Тема. Нуль і мільярд
Мета: Продовжувати поглиблювати знання учнів про числа та дії над ними. Розвивати в учнів логічне мислення, творчу активність, допитливість.
Учні повинні вміти: читати і записувати числа з мільярдами, записувати числа у вигляді суми розрядних доданків, знати властивості нуля.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання.
Наявність домашнього завдання перевіряють чергові учні. Правильність завдання перевіряють коментуванням, а при необхідності із записами на дошці.
ІІ. Розв’язування вправ на
1. Математичний диктант
А). Записати числами: дванадцять мільярдів два мільйони сто двадцять тисяч вісім, 168 мільярдів 320 мільйонів 265 тисяч 163, 20 мільярдів 40 мільйонів 62.
Б). Записати у вигляді суми розрядних доданків число: 35815464825.
В). Обчислити 128 – 128; 543 + 0; 648 – 0; 1246 . 0.
Г). У скільки разів зменшиться число 1840300, якщо закреслити два останні нулі.
Д). На скільки зменшиться число 153400, якщо закреслити два останні нулі.
2.Самоперевірка і взаємоперевірка диктанту в парах. Звірка відповідей з записами на дошці.
Вчитель ставить питання : чи
ІV. Гра “Кращий художник”.
Учні по двох виходять до дошки і малюють одночасно лівою “9” , а правою рукою цифру “6”.
V. Завдання додому.
§2. № 76, 79, 82, 84, 92.
V. Підведення підсумків уроку методом “Мікрофон “
1. Що нового ви дізналися на уроці?
2. Чи зрозуміли ви вивчений матеріал?
3. Чи цікаво вам було навчатись?