Міжнародні торги (тендери)

Міжнародні торги (тендери) – конкурсна форма укладання угод купівлі-продажу товарів на світовому ринку, за якого покупець оголошує конкурс серед продавців на товар або послугу, виконання робіт і на підставі аналізу отриманих пропозицій укладає вигідний контракт з продавцем. М. т.(т.) дають змогу вибрати покупку за нижчими (в середньому на 20- 25%), ніж за двосторонніми контрактами, цінами. Організація таких торгів передбачає формування тендерного комітету (див. Тендерний комітет). М. т.(т.) поділяють на відкриті (в яких за бажанням можуть брати

участь усі фірми і компанії) і закриті (беруть участь лише найвідоміші у цій сфері суб’єкти). Якщо об’єкт дуже важливий, закриті торги можуть відбуватися у два етапи: відкритий і закритий (з усіх фірм та компаній, які виявили бажання, відбирають ті, які допускають до закритого етапу). Для цього надсилаються офіційні пропозиції за встановленою формою і з попередніми гарантіями місцевого банку або страхової компанії. У гласних торгах пропозиції оголошують і рішення покупця може бути опубліковане, за негласних – доводяться лише до фірми-переможця. Організація таких торгів потребує від 9 місяців до 1 року.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Міжнародні торги (тендери) - Економічний словник


Міжнародні торги (тендери)