ДОДАТОК
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
Гра “Виручай”
Учні кожного ряду отримують по картці. У першого учня в ряду завдання записане повністю, а в решти замість першого числа – “віконечко”. Що ховається за “віконечком”, учень дізнається тільки тоді, коли його товариш, що сидить попереду, повідомить йому відповідь у своєму завданні. Ця відповідь і буде числом, якого бракує. У такій грі всі мають бути гранично уважними, оскільки помилка одного учасника перекреслює роботу всіх.
Гра “Лабіринт”
–
Гра “Весела лічба, або Боротьба за число”
У кожної дитини на парті – дві таблиці.
Завдання кожного учня полягає в тому, щоб лічити від 1 до 24 чи від 52 до 76, показувати одночасно кожне з чисел на таблиці. Учні тренуються на місцях.
До дошки запрошуються двоє учнів і стають перед однією з двох таблиць, виконують завдання. Той, хто швидше назве числа, вважається переможцем. Учні змагаються
Гра “Кращий льотчик”
Провести невелику бесіду з питань: “Хто хоче стати льотчиком?”, “Що він повинен добре знати й уміти?”. Діти узагальнюють: “Льотчик повинен багато знати й уміти, щоб упевнено вести свій літак, і передусім він повинен правильно вести розрахунки”.
Щоб льотчиком стати,
Щоб в небо злетіти,
Потрібно багато знати,
Потрібно добре лічити.
На дошці записано три стовпчики виразів, під ними – малюнки літаків. Над кожним виразом – три відповіді. Одна з них – правильна.
Клас об’єднується у три команди, у кожній призначаються льотчики. Вони за командою по черзі обчислюють значення виразів, починаючи з нижнього, обводять відповідь і ведуть свій літак наміченим курсом.
Наприкінці гри підбивають підсумки.
Учитель показує на вирази. Контролери підтверджують відповідь або виправляють помилку, якщо вона допущена. Визначають кращого льотчика. Допущені помилки аналізуються.