УРОК 99
Тема. Повторення множення двоцифрових чисел на двоцифрове
Мета: повторити усне й письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрове; ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого за двома різницями; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: предметні малюнки.
ХІД УРОКУ
I. Аналіз контрольної роботи
II. Розвиток математичних умінь учнів
1. Повторення про усний і письмовий спосіб знаходження добутку двох двоцифрових чисел за вправами № 810, 811
2. Пояснення ходу обчислення добутку
3. Вправа № 813 (перший приклад – коментоване розв’язання біля дошки, другий – з коментуванням у зошиті, решта – самостійно)
4. Робота над задачами
1) Задача № 814.
Фронтальне опрацювання змісту кожної задачі, креслення таблиць. Самостійне розв’язання задач учнями.
2) Задача № 815 (за малюнком).
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 816, 817
УРОК 100
Учитель відпрацьовує навички письмового множення на двоцифрові числа та розв’язання задач вивчених видів за вправами № 818-824.
Повторення множення двоцифрових чисел на двоцифрове - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Геометричні тіла та їх назви УРОК 49 Тема. Геометричні тіла та їх назви Мета: ознайомити з назвами геометричних тіл; проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі; розвивати логічне мислення....
Багаточлен. Подібні члени багаточлена та їх зведення Урок № 31 Тема. Багаточлен. Подібні члени багаточлена та їх зведення Мета: домогтися свідомого сприйняття учнями змісту понять “багаточлен”, “подібні члени багаточлен”, “багаточлен стандартного вигляду”,...
Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№ 950-958) Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№ 950 – 958). Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів...
СКЛАД ЧИСЛА 5. ПОРІВНЯННЯ КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ, ЧИСЕЛ. П’ЯТИКУТНИКИ. РОЗТАШУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ У ПРОСТОРІ І НА ПЛОЩИНІ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 21. СКЛАД ЧИСЛА 5. ПОРІВНЯННЯ КІЛЬКОСТІ ПРЕДМЕТІВ, ЧИСЕЛ. П’ЯТИКУТНИКИ. РОЗТАШУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ...
Раціональні дроби Тестові завдання Тестове завдання № 1 . Раціональні дроби 1. Який із виразів є дробовим? А Б В Г Х2 – 6х – 7с 2....
Тематичне оцінювання № 3 Урок 34 Тема. Тематичне оцінювання № 3 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з тем “Перпендикулярність прямих”, “Перпендикулярність прямої і площини”. Хід уроку Тематичне оцінювання...
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу Урок № 38 Тема. Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу Мета: домогтися засвоєння учнями змісту та схеми доведення властивостей добування арифметичного квадратного кореня з добутку...
ТРИКУТНИК. СТОРОНА, ВЕРШИНА, КУТ ТРИКУТНИКА. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ (“НАЙДОВШИЙ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 12. ТРИКУТНИК. СТОРОНА, ВЕРШИНА, КУТ ТРИКУТНИКА. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ (“НАЙДОВШИЙ – НАЙКОРОТШИЙ”,...
Властивості додавання натуральних чисел УРОК 19 Тема. Властивості додавання натуральних чисел Мета: повторити і систематизувати знання учнів про переставну і сполучну властивості додавання; сформувати навички застосування властивостей додавання під...
Квадратні рівняння Тестові завдання Тестове завдання № 4 . Квадратні рівняння 1. Яке з рівнянь є квадратним? А Б В Г 7х – 3 = 0 (х...
ЗАКРІПЛЕННЯ ОБЧИСЛЕНЬ ВИДУ 40 УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 42. ЗАКРІПЛЕННЯ ОБЧИСЛЕНЬ ВИДУ 40 – 8. ПОРІВНЯННЯ ВИРАЗУ І ЧИСЛА. СКЛАДАННЯ...
ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 39. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ Мета; узагальнити...
Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа УРОК 36 Тема. Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа Мета: вправляти учнів у виконанні обчислень на табличне та поза – табличне віднімання; узагальнити знання...
Розміщення прямої і площини в просторі. Ознака паралельності прямої і площини Урок 13 Тема. Розміщення прямої і площини в просторі. Ознака паралельності прямої і площини Мета уроку: формування знань учнів про взаємне розміщення прямої і площини...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ Мета: ознайомити учнів з письмовим діленням на двоцифрове число; вчити розв’язувати задачі на різницеве порівняння; розвивати мислення, математичну пильність; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ...
Окремі випадки множення Урок № 28 Тема. Окремі випадки множення Мета: Продовжувати формувати навички множення десяткових дробів на 10, 100 і 1000 та 0,1, 0,01, 0,001 і т....
Поняття про рух, рівність фігур у просторі Урок 48 Тема. Поняття про рух, рівність фігур у просторі Мета уроку: формування понять: рух, рівні фігури. Доведення нової властивості руху: площина під час руху...
Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі, розв’язання яких опирається на правило знаходження невідомого доданка (№№ 397-404) Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі, розв’язання яких опирається на правило знаходження невідомого доданка (№№ 397 -404). Мета. Узагальнити уявлення учнів про зв’язок дій віднімання...
Додавання і віднімання багаточленів Урок № 33 Тема. Додавання та віднімання багаточленів Мета: вдосконалити вміння учнів перетворювати суму та різницю багаточленів у багаточлен стандартного вигляду; виробити вміння виконувати обернені...
ВІДНІМАННЯ МІШАНИХ ЧИСЕЛ Цілі: – навчальна: домогтися засвоєння правил віднімання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники; сформувати вміння виконувати віднімання мішаних чисел; – розвивальна: розвивати увагу;...
Різниця квадратів. (Добуток різниці двох виразів на їх суму) Урок № 46 Тема. Різниця квадратів (Добуток різниці двох виразів на їх суму) Мета: відпрацювати навички застосування формули (a – b)(a + b) = a2...
ЗБІЛЬШЕННЯ І ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА У ДЕКІЛЬКА РАЗІВ. ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 5 АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 85. ЗБІЛЬШЕННЯ І ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА У ДЕКІЛЬКА РАЗІВ. ВПРАВИ І ЗАДАЧІ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 5 Мета:...
Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу. Тематичне опитування. Контроль знань учнів з теми УРОК 34 Тема. Одиниці вимірювання часу. Перетворення одиниць вимірювання часу. Тематичне опитування. Контроль знань учнів з теми Мета: вправляти учнів у записуванні та перетворенні іменованих...
ПИСЬМОВІ ПРИЙОМИ МНОЖЕННЯ НА КРУГЛЕ ЧИСЛО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ ДОБУТКІВ Мета: вчити учнів застосовувати письмові прийоми множення на кругле число; вдосконалювати обчислювальні навички та вміння учнів розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I....
ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ НА 4. ВИКОРИСТАННЯ ТАБЛИЦІ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ Мета: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 4; формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і знаходження значень виразів; вдосконалювати обчислювальні...
Системи двох лінійних рівнянь із двома змінними та графічний спосіб розв’язування систем Урок № 73 Тема. Системи двох лінійних рівнянь із двома змінними та графічний спосіб розв’язування систем Мета: засвоїти знання щодо залежності кількості розв’язків системи лінійних...
Функції та графіки. Лінійна функція Урок № 67 Тема. Функції та графіки. Лінійна функція Мета: повторити та узагальнити відомості щодо змісту основних понять теми; повторити, систематизувати набуті практичні вміння; провести...
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ЗАДАЧ Мета: провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; закріпити вивчений матеріал; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії, обчислювальні навички; розвивати пам’ять, мислення; прищеплювати...
Застосування модуля числа. Відстань між точками на координатній прямій Урок № 6 7 Тема. Застосування модуля числа. Відстань між точками на координатній прямій Мета: поглибити знання учнів про властивості модуля раціонального числа та відпрацювати...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. ЗАДАЧІ НА ЗАСТОСУВАННЯ ДІЇ МНОЖЕННЯ Мета: закріпити вміння учнів виконувати письмове множення на двоцифрове число; розвивати мислення, вміння аналізувати задачі, творчо працювати над ними; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ...
Повторення курсу початкової школи УРОК 2 Тема. Повторення курсу початкової школи Мета: повторити назву компонентів дій множення і ділення, залежність між компонентами цих дій і поняття числового виразу, правила...
ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ Цілі: – навчальна: сформувати поняття суми і різниці многочленів; сформувати вміння виконувати додавання та віднімання многочленів; – розвивальна: формувати вміння застосовувати набуті знання у видозміненій...
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА, КОЛИ ЧАСТКА МІСТИТЬ НУЛІ; УЧИТИ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ, З БУКВЕНИМИ ДАНИМИ I....
ВІДНІМАННЯ ДРОБІВ З ОДНАКОВИМИ ЗНАМЕННИКАМИ Цілі: – навчальна: домогтися засвоєння правила віднімання дробів з однаковими знаменниками; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено віднімання дробів з однаковими знаменниками; – розвивальна:...
Масштаб. Середнє арифметичне. Дріб від числа Тема. Масштаб. Середнє арифметичне. Дріб від числа Мета уроку. Систематизувати і узагальнити знання учнів про масштаб, середнє арифметичне чисел, дріб від числа. Розвивати систематичність мислення...