Менеджменту цілі – усвідомлені менеджерами економічні та соціальні потреби та інтереси організацій, які втілюються у конкретних завданнях і діях заради досягнення бажаного результату. У діяльності суб’єкта та об’єкта управління М. ц. визначають концепцію та стратегію їхнього розвитку, а також основний напрям ділової активності. Для цього цілі повинні відповідати вимогам об’єктивних економічних законів, інакше вони не будуть реальними. На формулювання М. ц. водночас впливають інтереси власників, менеджерів, найманих працівників, ділових партнерів, органів влади, суспільство загалом, а загалом внутрішні і зовнішні чинники. М. ц. повинні бути конкретними, зіставними, сумісними, адресними і, по можливості, мати кількісно-якісні параметри. Цілі слід узгодити на всіх рівнях (підрозділах) організації. Неприйнятні хоча б для одного з рівнів господарювання цілі можуть стати недосяжними або ж їх досягнення гальмуватиметься.
Менеджменту цілі - Економічний словник
Схожі записи:
Маркетингу функції Маркетингу функції – основні завдання, виконувані маркетологами, пов’язані з вивченням попиту, розробкою конструкцій та технологій виробництва товарів, доставки їх покупцям та наступного обслуговування, Найповніше вони...
Конкуренція недосконала Конкуренція недосконала – економічне суперництво між монополіями (в т. ч. між олігополіями), а також між монополістичними утвореннями і підприємствами середнього та дрібного бізнесу. Характеризується поєднанням...
Інкубатори “Інкубатори” (“инкубаторы”) – центри розвитку бізнесу та підприємництва, регіональні технологічні та інноваційні центри при університетах та інших вузах, науково-дослідних організаціях, що допомагають новостворюваним організаціям інноваційного...
Невідкладні потреби Невідкладні потреби – 1) першорядні, пріоритетні потреби особи, трудового колективу і суспільства; 2) першорядні потреби підприємства, фірми, компанії в оплаті розрахункових документів, виконанні платіжних вимог...
Фонд державного майна Фонд державного майна (фонд государственного имущества) – орган управління, створений державою, функції якого полягають у забезпеченні розробки й реалізації програми перетворення державних підприємств в акціонерні...
Надбавка торгова Надбавка торгова – 1) частина роздрібної ціни на товари та послуги, що залишається в розпорядженні не промислових фірм і компаній для компенсації витрат обігу та...
Націоналізація банків Націоналізація банків – перехід банків з рук приватного та колективного капіталу у власність держави у безоплатній або оплатній (в т. ч. частково) формах. Н. б....
Бакетинг Бакетинг – незаконна діяльність брокерів, що полягає у навмисному невиконанні наказів клієнтів та використанні їх гарантійного внеску при укладанні ф’ючерсних угод....
Подвійна бухгалтерія Подвійна бухгалтерія (двойная бухгалтерия) – метод ведення бухгалтерського обліку, коли на кожну господарську, фінансову операцію робиться подвійний запис....
Ціль організації Ціль організації – бажаний й очікуваний результат, якого необхідно досягти шляхом активної і цілеспрямованої діяльності членів організації для задоволення колективних та індивідуальних потреб. Доцільно розрізняти...
Маркетингова програма Маркетингова програма (маркетинговая программа) – система взаємопов’язаних заходів, що визначають дію підприємства-виробника на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. М. п. є єднальною ланкою...
Стандарт міжнародний Стандарт міжнародний – еталон якісної характеристики товарів, що застосовується у взаємній торгівлі країн світу і розробляється міжнародною організацією із стандартизації. Так, С. м. серії 9000...
Актуарні розрахунки Актуарні розрахунки – система математичних і статистичних розрахунків, у процесі яких встановлюються статистичні закономірності, що використовуються для налагодження ділових стосунків між страхувальником і страхівником. Зокрема,...
Адвокат-канали Адвокат-канали (адвокат-каналы) – представники розподільчих товаропровідних каналів, торгові представники підприємств, організацій, фірм, компаній, які мають зв’язки і вихід на представників цільової аудиторії споживачів, покупців....
Анулювання (боргу, замовлення, договору) Анулювання (боргу, замовлення, договору) – розірвання договору, скасування замовлення, визнання недійсними раніше укладених угод, узятих зобов’язань, відмова від них....
Розрахунок зовнішньоторговельної ціни Розрахунок зовнішньоторговельної ціни – механізм визначення ціни у міжнародній торгівлі. Такий механізм передбачає, по-перше, з’ясування існуючих цін на аналогічні товари, що реалізуються на світовому ринку...
Оптимізація Оптимізація – 1) процес вибору найкращого з багатьох можливих варіантів рішення; 2) приведення системи (економічної, соціальної, політичної) в оптимальний (найдосконаліший) стан. Вибір найраціональнішого рішення залежить...
Маржинальний залишок Маржинальний залишок – форма прибутку, який вимірюється як різниця між виторгом від продажу товару і загальною величиною певних витрат на виробництво та реалізацію (зокрема, різниця...
Сектор економіки Сектор економіки – значна частина економіки, наприклад, сектор промислових компаній, сектор фінансових компаній, державний сектор тощо....
Міжнародний банк реконструкції і розвитку Міжнародний банк реконструкції і розвитку (МБРР, International Bank for Reconstruction and Development) – міжнародна спеціалізована кредитно-фінансова установа, головна організація групи Світового банку. Створений з метою...
Експлерент Експлерент – фірма – новатор, яка свідомо йде на значний ризик, а отримання прибутків від продажу нових товарів і технологій ставить у залежність від обдарованості...
Сервіс післяпродажний Сервіс післяпродажний – послуги, які надає покупцеві компанія, фірма, підприємство, які продали товар. С. п. охоплює доставку, встановлення, налагодження, ремонт та ін....
Економічний вимір Економічний вимір – кількісно-якісна ідентифікація економічних явищ і процесів з переважанням кількісних оцінок....
Фактичні резерви Фактичні резерви – сума депозитів комерційного банку у центральному банку і касова готівка цього банку....
Нормативний термін служби основних засобів Нормативний термін служби основних засобів – час, протягом якого засоби праці повинні зберігати свою споживну вартість, а їхня вартість мас бути повністю замінена за рахунок...
Фаза зрілості продукту Фаза зрілості продукту (фаза зрелости продукта) – одна із стадій життєвого циклу товару, яка характеризується тривалими виробничими періодами відповідно до сталих технологічних процесів....
Позика не забезпечена Позика не забезпечена – 1) позика, що надається без будь-якого забезпечення; 2) державна позика, яку розповсюджують здебільшого через центральні та комерційні банки у формі скарбничих...
Гарант випуску Гарант випуску – забезпечення розміщень на первинному ринку випуску цінних паперів кредитно-фінансовою установою....
Самуельсон (Samuelson) Пол Ентоні Самуельсон (Samuelson) Пол Ентоні (н. 1915) – видатний американський економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки “за наукову роботу, що стала внеском у розвиток статичної та...
Бум економічний Бум економічний – короткотермінове, іноді штучно зумовлене піднесення виробництва, торгівлі, ділової активності....
Пасивні операції банків Пасивні операції банків – операції, за допомогою яких банки акумулюють ресурси для здійснення активних операцій, насамперед кредитних. У політекономічному контексті П. о. б. – це...
Привілей реінвестиційний Привілей реінвестиційний – право акціонера використати отримані дивіденди для придбання додаткової кількості акцій на пільгових умовах....
Прогнозування у системі експортного маркетингу Прогнозування у системі експортного маркетингу – один із завершальних етапів комплексного вивчення зовнішніх ринків (міжнародного маркетингу); стратегічне планування, змістом якого є оцінка можливих змін кон’юнктури...
Гроші дешеві Гроші дешеві – форма кредитно-грошової політики, спрямованої на здешевлення, підвищення рівня доступності кредиту для розширення сукупного попиту. Основними засобами реалізації цієї політики є зниження облікової...
Реальна позичкова ціна засобів виробництва Реальна позичкова ціна засобів виробництва (за термінологією західних авторів – капіталу) – ціна, яка вимірюється не в грошах, а в одиницях продукції за одиницю часу,...