Сумісні дії з багатоцифровими числами

УРОК 118

Тема. Сумісні дії з багатоцифровими числами

Мета: удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів і розв’язувати задачі з дробами та задачі на знаходження довжини, ширини периметра і площі прямокутника.

Обладнання: картки для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

Усні обчислення

– Назвати числа, пропущені в таблиці.

Довжина

10 м

12 м

15 м

6 м

10 м

?

?

Ширина

8

м

8 м

9 м

?

?

5 м

?

Периметр

?

?

?

?

?

28 м

20 м

Площа

?

?

?

24 м2

70 м2

?

16 м2

– Вправа № 962.

– Обчислити.

1 кг : 5 г; 1 год. – 1 хв.; 1 рік – 1 доба; 1 м : 5 см; 1 доба – 1 год.; 1 тиждень – 1 доба.

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Записати вираз.

Перше число a, друге становить 2/5 першого. Знайти суму цих чисел.

2. Задача № 966

Самостійне розв’язання

задачі виразом.

3. Самостійне виконання вправи № 963 після повторення порядку виконання дій

4. Виконання вправи № 964 за варіантами: I варіант – перший рядок; II варіант – другий рядок

5. Самостійне складання і розв’язання рівняння. Вправа № 965

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 968, 969.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Сумісні дії з багатоцифровими числами - Плани-конспекти уроків по математиці


Сумісні дії з багатоцифровими числами