Урок 35. ЗМІСТ І МОВА МУЗИКИ
Вступ
Сьогодні – останній урок музики у другому класі. Ми стільки всього дізналися, стільки гарних пісень вивчили. Сьогодні ми виконаємо під музичний супровід кілька пісень і поміркуємо, якими засобами музика розповідає про життя.
Слухайте уважно, виконуйте виразно!
Караоке. Пісня “Любіть Україну”
Караоке. Пісня “Веселий музикант”
Караоке. Пісня “Господарство” (обробка Я. Степового)
Караоке. Пісня Кози з опери М. Лисенка “Коза-дереза”
Караоке. Пісня Лисички
Караоке. Пісня “Гарний танець гопачок”
Караоке. Пісня “Як діждемо літа”
Караоке. Пісня “Чабанець”
Підсумки уроку
Закінчився останній урок другого класу! За цей рік ми навчилися розуміти музику, дізналися більше про її типи (“кити”), про виражальні та зображальні можливості музичних творів. Це дає нам змогу увійти до будь-якої музичної країни, відчути та пережити зміст будь-якого твору.
Музична мова – єдина на всій планеті, зрозуміла всім людям, незалежно від того, якою мовою вони розмовляють.
До зустрічі у третьому класі!
ЗМІСТ І МОВА МУЗИКИ - Плани-конспекти уроків по музиці
Схожі записи:
Якими бувають музичні звуки Урок 3 Якими бувають музичні звуки Мета уроку: познайомити учнів з різновидами музичних звуків, дати поняття “ритм”. Розвивати співацькі навички, почуття ритму, творчі здібності школярів....
Естрадна масова пісня: Р. Паулс “Маестро”, В. Вавілов “Місто золоте”, І. Дунаєвський “З піснею по життю”. Музика і наша свідомість. Робота над піснею “Yesterday” 8 КЛАС I семестр Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві Тема. Музичне мистецтво і сучасність Урок 12 Тема уроку. Естрадна масова пісня: Р. Паулс...
Танець. Народний танець Урок 4. Танець. Народний танець Мета уроку: закріпити знання учнів про танець як тип музики, розглянути життєві обставини, за яких звучать танці. Збагатити уявлення учнів...
Перетворення ритму Мета: дати учням пропедевтичне уявлення про “перетворення”: шумових ритмічних звучань на музичні; ритму – на мелодію. Ця тема покликана поглибити знання щодо ритмічної основи музики...
Динамічні відтінки, визначення на слух. Робота над піснею “Чарівний смичок”. Слухання музики. Українська народна казка “Калинова сопілка” 5 КЛАС Тема 1. Музика і мистецтво слова. Урок 10 Тема уроку. Динамічні відтінки, визначення на слух. Робота над піснею “Чарівний смичок”. Слухання музики. Українська...
Зміст. Жанр. Стиль. Р. Щедрін. “Кармен-сюїта”. Ж. Бізе. “Хабанера” з опери “Кармен” 8 КЛАС I семестр Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві Тема. Музичне мистецтво і сучасність Урок 5 Тема уроку. Зміст. Жанр. Стиль. Р. Щедрін....
Як музика передає рух Урок 13. Як музика передає рух Мета уроку: продовжити знайомити учнів із прикладами зображення в музиці руху. Підкреслити роль мелодії і супроводу у створенні музичного...
Повільно Мета: дати уявлення про темп як елемент музичної мови і засіб музичної виразності; формувати уявлення про темповий розвиток музики. Ознайомлення з темпом розпочинаємо із “зустрічі”...
МУЗИКА ВЕСНИ Урок 27. МУЗИКА ВЕСНИ Вступ Про весну композитори складають музичні твори, художники малюють картини, поети – складають вірші… Кожен народ складає пісні на честь весни,...
ЯК ВИНИКЛА МУЗИКА І семестр Урок 2. ЯК ВИНИКЛА МУЗИКА (ПРОДОВЖЕННЯ) Мета: ознайомити дітей з тим, як виникла музика. Розвивати естетичні смаки дітей, прививати їм любов до слухання...
МУЗИКА МОГО НАРОДУ (ЗАКРІПЛЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ) Урок 8. МУЗИКА МОГО НАРОДУ (ЗАКРІПЛЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ) Вступ Сьогодні ми перевіримо знання з теми “Музика мого народу”, за допомогою музичної вікторини і тестових...
Жанрова палітра інструментальної музики Мета. Ознайомити з особливостями інструментальної музики та характерними ознаками жанрів камерно-інструментальної музики, характерними ознаки жанрів інструментальної музики та їх класифікацією, розглянути різницю між інструментальними камерними...
Діапазон, регістр. Робота над піснею “Од Києва до Лубен”. Слухання музики. М. Римський-Корсаков. Арія Снігуроньки із опери “Снігуронька” 6 КЛАС Тема 2. Я і музика Урок 20 Тема уроку. Діапазон, регістр. Робота над піснею “Од Києва до Лубен”. Слухання музики. М. Римський-Корсаков. Арія...
Другий семестр. МОВА ТА РОЗВИТОК МУЗИКИ КРИШТАЛЕВА ЗИМОНЬКА Музика А Філіпенка, Слова Г. Бойка 1. Кришталева зимонька В срібнім кожушку! Ти кругом насипала Білого сніжку. Принесла ти радощі Нашій дітворі. Гірка...
Сольфеджування вправи у розмірі 2/4. Розучування пісні І. Шамо “Україно, любов моя”. Слухання музики. І. Шамо “Веснянка” 6 КЛАС Тема 2. Я і музика Урок 25 Тема уроку. Сольфеджування вправи у розмірі 2/4. Розучування пісні І. Шамо “Україно, любов моя”. Слухання музики....
Жанр прелюдії Мета. Ознайомити з особливостями жанру прелюдії, циклами прелюдій у творчості композиторів, ознайомити з історією розвитку та характерними ознаками жанру прелюдії, ознайомити учнів з авторами прелюдій...
НАРОДНА МУЗИКА (ПІДСУМОК) І семестр Урок 16. НАРОДНА МУЗИКА (ПІДСУМОК) Мета: перевірити знання учнів з даної теми Музична вікторина 1. А. Хачатурян, “Лезгинка” з балету “Гаяне” 2. “Щедрик”,...
Сольфеджування вправи у змінному розмірі. Робота над українською народною піснею “Коломийки”. Слухання музики. Імпровізація на буковинські народні мелодії 6 КЛАС Тема 2. Я і музика Урок 32 Тема уроку. Сольфеджування вправи у змінному розмірі. Робота над українською народною піснею “Коломийки”. Слухання музики. Імпровізація...
ІНТОНАЦІЯ Урок 11. ІНТОНАЦІЯ Вступ Ми вже знаємо, що музична мова дуже близька до розмовної. Красива виразна мова наче прагне наблизитися до музики, а музика багато...
Тридольний розмір, тактування. Розучування пісні “Зима” В. Островського. Слухання музики. Ф. Шопен. “Скерцо” 6 КЛАС Тема 1. Музика як мова почуттів Урок 13 Тема уроку. Тридольний розмір, тактування. Розучування пісні “Зима” В. Островського. Слухання музики. Ф. Шопен. “Скерцо”...
ЯК МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО ЗИМУ? Урок 11. ЯК МУЗИКА РОЗПОВІДАЄ ПРО ЗИМУ? Вступ Зима – найулюбленіша пора року багатьох митців: їй присвячують вірші, картини і, звичайно, музику. Наприклад, пісня Аркадія...
Навіщо музиці “ім’я” Мета: ознайомити другокласників з поняттям і сутністю програмної музики. Загальна логіка подання навчального матеріалу полягає у принципі поступовості сприймання дітьми змісту музики: від пісень, де...
МУЗИЧНИЙ ДОЩИК Урок 31. МУЗИЧНИЙ ДОЩИК Вступ Калину українці здавна вважають символом душевної краси, радості і сімейного щастя! З давніх-давен вона згадується у народних казках, переказах, прислів’ях...
МАРШ Урок 7. МАРШ Вступ Доречно було б розпочати наш урок із військового маршу, тому що ми не довчили його на минулому уроці. Це пісня “Гей,...
МУЗИКА СТАРОДАВНІХ ЕПОХ. МУЗИКА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ І семестр Урок 6. МУЗИКА СТАРОДАВНІХ ЕПОХ. МУЗИКА СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ Мета: розглянути музичну культуру Стародавньої Греції; познайомитись із творчістю К. Глюка. Розвивати естетичні смаки дітей,...
РОНДО. ВАРІАЦІЇ Урок 32. РОНДО. ВАРІАЦІЇ Вступ Ми вже знаємо, що будь-який музичний твір має свою будову. Вона залежить від змісту твору. Є одно-, дво – та...
Перелік творів, що увійшли до Фонохрестоматії Перший семестр Музичні твори для співу: 1. До побачення, літо! 2. Школяр 3. Два єноти вчили ноти 4. Попурі 1 5. Диби-диби 6. Пастух 7....
Ритмічні вправи. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина 6 КЛАС Тема 2. Я і музика Урок 34 Тема уроку. Ритмічні вправи. Повторення вивчених пісень. Музична вікторина Мета уроку: повторити та закріпити з дітьми...
Жанрова палітра музичного мистецтва Мета. Ознайомити з особливостями поняття “жанр музики”, класифікацією та розподілом за призначенням, змістом, місцем та умовами виконання, розглянути поняття “жанр музики”, “камерно-вокальні жанри”, надати знання...
Музика рідного краю Урок 9 Музика рідного краю Мета уроку: збагачувати знання учнів про культуру українського народу. Дати поняття “троїсті музики”. Розвивати емоційну сферу першокласників, співацькі навички, почуття...
Стилі та напрямки в естрадній музиці. Шарль Дюмон. “Ні, я ні за чим не жалкую”. Джо Дассен. “Бабине літо”. Словесна та музична мова. Ритмічна двоголосна вправа у розмірі 2/4. Робота над піснею “Червона рута” В. Івасюка 8 КЛАС I семестр Тема 1. Відлуння епох у музичному мистецтві Тема. Музичне мистецтво і сучасність Урок 10 Тема уроку. Стилі та напрямки в естрадній...
Осінні музичні картинки Урок 6 Осінні музичні картинки Мета уроку: показати приклади відтворення образів осінньої природи в різних видах мистецтва. Розвивати вокально-хорові навички, творчі здібності, уяву учнів. Вчити...
Метр. Розмір. Розучування пісні “Все це потрібно мені”. Слухання байки І. Крилова “Квартет”, три фрагменти “хаотичної музики” “Квартету” В. Барвінського 5 КЛАС Тема 2. Інструментальна музика, класичний квартет Урок 11 Тема уроку. Метр. Розмір. Розучування пісні “Все це потрібно мені”. Слухання байки І. Крилова “Квартет”,...
КАЗКА, ЯКУ РОЗПОВІЛА МУЗИКА Урок 34. КАЗКА, ЯКУ РОЗПОВІЛА МУЗИКА Вступ Сьогодні ми прослухаємо симфонічну казку “Петрик і Вовк” повністю! Російський композитор Сергій Прокоф’єв написав її, щоб розповісти дітям...
ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ МУЗИКИ. ЖАНРОВИЙ І СИМФОНІЧНИЙ РОЗВИТОК Урок 19. ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ МУЗИКИ. ЖАНРОВИЙ І СИМФОНІЧНИЙ РОЗВИТОК Вступ Сьогодні ми продовжимо розглядати різноманітні прийоми розвитку музики. Слухання та аналіз музичного твору Прослухайте музичний...