Розв’язування задач геометричного змісту

Урок № 126

Тема. Розв’язання задач геометричного змісту

1. На координатній прямій позначте точку D(-3) і точку С, щоб довжина CD дорівнювала 2,5 одиничних відрізки. Визначте координату точки С. Скільки розв’язків має задача?

2. Знайдіть площу і периметр чотирикутника ABCD, якщо A(-1; 2); B(3; 2); С(3; -4); D(-1; -4).

3. Знайдіть площі заштрихованих фігур, зображених на рисунку нижче, якщо сторони квадратів дорівнюють по 10 см.

1) Розвязування задач геометричного змісту

2) Розвязування задач геометричного змісту

3) Розвязування задач геометричного змісту

4) Розвязування задач геометричного змісту

class=""/>

4. В якій частині координатної площини розташовані точки, координати яких мають: а) однакові знаки; б) протилежні знаки. Де розташовані точки, в яких одна з координат дорівнює 0?

5. Побудуйте? ABC, якщо А(-5; -2); B(0; 4); С(3; -5). Назвіть координати яких-небудь двох точок, з яких одна лежить усередині, а друга – зовні трикутника.

6. Побудуйте чотирикутник ABCD за координатами його вершин і знайдіть координату точки, в якій перетинаються його діагоналі, якщо A(-2; -2); B(-3; 2); С(1; 4); D(2; -3).

7. Накресліть на координатній площині трикутник LPQ, якщо L (-3; -4), P(0; 4), Q(5; -1). Знайдіть координати точок перетину сторони PQ з віссю

х та сторони LР з віссю у.

8. Побудуйте на координатній площині точки:

А) A(-4; -2); B(-3; -1); С(-2; 0); D(-1; 1);

Б) M(2; 6); N(3; 4); P(4; 2); K(5; 0);

В) X(-2; -5); Y(-2; -2); Z(-2; 1).

Ці точки розташовані в певній послідовності. Встановивши її, позначте 2-3 точки. Назвіть їх координати.

9. На аркуші паперу позначено 2 точки: А і В. Накресліть на цьому аркуші таку систему координат, щоб A(2; 3) і B(-2; 3).

10. Побудуйте графік руху човна, який рухається проти течії ріки, упродовж 6 годин після відплиття його від пристані, якщо власна швидкість 6 км/год, а швидкість течії 3,5 км/год.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Розв’язування задач геометричного змісту - Плани-конспекти уроків по математиці


Розв’язування задач геометричного змісту