Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ
Урок 68 . Узагальнення знань за темою “Світогляд людини”
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з теми; виховувати навички самостійної дослідницької діяльності під час підготовки та захисту проектів.
Тип уроку: систематизації й узагальнення знань.
Форма проведення: захист проектів.
Обладнання: комп’ютери, мультимедійне обладнання.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Тестування
ІІІ. Захист учнівських проектів
Теми
1. “Світогляд людини”.
2. “Релігійна свідомість людини”.
3. “Наукова свідомість людини”.
4. “Як формується особистість дитини?”
5. “Людина і Бог в історико-філософському процесі”.
6. “Смерть і безсмертя – вічні проблеми буття людства”.
7. “У пошуках сенсу життя”.
8. “Як стати щасливим?”.
9. “Корисні поради щодо формування власної особистості (“Працюємо над собою”)”.
10. “Ми відповідальні за долю країни та світу”.
IV. Підсумок уроку
Узагальнення знань за темою “Світогляд людини” - Плани-конспекти уроків по соціології
Схожі записи:
ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ Урок 29. ПОДОРОЖ ДО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ Мета: розширити уявлення учнів про Велику Британію; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість....
Чи потрібна людині держава? Мета. Охарактеризувати суть взаємовідносин людини і держави, особливості взаємовідносин особи і держави; виховувати повагу до особи та суспільства, самостійність. Обладнання. Картки для роботи в групі,...
Приклади правопорушень серед дітей і відповідальність за їх скоєння Мета. Сформувати уявлення про правопорушення; ознайомити з видами правопорушень; розширити поняття правопорушень серед дітей і відповідальність за них. Розвивати в дітей мислення, вміння аналізувати свої...
Структура свідомості. Свідомість і праця. Спілкування і мова Розділ IV. СВІДОМІСТЬ І ПІЗНАННЯ Уроки 22-23 . Структура свідомості. Свідомість і праця. Спілкування і мова Мета: розкрити основні поняття з теми (емоції, мислення, воля,...
Культура взаємин у школі, на вулиці Мета. Розширювати знання про правила поведінки у школі; формувати навички безпечної поведінки у спортивному залі, їдальні, на східцях, під час проведення рухливих ігор на перервах,...
Поняття “політика”. Політика і влада. Політична система Розділ VII. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ Уроки 44-45. Поняття “політика”. Політика і влада. Політична система Мета: сформулювати поняття “політика”, “влада”; актуалізувати знання учнів щодо політичної...
Пізнання. Суб’єкт та об’єкт пізнання Розділ IV. СВІДОМІСТЬ І ПІЗНАННЯ Урок 25 . Пізнання. Суб’єкт та об’єкт пізнання Мета: розглянути сутність пізнання; розвивати вміння набувати нові знання, спираючись на наявні;...
Мораль як світогляд Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ ЛЮДИНИ Урок 61 . Мораль як світогляд Мета: розкрити поняття: “мораль”, “світогляд”, “риси моралі та світогляду”; виховувати повагу...
РІЗНОМАНІТНІСТЬ КУЛЬТУР І ЗВИЧАЇВ НАРОДІВ Урок 25. РІЗНОМАНІТНІСТЬ КУЛЬТУР І ЗВИЧАЇВ НАРОДІВ Мета: продовжити ознайомлення учнів з різноманітністю культур і звичаїв народів; вчити доводити необхідність толерантного ставлення до різноманітності культур,...
Особливості правової, соціально справедливої держави та громадянського суспільства Розділ VII. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ Урок 47 . Особливості правової, соціально справедливої держави та громадянського суспільства Мета: актуалізувати та узагальнити знання учнів про громадянське...
Людські цінності й життєві цілі. Хобі людини Мета. Формувати в учнів поняття про загальнолюдські цінності; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати поважне ставлення до власної особистості. Обладнання. Картки для групової та парної роботи,...
Позитивні риси людини Мета. Формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати...
Політична демократія Розділ VII. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ Урок 46 . Політична демократія Мета: сформувати поняття “політика”, “політична демократія”; розкрити зміст політичної демократії у країнах світу і...
Особистісні якості, що допомагають і заважають об’єднанню людей. Роль спілкування у житті людини Мета. Поглибити знання учнів про загальнолюдські якості, розвивати вміння вибирати між позитивними і негативними рисами; прищеплювати бажання удосконалювати свій внутрішній світ; познайомити учнів з основними...
СПРАВЖНЯ ОСОБИСТІСТЬ Урок 4. СПРАВЖНЯ ОСОБИСТІСТЬ Мета: ознайомити учнів з біографіями відомих людей, яких уважають справжніми особистостями; заохочувати школярів висловлювати власну думку, вчити враховувати думку товаришів; виховувати...
ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ Урок 24. ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ Мета: розширити уявлення учнів про Землю як спільний дім для всіх людей; розвивати почуття людяності; виховувати любов...
Недоліки людини Мета. Продовжити формувати уявлення про людські чесноти й недоліки; розвивати й удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, планувати шляхи до самовдосконалення, оцінювати свої та чужі вчинки...
ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ Урок 14. ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ Мета: пояснити учням сутність дружелюбності, милосердя, поступливості, наполегливості, відповідальності; вчити наводити приклади такої поведінки, де виявляються ці чесноти; виховувати прагнення до...
Великі винахідники. Великі винаходи Мета. Познайомити учнів з життям та досягненнями великих людей. Обладнання. Малюнки та pdf-файли з теми, картки для роботи в групах. Зміст уроку I. Організація класу....
Правила поведінки в гостях Мета. Ознайомити учнів з правилами поведінки в гостях; вчити їх виконувати ці правила; розширювати знання дітей з гостинного етикету; розвивати навички поведінки в гостях; виховувати...
Феномен людини та основні тлумачення її походження Розділ І. ФЕНОМЕН ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ Урок 2 . Феномен людини та основні тлумачення її походження Мета: показати унікальність людського існування на Землі, ознайомитись з різними...
Ціннісні виміри людського життя. смерть і безсмертя Розділ І. ФЕНОМЕН ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ Урок 5 . Ціннісні виміри людського життя. смерть і безсмертя Мета: сформувати уявлення учнів про цінності та їх роль у...
ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ Урок 6. ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ Мета: розширити уявлення учнів про умови успіху; про значення знань, освіти, працьовитості в житті людини, у досягненні успіхів; навчити учнів аналізувати,...
Єгипетська піраміда Мета. Дати учням поняття про цінність співпраці, умови, які необхідні для успішної співпраці; розвивати вміння приймати узгодженні рішення, ділитися; виховувати бажання бути чуйними та уважними...
Поняття етносу Розділ VI. СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ Урок 39 . Поняття етносу Мета: розглянути поняття “соціальна група”, “етнос”, розкрити ознаки соціальних груп; виховувати повагу до представників різних...
Прекрасне і потворне. Добро і зло Розділ III. ДУХОВНЕ ЖИТТЯ І ДУХОВНІСТЬ ЛЮДИНИ Урок 19 . Прекрасне і потворне. Добро і зло Мета: формувати в учнів правильне уявлення про основні поняття...
Громадянські права і обов’язки Мета. Ознайомити учнів з їхніми основними правами та обов’язками; вчити відрізняти права від обов’язків, закріпити їх у пам’яті учнів; розвивати культуру дітей; виховувати дисциплінованість, повагу...
Узагальнення знань за темою “Світ та особливості його існування” Розділ II. СВІТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ІСНУВАННЯ Урок 13 . Узагальнення знань за темою “Світ та особливості його існування” Мета: закріпити й узагальнити матеріал теми;...
МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ Урок 5. МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ Мета: розповісти учням про можливості людини; прищеплювати прагнення жити активно; виховувати бажання бути працьовитими і наполегливими. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ...
ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ Урок 28. ПОДОРОЖ ДО ПОЛЬЩІ Мета: розширити уявлення учнів про Польщу; залучити школярів до участі у проекті; розвивати навички спільної роботи; виховувати допитливість. Хід уроку...
ПОДОРОЖ МІСТОМ МАЙСТРІВ Уроки 22-23. ПОДОРОЖ МІСТОМ МАЙСТРІВ Мета: розширити уявлення учнів про розмаїття зв’язків і стосунків людини в суспільстві; вчити розкривати соціальні взаємозв’язки між людьми в процесі...
ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН № Тема Сторінка Дата 1. Неповторність кожної людини 4 2. Життя людини – найбільша цінність 6 3. Людське “Я” 7 4. Великі вчені. Великі відкриття...
Не нашкодь! Мета. Поглибити і розширити знання дітей про необхідність збереження і відновлення витворів мистецтва, про роль природи, її вплив на людину, про необхідність збереження і охорони...
Громадські рухи та організації. Політичні партії та влада Розділ VII. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ Урок 48 . Громадські рухи та організації. Політичні партії та влада Мета: сформувати поняття: “державні інститути” та “громадянські організації”;...
КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ. КОНФЛІКТИ Урок 12. КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ. КОНФЛІКТИ Мета: показати учням значення добрих взаємин, їх перевагу над конфліктами; розвивати вміння володіти собою; виховувати культуру спілкування. Хід уроку I....