СКЛАДАННЯ І ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ ЗА ТАБЛИЦЕЮ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ПОНЯТТЯ “СТІЛЬКИ Ж”. ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДВІ ДІЇ

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

Урок 48. СКЛАДАННЯ І ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ ЗА ТАБЛИЦЕЮ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ПОНЯТТЯ “СТІЛЬКИ Ж”. ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДВІ ДІЇ

Мета: вчити учнів складати й обчислювати приклади за таблицею, розв’язувати задачі, що містять поняття “стільки ж”, обчислювати приклади на дві дії; розвивати увагу, мислення; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.

Весела лічба

– Чотири зайчики йшли зі школи,

І раптом на них напали бджоли.

Два зайчика ледь врятувались,

А скільки зайців зосталось?

– Іде маленька Валя,

Веде її Наталя.

Їм зустрілось 5 хлоп’ят.

Скільки разом всіх малят?

2. Графічний диктант

– 1 клітинка по діагоналі ліворуч униз, 5 униз. 1 по діагоналі ліворуч униз, 1 униз, 1 по діагоналі праворуч угору, 1 униз, 1 по діагоналі праворуч угору, 1 по діагоналі праворуч униз, 1 угору, 1 по діагоналі праворуч униз, 1 угору, 1 по діагоналі ліворуч угору, 5 угору, 1 по діагоналі ліворуч угору. (Ракета)

3. Гра “Хрестики-нулики”

Якщо ви згодні із твердженням, ставте прямо в середині сконструйованої вами ракети хрестик, не згодні – ставте нулик. Розміщайте хрестики і нулики згори вниз.

– Число, наступне до 9, – це 10.

– Число, попереднє до 8, – це 9.

– Між 7 і 9 стоїть число 8.

– Якщо до 6 додати 1, одержиш 5.

– Якщо від 7 відняти 2 одержиш 5.

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 55)

Завдання 1

– Розгляньте таблицю. Що записано у першому рядку? у другому? у третьому?

– Знайдіть невідомі числа. Запишіть утворені рівності.

Завдання 2

– Розв’яжіть приклади. Назвіть приклади з однаковими відповідями. (6 – 4 + 1; 4 + 2 – 3; 9 – 5 – 2; 8 – 6 + 0; 7 + 2 – 5; 2 + 5 – 3; 8 + 2 – 5; 6 + 4 – 5; 9 + 1-5; 5 – 1 – 4; 7 – 2 – 5). Який приклад залишився без пари?

Завдання 3

– Скільки виделок лежало на столі? А ножів?

– Візьміть до уваги: стільки ж – це така сама кількість. Скільки всього приборів лежало на столі?

– Розв’яжіть задачу. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

Завдання 4

– Скільки подарунків у коробках? Скільки подарунків у мішку? Скільки всього подарунків?

– Складіть і розв’яжіть задачу за малюнком. Розкажіть умову, запитання, розв’язання, відповідь.

Завдання 5

– Скільки дівчат прийшло на заняття танцювального гуртка? Скільки прийшло хлопців?

– Скільки всього дітей прийшло? Скільки пар утворилося?

Завдання б

– Із 7 однакових паличок складіть 3 трикутники.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра “Впізнай цифру”

У торбинці лежать цифри з картону. Діти опускають руку в торбинку і намацують цифру. А потім, не витягаючи її з торбинки, називають, що це за число.

2. Цікава задача

Мотоцикліст їхав у місто. Назустріч йому їхало три легкові машини й одна вантажна. Скільки всього машин їхало в місто?

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

– Ми міркували, розв’язували й обчислювали.

– Що означає число нуль?

– Ви гарно працювали. На партах у вас – колобки. Якщо ви почувалися комфортно, ви задоволені своєю роботою на уроці, намалюйте Колобку посмішку.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


СКЛАДАННЯ І ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ ЗА ТАБЛИЦЕЮ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ПОНЯТТЯ “СТІЛЬКИ Ж”. ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДВІ ДІЇ - Плани-конспекти уроків по математиці


СКЛАДАННЯ І ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ ЗА ТАБЛИЦЕЮ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ПОНЯТТЯ “СТІЛЬКИ Ж”. ОБЧИСЛЕННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДВІ ДІЇ