалежно від того, задовольняють вони безпосередньо особисті потреби людини...
Ціна попиту Ціна попиту – ринкова ціна за перевищення пропозиції над попитом (існування ринку покупця). Така ситуація зумовлює конкуренцію між продавцями за ринок збуту товарів, з одного...
Концепція новатора Шумпетера Концепція новатора Шумпетера – одна з найпоширеніших у західній економічній науці теорій підприємництва, згідно з якою підприємець як новатор є головною рушійною силою розвитку ринкової...
Логістичний продукт Логістичний продукт – речовий результат людської праці, який відповідає вимогам споживачів і може бути реалізований на певному рівні лише в логістичній системі, внаслідок чого перетворюється...
Індекс довготермінових випереджувальних індикаторів Індекс довготермінових випереджувальних індикаторів – індекс, який використовується урядом Великобританії для прогнозування розвитку кон’юнктури приблизно на рік уперед....
Соціального партнерства концепція Соціального партнерства концепція – сукупність поглядів, ідей, в яких проголошується необхідність співробітництва між працею і капіталом. її засновники – англійський економіст Дж. С. Мілль, французькі...
Ф’ючерси фінансові Ф’ючерси фінансові – довгочасові строкові біржові угоди щодо купівлі-продажу певної кількості фінансових активів – іноземної валюти, цінних паперів, ринкового портфеля акцій. Ф. ф. угоди поділяють...
Виручка (виторг) Виручка (виторг) – грошові кошти, отримані підприємством, фірмою, підприємцем від продажу товарів і послуг (від реалізації)....
Внутрішній прибуток Внутрішній прибуток – прибуток, який виникає в процесі реалізації продукції однієї з дочірніх компаній іншій дочірній компанії, якщо кінцева продукція ще не реалізована на ринку....
Вернадський Володимир Іванович Вернадський Володимир Іванович (1863 – 1945) – видатний український та російський учений, автор теорій про живу речовину, біосферу і ноосферу, що має істотне значення для...