Урок 3
Тема. Зустріч. Привітання
Мета:
– Ознайомити з новими ЛО.
– Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
– Навчати діалогічного мовлення.
– Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
– Розвивати навички письма, розвивати комунікативні здібності учнів.
– Виховувати культуру спілкування
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! Учні співають пісню “Hello”
2. Повідомлення теми та мети
Т: На цьому уроці ми повторимо, як треба вітатися, представлятися та прощатися англійською мовою. Крім того, ви навчитеся запитувати “Як справи?” та давати відповідь на це запитання. Let’s start our lesson. Почнемо наш урок.
Уведення в іншомовну атмосферу.
1)Повторення вірша ” Hello, My Doll!” (див. урок 2). Учні хором розповідають вірш.
2)Гра з м’ячем. Діти стоять у колі й кидають один одному надувний м’яч. Той, у кого м’яч опиняється в руках, повинен представитися: “І am…” Після цього він кидає м’яч іншому учню.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Фонетична
1) Бесіда з учнями.
Учитель розповідає історію. Учні повторюють звуки та звукосполучення
T: Чи ви пам’ятаєте містера Язичка? У нього є багато друзів серед тварин. І навіть коли містер Язичок їх не бачить, він може здогадатися, хто знаходиться поруч. Ви запитаєте: як це може бути? Дуже просто. Справа в тому, що він знає, які звуки видає кожен із них. Отже, корова каже: [m-m-m]. їжачок каже: [f-f-f-f]. Собака каже: [bau-wau]. Віслючок тихо зітхає [h-h-h]. Котик каже: [mijau-mijau]. Комар каже:
2) Командна гра.
Діти грають у командах по четверо-п’ятеро. Один з них вимовляє якийсь зі звуків, що звучали у фонетичній зарядці ([m], [f], [h], [bau-wau], [mijau-mijau]), A решта здогадується, яку тварину він зображує.
Повторення й активізація ЛО теми.
1) Бесіда з учнями.
Т (по черзі звертається до кожного учня): Hello! Hi! Goodbye! Bye!
Учні відповідають словами привітання або прощання.
3. Презентація нових ЛО.
1) Бесіда з учнями.
Т: Отже, коли ми зустрічаємося, ми вітаємося: “Hello!”, “Hi!”
Але ми часто також питаємо: “How are you?” – “Як справи?” Repeat. Повторіть: “How are you?”
Кожен учень повторює, учитель контролює вимову.
Т: У відповідь на це запитання ми кажемо: “І am fine! Thank you!” – “Усе добре! Дякую!” Repeat. Повторіть: “І am fine! Thank you!” Кожен учень повторює за вчителем слова, вчитель звертає особливу увагу на звук [0] у слові “Thank”.
2) Рольова гра.
Учні в парах розігрують ситуацію зустрічі: вітають один одного, називають свої
Імена і запитують, як справи.
Pt: Hello!
Р2: Ні!
Р1: І am Mykola.
Р2: І am Roman.
Pt: How are you?
P2: I am fine! Thank you!
3) Комунікативна гра.
Діти стають у два кола: одне всередині другого. Учні внутрішнього кола стоять обличчям до учнів зовнішнього кола. Одне коло пересувається за стрілкою годинника, а друге – у протилежному напрямку (так, щоб в учнів змінювалися співрозмовники). За командою вчителя рух кіл зупиняється, й учні в парах розігрують ситуацію зустрічі, знайомства і прощання: вітають один одного, називають свої імена, запитують, як справи, і прощаються.
4)Впр. 1 (с. 10).
Т: Подивіться на сторінку 10 {показує відповідну сторінку). Тут зображені два хлопчики. Вони розмовляють по Скайпу. Хто з них з України, а хто – з Англії? За костюмом першого хлопця учні здогадуються, що він з України, а за прапором Британії на столі у другого – що той англієць. Т: Що вони говорять? Listen and repeat.
Учні слухають текст діалогу й хором повторюють його за вчителем. Потім розігрують цей діалог у парах за ролями.
5)РЗ, впр. 1 (с. 6).
Учні розглядають малюнки й озвучують їх у парах, розігруючи відповідні діалоги. Учитель стежить за правильністю вимови.
4. Вивчення пісні. Впр. 2 (с. 11).
Т: Подивіться на фотографію. Ми бачимо дітей. їхні імена – Вік, Пем, Тім і Сем.
Давайте заспіваємо пісеньку про них.
Учні повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають.
5. Фізкультхвилинка.
Гра “Коти й миші”.
Діти поділяються на дві команди: котів і мишей. Ставляться стільці, щоб розділити кімнату на три секції: “дім котів”, “мишачу нору” і “вулицю”.
Учитель говорить: “Cats, go home!” – і команда котів переходить у “дім”; учень каже: “Mice, walk!” – і команда мишей виходить на “вулицю”. Потім командує: “Cats, come out and catch mice! Mice, run away!” – і діти-к вибігають з “дому” й ловлять мишей, які можуть сховатися в “мишачій норі”.
Письмо. РЗ, впр. 2 (с. 7).
Учні самостійно обводять пунктир та розфарбовують малюнки. Учитель ходить класу і стежить за правильністю виконання вправи.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підведення підсумків уроку.
Учні разом з учителем співають “Goodbye Song”