Ділення з остачею

Урок № 34

Тема. Ділення з остачею

Мета уроку. Ознайомити учнів з неповною часткою, остачею, знаком ≈ наближено дорівнює. Формувати вміння розв’язування вправ. Розвивати уважність, зацікавленість.

Хід уроку

І. Взаємна перевірка знань і домашнього завдання.

Відповіді на запитання, які виникли під час розв’язування вправ дома.

ІІ. Підготовчі вправи.

1. Назвіть два числа, із яких одне ділиться на інше і два числа, ні одне з яких не ділиться на інше. (6 і 3; 6 і 5 ).

2. Спробуйте розділити 10 цукерок між трьома дітьми.

ІІІ.

Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником §12.

2. Розбір прочитаного. Висновки а : b = g і остача r, то а = b * g + r. Неповна частка (наближена частка). Знак ≈ коли отримують?

Наближення з недостачею, з надлишком.

ІV. Осмислення і узагальнення знань.

Розв’язування вправ

A. Усно: № 569, № 571, № 572;

B. Біля дошки: № 576, № 578, № 589;

C. Коментовано: № 584, № 586, № 590.

Повторення: № 607, № 608.

V. Підсумок уроку.

1. Що таке неповна частка і остача?

2. Як пов’язані між собою ділене, дільник, неповна частка і остача?

3. Як називають знак ≈ ?

VІ. Домашнє завдання

§12, № 577, № 580, № 588.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)


Ділення з остачею - Плани-конспекти уроків по математиці


Ділення з остачею