Мета: удосконалити, систематизувати знання учнів з теми, удосконалювати навички розв’язання задач.
Тип уроку: систематизації, повторення та узагальнення знань.
Обладнання та наочність: таблиці з розділу II “Будова речовини”
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Узагальнення, систематизація знань.
Запитання для фронтального опитування
– Як ви розумієте слова відомого російського поета О. С. Пушкіна:
“О, сколько нам открытий чудных
Готовят просвещенья дух,
И
И гений – парадоксов друг,
И случай, бог-изобретатель”?
– Як ці слова можна віднести до вивчення фізики?
– Чому людство використовує штучні матеріали? Якими фізичними властивостями їх можна наділити? Наведіть приклади?
– Як ви прокоментуєте вислів Леонарда да Вінчі: “Знання – дитя досліду”?
– Розв’язання задач
Висота мармурової колони дорівнює 4 м. Основа колони – прямокутник зі сторонами 40 и 50 см. Знайдіть масу колони.
Густина сплаву зі свинцю та олова масою 2656 г дорівнює 8300 кг/м3. Вважаючи, що об’єм сплаву дорівнює
Чому дорівнює густина сплаву, виготовленого з 2 см3 золота й 21 г срібла?
IV. Підбиття підсумків уроку
V. Домашнє завдання
– Завдання за підручником. Повторити розділ ІІІ.
– Завдання за задачником: