Predmety


ВИДИ КУТІВ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА

ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ

ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ

Урок 29. ВИДИ КУТІВ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА

Мета: ознайомити учнів з поняттям “прямий кут”; сформувати практичні навички визначення прямого кута за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі, умінь розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, просторову уяву; виховувати спостережливість і допитливість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 41-42, завдання 234;235)

Завдання 234

– Прочитайте вирази та їх значення.

Завдання 235

– Розкажіть задачу та її розв’язання.

2. Геометричний матеріал

– Яка фігура не є многокутником?

 ВИДИ КУТІВ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА

3. Гра “Віконечка”

– Які числа пропущено?

 ВИДИ КУТІВ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА

4. Робота над задачею

Білочка знайшла 7 горішків, а грибів – на 4 більше. Скільки грибів знайшла білочка? Скільки грибів і горішків разом знайшла білочка?

– Виберіть вирази, що допоможуть дати відповідь на кожне питання задачі.

7 + 4

7 – 4

7 + (7 + 4)

5. Хвилинка каліграфії

– Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

11; 22; 33; … ; … ; … ; … ; … ; …

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які існують кути.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 42-43)

Завдання 236

Учні коментують, як виконали обчислення, працюючи у зошитах.

Завдання 237. Практична робота в парах

– Візьміть паперовий круг і згорніть його так, як на малюнку. Порівняйте одержаний кут із кутом сусіда за партою. Такі кути називають прямими.

Завдання 238. Колективне опрацювання матеріалу

– Прочитайте пояснення про кути.

У косинця один кут прямий, а два інших…

Кут, менший від прямого кута, називають гострим кутом.

Кут, більший від прямого, називають тупим кутом.

За допомогою косинця знайдіть у п’ятикутнику прямі, тупі кути й гострий кут.

Завдання 239. Самостійне виконання завдання

Один учень працює біля дошки.

Завдання 240

 ВИДИ КУТІВ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА

Учні записують коротку умову і пояснюють числа задачі.

– Яке питання задачі?

– Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?

– Якою дією відповімо на питання задачі? Чому?

2. Фізкультхвилинка

По стінах кабінету розвішені картки із зображенням вивчених геометричних фігур. Учитель називає фігуру, діти знаходять її поглядом.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над задачею

Мама дала дітям 16 абрикосів, 4 сливи і 2 цукерки. Скільки всього фруктів дала мама дітям? Скільки дітей було у мами?

– Які дані в задачі “зайві”?

– На яке питання не можна дати відповіді? Чому?

2. Обчислення значень виразів

 ВИДИ КУТІВ. ПРЯМИЙ КУТ. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ТРЕТЬОГО ДОДАНКА

3. Офтальмологічна пауза

4. Розв’язування логічних задач

– На дереві сиділи три пташки. До них прилетіли ще дві пташки. Кіт підкрався й схопив одну пташку. Скільки пташок залишилося на гілці? (Жодної)

– Сума трьох парних чисел дорівнює 12. Напиши ці числа, якщо відомо, що доданки не рівні між собою.

__ + __ + __ = 12. (2 + 4 + 6 = 12)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

– Що нового дізналися на уроці?

– Які види кутів запам’ятали?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 43, завдання 241; 242.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...