Урок 1
Тема: Знайомство.
Мета:
– Ознайомити з формами привітання й прощання та закріпити їх уживання в усному мовленні.
– Ознайомити учнів з підручником та його героями.
– Ввести вирази класного вжитку Sit down/Stand up!, Look!, Listen!, Let’s play!
– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови, формувати навички письма.
– Розвивати пам’ять.
– Виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.
Т: Hello, boys and girls! Здрастуйте, хлопчики та дівчатка! І am… (ім’я вчителя). Тепер ви учні першого класу. Вітаю вас на уроці англійської мови! Sit down, please! (Жестом пропонує учням сісти.)
2.Знайомство з метою та завданнями навчання в 1-му класі.
Т: Сьогодні ми починаємо вивчати англійську мову. На наших уроках буде багато цікавого. Ви вивчите багато англійських слів, літери англійського алфавіту, навчитеся розповідати про себе, свою родину та своє життя англійською мовою. Це дозволить вам спілкуватися з людьми з інших країн, знаходити
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми познайомимося з героями нашого підручника та навчимося вітатися й прощатися англійською. Крім того, ми вивчимо вітальну пісеньку. Let’s start our lesson! Почнемо наш урок!
4.Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Бесіда з учнями.
Т: Діти, а ви знаєте, навіщо нам потрібна англійська мова? Скажіть, будь ласка, якою мовою ви спілкуєтеся вдома – з матусею, татусем? Так, ви говорите українською. А з друзями? Теж українською! Ми говоримо українською, бо ми живемо в Україні (показує Україну на карті).
Ось прапор України (показує малюнок із прапором України). Але в світі існує багато різних країн, де люди спілкуються іншими мовами. Наприклад, у Німеччині говорять німецькою, в Італії – італійською, у Франції – французькою, у Великій Британії – англійською. їв Сполучених Штатах Америки теж говорять англійською. (Називаючи країну, показує її прапор.) Look! Діти, дивіться, хто до нас завітав (дістає іграшкових Вінні-Пуха та Спайдермена або їх зображення)*.
Це Вінні-Пух. Він приїхав з Англії й говорить англійською (показує Велику Британію на карті).
Це Спайдермен. Він приїхав з Америки і теж розмовляє англійською (показує СІП А на карті).
Якщо ви хочете потоваришувати з Вінні-Пухом та Спайдерменом, вам треба навчитися розмовляти англійською.
2) Робота з картками (НО).
Т: Look! Подивіться на малюнки із зображенням прапорів на дошці і розфарбуйте прапори України, Великої Британії та Сполучених Штатів Америки на своїх картках.
Учитель роздає дітям картки (НО). Вони розфарбовують прапори, дивлячись на малюнки прапорів цих країн на дошці. Учитель контролює правильність виконання завдання, переміщуючись класом.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Фізкультхвилинка.
Гра “Де говорять англійською?”. Т: Now let’s play. А зараз давайте пограємо. Stand up! (Жестом пропонує учням підвестися Якщо я покажу вам прапор країни, де говорять англійською, вам треба плеснути в долоні двічі, а якщо я покажу прапор країни, де говорять українською, вам треба плеснути в долоні один раз. (По черзі показує дітям прапори України, Великої Британії, США.)
Знайомство з підручником.
1)Бесіда за підручником.
Т: Подивіться на наш підручник. Чи вам він до вподоби? У ньому багато малюнків? А чи можна писати в підручнику? No. Звісно, що ні. Для цього у вас будуть спеціальні робочі зошити.
2) Впр. 1 (с. 4).
Т: А тепер давайте познайомимося з героями нашого підручника. Розкрийте його на сторінці 4.
Т: На другій картинці ми бачимо Смайлі, хлопчика та дівчинку, які вітаються з їх друзями по Скайпу (указує на малюнок). Що вони кажуть? Hello! Привіт! (Звертається до дітей.) Hello! Привіт! Ps: Hello!
2)Аудіювання. Впр. 2, 3 (с. 5).
Т: Listen! Прослухайте!
Фонетична зарядка.
Т: Послухайте казку про містера Язичка. Містер Язичок прокинувся вранці у своєму чудовому будинку – ротику. Він озирнувся й вирішив навести порядок. Учитель, а за ним і діти, обводять язиком ротик: щоки-стіни, піднебіння-стелю. губи-двері і повторюють звуки. Він протер стелю: [1] [1] [1], вікна: ft] [t] [t] і втомлене видихнув: [h] [h] [h]. Тут у вікно зазирнуло Сонечко, і містер Язичок привітав його: “Hello!” Давайте разом привітаємо Сонечко: “Hello!”
Діти повторюють.
Т: Давайте ще раз скажемо: [1], [t], [h].
Презентація нових ЛО.
1) Впр. 1 (с. 6).
Т: Подивіться на малюнок на сторінці 6 (показує відповідну сторінку). Ви бачите хлопчика (указує на хлопчика). Вкажіть на хлопчика. Його звуть Тім. Repeat please. Повторіть, будь ласка: Tim. Учні повторюють.
Т: Також ви бачите дівчинку (указує на дівчинку). Покажіть дівчинку. її звуть Ліз. Repeat, please. Повторіть, будь ласка: Liz. Що вони роблять? Вони вітаються Вони говорять: “Hello!” Вони говорять: “Ні!” Repeat, please: “Hello! Hi!” Повторіть будь ласка: “Hello, Liz!” – “Hi, Tim!” Учні повторюють нові слова по кілька разів.
2) Рольова гра.
Учні в парах вітають один одного словами “Hello” та “Ні”. Учитель стежить за правильністю вимови.
5. Вивчення пісні. Впр. 2 (с. 7).
Учні повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають.
6.Розвиток умінь мовлення.
1)Впр. З (с. 7).
Т: Подивіться на малюнок на сторінці 7. Кого ми бачимо? Так, Тіма і Ліз. Yes, we can see Tim and Liz. Вони вітаються чи прощаються один з одним? Вони кажуть один одному: “До побачення! Goodbye! Bye!”
Учні повторюють.
Т: Repeat. Повторіть; “Goodbye, Liz!” – “Bye, Tim!”
2)Рольова гра.
Учні в парах інсценують ситуацію прощання і кажуть один одному: “Goodbye! Bye!”
3)РЗ, впр. 1 (с. 2).
Учні розглядають малюнки й здогадуються, що вони ілюструють: привітання або прощання.
7. Письмо. РЗ, впр. 2 (с. 3).
Т: Допоможіть звірятам. Обведіть пунктир.
Діти самостійно виконують завдання. Учитель ходить по класу і стежить за правильностю його виконання.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підведення підсумків уроку.
Учні спочатку слухають, а потім разом з учителем співають “Goodbye Song”