Тема “Голонасінні. Покритонасінні”

Розділ II. РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН

Тема 4. Покритонасінні

УРОК 51

Тематична атестація № 4

Тема “Голонасінні. Покритонасінні”

Варіант 1

I рівень (1 бал за запитання)

1. Виберіть правильну відповідь з числа запропонованих.

У голонасінних рослин є такі класи:

А) Гінгкгоподібні;

Б) Дводольні;

В) Хвойні;

Г) Саговникоподібні;

Г) Однодольні;

Д) Насінні папороті;

Е) Бенетитоподібні;

Є) Гнетоподібні;

Ж) Айстрові.

2. Викресліть зайве.

До класу Дводольні входять такі родини:

Жовтецеві. Лілієві, Макові, Гречкові, Букові, Березові, Цибулеві, Горіхові, Гарбузові, Капустові, Розові, Бобові, Злакові, Зонтичні, Пасльонові, Айстрові.

3. З поданого переліку напрямів діяльності людини, виберіть ті, в яких використовуються голонасінні:

А) в парфумерії;

Б) в паливній промисловості;

В) у харчуванні;

Г) в наукових дослідженнях;

Г) як лікарська рослина;

Д) як корм для домашніх тварин;

Е) як декоративна рослина.

4. Доповніть речення.

Найпоширенішими представниками голонасінних серед флори України і свого регіону є: ________________________________.

5. Наведіть 3 приклади:

Представників

покритонасінних рідкісних рослин, які потребують охорони _______________________________________.

II рівень (2 бали за запитання)

6. Поясніть значення Покритонасінних у житті людини.

7. Порівняйте будову Голонасінних з вищими споровими рослинами.

III рівень (3 бали за запитання)

Зробіть висновок про роль Голонасінних у природі га житті людини.

Варіант 2

І рівень (1 бал за запитання)

1. Виберіть правильні відповіді з числа запропонованих.

До класу Хвойні належать:

А) сосна звичайна;

Б) тис ягідний;

В) гінгкго дволопатеве;

Г) модрина;

Г) ялиця;

Д) саговник.

2. Викресліть зайве.

До класу Однодольні входять родини: Жовтецеві, Лілієві, Макові, Гречкові, Букові, Березові, Цибулеві, Горіхові, Гарбузові, Капустові, Розові, Бобові, Злакові, Зонтичні, Пасльонові, Айстрові.

3. З поданого переліку рослин, виберіть отруйні:

А) тис ягідний;

Б) шавлія лучна;

В) буряк;

Г) дурман;

Г) капуста;

Д) череда;

Е) цикорій.

4. Доповніть речення.

У покритонасінних рослин є такі класи: ____________________________________.

5. Наведіть 3 приклади:

Найпоширеніших представників голонасінних рослин серед флори свого регіону __________________________________.

II рівень (2 бали за запитання)

6. Порівняйте будову двох покритонасінних рослин різних класів та родин.

7. Охарактеризуйте загальні ознаки будови та розвитку голонасінних.

ІІІ рівень (3 бали за запитання)

Зробіть висновок про значення покритонасінних у природі та житті людини.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Тема “Голонасінні. Покритонасінні” - Плани-конспекти уроків по біології


Тема “Голонасінні. Покритонасінні”