Рівні контролю – запропоновані Р. Саймонсом основні рівні контролю за управлінням процесом оновлення стратегії корпорації. До таких рівнів належать: 1) основні цінності, які контролюються за допомогою системи вірувань і включають місію корпорації, її кредо та ін.; 2) ризики, яких слід уникати – передбачають контроль за рахунок комплексу обмежень (кодексів поведінки, правил здійснення операцій з активами типових методів стратегічного планування та ін.); 3) стратегічна невизначеність – передбачає використання інтерактивної системи контролю (проведення нарад з персоналом, залучення необхідних даних про операції у процесі управління та ін.); 4) критичні фактори ефективності – здійснюються за допомогою діагностичної системи контролю (вимірювання результатів, системи мотивації та винагород тощо).
Рівні контролю - Економічний словник
Схожі записи:
Маркетингу функції Маркетингу функції – основні завдання, виконувані маркетологами, пов’язані з вивченням попиту, розробкою конструкцій та технологій виробництва товарів, доставки їх покупцям та наступного обслуговування, Найповніше вони...
Конкуренція недосконала Конкуренція недосконала – економічне суперництво між монополіями (в т. ч. між олігополіями), а також між монополістичними утвореннями і підприємствами середнього та дрібного бізнесу. Характеризується поєднанням...
Інкубатори “Інкубатори” (“инкубаторы”) – центри розвитку бізнесу та підприємництва, регіональні технологічні та інноваційні центри при університетах та інших вузах, науково-дослідних організаціях, що допомагають новостворюваним організаціям інноваційного...
Невідкладні потреби Невідкладні потреби – 1) першорядні, пріоритетні потреби особи, трудового колективу і суспільства; 2) першорядні потреби підприємства, фірми, компанії в оплаті розрахункових документів, виконанні платіжних вимог...
Фонд державного майна Фонд державного майна (фонд государственного имущества) – орган управління, створений державою, функції якого полягають у забезпеченні розробки й реалізації програми перетворення державних підприємств в акціонерні...
Надбавка торгова Надбавка торгова – 1) частина роздрібної ціни на товари та послуги, що залишається в розпорядженні не промислових фірм і компаній для компенсації витрат обігу та...
Націоналізація банків Націоналізація банків – перехід банків з рук приватного та колективного капіталу у власність держави у безоплатній або оплатній (в т. ч. частково) формах. Н. б....
Бакетинг Бакетинг – незаконна діяльність брокерів, що полягає у навмисному невиконанні наказів клієнтів та використанні їх гарантійного внеску при укладанні ф’ючерсних угод....
Подвійна бухгалтерія Подвійна бухгалтерія (двойная бухгалтерия) – метод ведення бухгалтерського обліку, коли на кожну господарську, фінансову операцію робиться подвійний запис....
Ціль організації Ціль організації – бажаний й очікуваний результат, якого необхідно досягти шляхом активної і цілеспрямованої діяльності членів організації для задоволення колективних та індивідуальних потреб. Доцільно розрізняти...
Маркетингова програма Маркетингова програма (маркетинговая программа) – система взаємопов’язаних заходів, що визначають дію підприємства-виробника на певний час з усіх питань маркетингової діяльності. М. п. є єднальною ланкою...
Стандарт міжнародний Стандарт міжнародний – еталон якісної характеристики товарів, що застосовується у взаємній торгівлі країн світу і розробляється міжнародною організацією із стандартизації. Так, С. м. серії 9000...
Актуарні розрахунки Актуарні розрахунки – система математичних і статистичних розрахунків, у процесі яких встановлюються статистичні закономірності, що використовуються для налагодження ділових стосунків між страхувальником і страхівником. Зокрема,...
Адвокат-канали Адвокат-канали (адвокат-каналы) – представники розподільчих товаропровідних каналів, торгові представники підприємств, організацій, фірм, компаній, які мають зв’язки і вихід на представників цільової аудиторії споживачів, покупців....
Анулювання (боргу, замовлення, договору) Анулювання (боргу, замовлення, договору) – розірвання договору, скасування замовлення, визнання недійсними раніше укладених угод, узятих зобов’язань, відмова від них....
Розрахунок зовнішньоторговельної ціни Розрахунок зовнішньоторговельної ціни – механізм визначення ціни у міжнародній торгівлі. Такий механізм передбачає, по-перше, з’ясування існуючих цін на аналогічні товари, що реалізуються на світовому ринку...
Оптимізація Оптимізація – 1) процес вибору найкращого з багатьох можливих варіантів рішення; 2) приведення системи (економічної, соціальної, політичної) в оптимальний (найдосконаліший) стан. Вибір найраціональнішого рішення залежить...
Маржинальний залишок Маржинальний залишок – форма прибутку, який вимірюється як різниця між виторгом від продажу товару і загальною величиною певних витрат на виробництво та реалізацію (зокрема, різниця...
Організаційний потенціал Організаційний потенціал – сукупність наявних засобів і можливостей для нових прогресивних змін у межах даної організації, зокрема появи синергічного ефекту. Елементами О. п. є: 1)...
Лаг сільськогосподарський Лаг сільськогосподарський – розходження між фактичними та потенційними обсягами сільськогосподарського виробництва у слаборозвинених країнах, для подолання якого (задоволення потреб населення) необхідний імпорт продовольства....
Офшорні зони Офшорні зони (оффшорные зоны) – окремі регіони, адміністративні центри деяких країн; вищими державними органами визначені для цих зон спеціальні заохочувальні пільгові податки, митні збори, вільне...
Політика стабілізації доходів Політика стабілізації доходів – комплекс заходів держави, спрямованих на дотримання сталої і динамічної рівноваги у розподілі та перерозподілі доходів між основними класами, соціальними верствами і...
Дуополія Дуополія – ринок, який контролюється двома продавцями певного товару чи послуг, не зв’язаних між собою щодо цін, ринків збуту, пільг тощо....
Експортні субсидії Експортні субсидії (лат. subsidium – допомога, підтримка) – форма фінансового стимулювання експорту за рахунок бюджету. Виділяють дві групи Е. с. До першої належать прямі виплати...
Інститут Інститут – 1) форма суспільного устрою; 2) сукупність норм права в будь-якій сфері суспільних відносин; 3) наукова установа, яка здійснює фундаментальні та прикладні дослідження; 4)...
Диверсифікація вертикальна Диверсифікація вертикальна – (диверсификация вертикальная) – продовження випуску традиційних товарів, але з поліпшенням технологій для продовження життєвого циклу товару і розширення кола після продажного обслуговування...
Виробничі основні фонди Виробничі основні фонди (производственные основные фонды) – сукупність ресурсів, засобів праці, що становлять матеріальну базу виробництва, забезпечують випуск продукції, відтворення виробництва. Поступово зношуючись протягом тривалого...
Рейд на світанку “Рейд на світанку” – практика швидкого скуповування великого пакета акцій, як правило, до 30% капіталу компанії, у Великобританії відразу після відкриття біржі з метою підготовки...
Ціноутворення пікове Ціноутворення пікове – встановлення ціни за використання споруд, устаткування або за товар чи послуги (транспортну, побутову) на більш високому рівні, коли попит на них вищий,...
Бум економічний Бум економічний – короткотермінове, іноді штучно зумовлене піднесення виробництва, торгівлі, ділової активності....
Пасивні операції банків Пасивні операції банків – операції, за допомогою яких банки акумулюють ресурси для здійснення активних операцій, насамперед кредитних. У політекономічному контексті П. о. б. – це...
Привілей реінвестиційний Привілей реінвестиційний – право акціонера використати отримані дивіденди для придбання додаткової кількості акцій на пільгових умовах....
Прогнозування у системі експортного маркетингу Прогнозування у системі експортного маркетингу – один із завершальних етапів комплексного вивчення зовнішніх ринків (міжнародного маркетингу); стратегічне планування, змістом якого є оцінка можливих змін кон’юнктури...
Гроші дешеві Гроші дешеві – форма кредитно-грошової політики, спрямованої на здешевлення, підвищення рівня доступності кредиту для розширення сукупного попиту. Основними засобами реалізації цієї політики є зниження облікової...
Реальна позичкова ціна засобів виробництва Реальна позичкова ціна засобів виробництва (за термінологією західних авторів – капіталу) – ціна, яка вимірюється не в грошах, а в одиницях продукції за одиницю часу,...