Тип уроку: урок формування навичок розв’язування задач. Поточний контроль знань.
Мета: формувати вміння розв’язувати задачі: аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, робити необхідні креслення; здійснити поточний контроль знань учнів з метою корекції.
Обладнання та наочність: картки або збірники із задачами.
Відеофрагмент:________________________________
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
Запитання для фронтального опитування
– Що називають
– Як обчислити швидкість тіла за рівномірного прямолінійного руху?
– Який вигляд має рівняння прямолінійного рівномірного руху?
– Якими графіками описують рівномірний прямолінійний рух?
IV. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Розв’язування задач із задачника (розділ 2. Механічний рух. 6. Рівномірний рух. Швидкість).
V. САМОСТІЙНА РОБОТА
Варіант 1
1. Автомобіль рухається з початку координат зі сталою швидкістю 5 м/c додатному напрямку осі Ох. Побудуйте графік залежності швидкості руху від часу (2 бали). Який шлях пройде тіло за 20 хвилин? (2 бали)
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
2.
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Варіант 2
1. Потяг рухається з початку координат зі сталою швидкістю 10 м/c у додатному напрямку осі Ох. Побудуйте графік залежності швидкості руху від часу (2 бали). Який шлях пройде тіло за 15 хвилин? (2 бали)
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
2. Рух двох тіл описується рівняннями x = 40 + 5t та х = 130 – 10t. Знайдіть час та місце зустрічі тіл. Задачу розв’яжіть аналітично та графічно. (5 балів)
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
– Завдання за підручником: повторити §§ 8-10; розв’язати вправу 9 (8-14) письмово
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
– Завдання за задачником: №№ 6.47, 6.53
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
– Додаткове завдання:
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________