Predmety

  • Головна
  • Предмети
  • Мапа сайту


Довідник з психології

Рівневий аналіз навчальної діяльності – ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ УЧІННЯ
СІМ’Я ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СІМ’Ї
Управління освітою – Система освіти в Україні
Опитувальник діагностики агресивних та ворожих реакцій людини Басса-Дарки – ДОДАТКИ
Психологічні та етичні основи спілкування в аудиторії – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Малі соціальні групи – ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ГРУП
Принципи психології – Методологічні аспекти психології
Структура сучасної психології – Основні напрями, структура і методи психології
Багатосистемність психіки – ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ПСИХІКА
Поняття уяви – УЯВА
Дискусія – КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
Самосвідомість і Я-концепція особистості – Психологія особистості
Міжособистісні стосунки в колективах – Міжособистісні стосунки в групах
Ментально-психічна підструктура особистості – БІОПСИХІЧНА І МЕНТАЛЬНО-ПСИХІЧНА ПІДСТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Модульне навчання – НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ
Моральна культура спілкування як складова загальнолюдської культури – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Чинники девіантної поведінки особистості – ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
Сутність діяльності – Психологічні основи діяльності людини
Процеси уяви – УЯВА
Вольові якості – ВОЛЯ
Поняття здібностей та їхній розвиток – ЗДІБНОСТІ
Культура ділового спілкування – ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ
Типи критеріїв волі та локус контролю. Вольові дії – ВОЛЯ
Фрустраційні емоції – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
“Я-концепція” – ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ “СВІДОМІСТЬ-САМОСВІДОМІСТЬ”
Запитання. Завдання – Методи і форми виховання
Концепція психоенергетичної цілісності особистості – ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ПСИХІКА
Самосвідомість особистості – ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ “СВІДОМІСТЬ-САМОСВІДОМІСТЬ”
Правила ефективного сімейного виховання дітей – ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
Зміст і рівні освіти – Зміст освіти в Україні
Спрямованість – СОЦІОПСИХІЧНА ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ
Класифікація видів навчання – НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ
Засоби навчання – Методи, форми і засоби навчання
Характеристика сім’ї як інституту соціалізації – ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
Запитання. Завдання – Зміст освіти в Україні
Знання, навички і вміння – ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Розуміння емоцій та почуттів – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Процеси пам’яті – ПАМ’ЯТЬ
Ораторське мистецтво промовця як умова переконання – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Змінні у структурі психологічного експерименту – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Поняття волі та її функції – ВОЛЯ
Виховання дітей і молоді в позашкільних установах – Суспільні інститути виховання
Методи педагогічної психології – МЕТОДОЛОГІЯ Й МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Сутність і суспільна зумовленість характеру – Характер – Психологія індивідуальності
Поняття діяльності – ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Методи психології – Основні напрями, структура і методи психології
Поняття виховного впливу – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ
Функції та структура спілкування – Спілкування
Рефлексивно-оціночний компонент – ПОКОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Орієнтування в ситуації та людях – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Антинаркогенне виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Сучасна зарубіжна педагогіка про мету виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Типи навчання – ОСНОВНІ ТИПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХНІ ПСИХОЛОГІЧНІ МОДЕЛІ
Основні напрями психології – Основні напрями, структура і методи психології
Індивід, особистість, індивідуальність – Психологія особистості
Основні симптоми шкільної психологічної дезадаптації – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ПЕРЕВИХОВУВАННЯ Й ПСИХОКОРЕКЦІЇ
Актуальні проблеми дидактики на сучасному етапі – Дидактика як наука
Теорії особистості – Психологія особистості
Сутність психічних станів – ПСИХІЧНІ СТАНИ
Обговорення проблеми і прийняття рішення – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Етапи спілкування з аудиторією – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Теорія цілеспрямованої навчальної діяльності – ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ УЧІННЯ
Переговори – КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
Механізми й закони научіння – НАУЧІННЯ Й УЧІННЯ
Основні поняття гуманістичної етики – МОРАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
МИСЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТ
Логіко-психологічні правила конструювання повідомлень – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Особистісний вплив промовця на характер спілкування в аудиторії – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Досвід – СОЦІОПСИХІЧНА ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ
Етика усного ділового спілкування з іноземцями. Знайомство – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Етапи експериментального дослідження психіки – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Роль міжособистісних взаємин у спілкуванні – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Аудиторія як суб’єкт спілкування – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Мораль і особистісний вплив – ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ ЕТИКИ ТА КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Особливості психічних станів – ПСИХІЧНІ СТАНИ
Види і структура здібностей – Здібності – Психологія індивідуальності
Суть, умови, етапи і прийоми самовиховання – Суть процесу виховання
Вихід із контакту – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Дослідження етики й культури спілкування на сучасному етапі – СПІЛКУВАННЯ ЯК НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
Естетичне виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Предмет дидактики – Дидактика як наука
Самооцінка типового сімейного стану – ДОДАТКИ
Запитання. Завдання – Закономірності і принципи виховання
Становлення і розвиток експериментального методу в психології – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Соціально-психологічні особливості сімейного виховного впливу – ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
Сутність людської психіки і психічного – ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ПСИХІКА
Види та рівні спілкування – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Закономірності і принципи педагогічного процесу – Цілісний педагогічний процес
Самооцінка депресії – ДОДАТКИ
Етичні засади спілкування з іноземцями – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Спрямованість особистості – Психологія особистості
СІМ’Я І ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СІМ’Ї
Методи психології – ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ І ГАЛУЗІ ПСИХОЛОГІЇ
Предмет і завдання педагогічної психології – ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ДИСЦИПЛІНА
ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ СІМЕЙНИХ СТОСУНКІВ: ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ І ПСИХОТРЕРАПІЯ – ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СІМ’Ї
ТЕСТ-ОПИТУВАЛЬНИК АНАЛІЗ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН (АСВ) – Додатки
Культура говоріння – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Форми організації виховного процесу – Методи і форми виховання
Поняття важковиховуваності – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ПЕРЕВИХОВУВАННЯ Й ПСИХОКОРЕКЦІЇ
Кінесика – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Комунікативні емоції – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Структура вольової дії – Воля – Емоційно-вольова сфера особистості
Зміст і види девіантної поведінки особистості – ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
Основні підходи до визначення історичних етапів розвитку психологічної науки – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ ЯК НАУКИ
Роль церкви у вихованні підростаючого покоління – Суспільні інститути виховання
Правила поведінки службовців – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Методологічні принципи – МЕТОДОЛОГІЯ Й МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Основні закономірності виховання – Закономірності і принципи виховання
Методологічні й методичні принципи виховання – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ
Поняття соціальних груп, їхня класифікація – ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ГРУП
Вербальні та невербальні засоби спілкування з аудиторією – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Запитання. Завдання – Система освіти в Україні
Закономірності і принципи навчання – Процес навчання
Мета і завдання національного виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Теорія і експеримент у психологічній практиці – Методологічні аспекти психології
Задатки і здібності – Здібності – Психологія індивідуальності
Психологічна діагностика особистості з девіаціями поведінки
Пам’ять – Раціональні форми освоєння дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Повідомлення як спосіб спілкування – ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Вітчизняні теорії учіння – ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ УЧІННЯ
Запитання. Завдання – Суспільні інститути виховання
Функції і труднощі спілкування – СПІЛКУВАННЯ
Встановлення контакту в бесіді – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Невербальні засоби і культура спілкування та поведінки – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Рефлекторна природа психічного – Предмет психології
Сутність і структура процесу навчання – Процес навчання
Вітання – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Фази та ознаки вольових дій, їх стимулювання – ВОЛЯ
Запитання. Завдання – Методологічні аспекти психології
Форми організації навчання – Методи, форми і засоби навчання
ВСТУП – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Система контролю за рівнем засвоєння змісту освіти у процесі навчання – Зміст освіти в Україні
Психологічна характеристика типів темпераменту – Темперамент – Психологія індивідуальності
Людина як багатосистемне явище – ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ПСИХІКА
Зміст і сутність категорії навчання – НАВЧАННЯ Й ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК
Ділове спілкування, його особливості – ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ
Спілкування як основа життєдіяльності людей та їхньої взаємодії – ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ
Загальнокримінальна злочинність: соціально-психологічний аналіз – СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗЛОЧИННИХ ГРУП
Вікова динаміка формування компонентів навчальної діяльності – ПОКОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Запитання. Завдання – Темперамент – Психологія індивідуальності
Вольові якості особистості – Воля – Емоційно-вольова сфера особистості
Поняття мислення – МИСЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТ
Поняття навчальності та її структура – ЗДІБНОСТІ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Уява – Раціональні форми освоєння дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Невербальні засоби та етикет ділового спілкування – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Технологія педагогічного процесу – Цілісний педагогічний процес
Гaлyзі психології – ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ І ГАЛУЗІ ПСИХОЛОГІЇ
Логіка і методи педагогічних досліджень – Педагогіка як наука
Темперамент – БІОПСИХІЧНА І МЕНТАЛЬНО-ПСИХІЧНА ПІДСТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Спільна діяльність і вплив на неї етичних норм і правил – ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ ЕТИКИ ТА КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Запитання. Завдання – Здібності – Психологія індивідуальності
Різновиди пам’яті – ПАМ’ЯТЬ
Основні якості і форми переживання почуттів – Емоції і почуття – Емоційно-вольова сфера особистості
Проективна методика К. Маховер “Намалюй людину” (за Л. Міщик) – ДОДАТКИ
Традиційні технології навчання – Технології навчання у сучасній школі
Класифікація невербальних засобів спілкування – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Позиція особистості як психологічний об’єкт Виховання – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ
Нові технології навчання – Технології навчання у сучасній школі
Правове виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Основні лінії психічного розвитку в процесі навчання й виховання – НАВЧАННЯ Й ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК
Інтерпретація результатів експериментального дослідження психіки – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Психологічна підсистема системи національної безпеки – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ
Поняття інтраіндивідуальної підструктури особистості – ІНТРАІНДИВІДУАЛЬНА ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ: ВІДЧУТТЯ І СПРИЙНЯТТЯ
РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ У РОСІЇ (ДРУГА ПОЛОВИНА XIX – ПОЧАТОК XX СТ.) – РОЗВИТОК РАДЯНСЬКОЇ (РОСІЙСЬКОЇ) ПСИХОЛОГІЇ
Контакт очей – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Екологічне виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Психологічна структура діяльності – Психологічні основи діяльності людини
Навчання як умова розвитку – НАВЧАННЯ Й ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК
Освоєння діяльності – Психологічні основи діяльності людини
Запитання. Завдання – Предмет психології
ІНДІЯ – ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В КРАЇНАХ СХОДУ
Школа як провідна ланка в системі вихованняя – Суспільні інститути виховання
Функції бесіди – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Закони психології – Методологічні аспекти психології
Запитання. Завдання – Спілкування
Змістовий компонент. Загальна характеристика знань – ПОКОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Основні напрями роботи психолога освіти – ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В СИСТЕМІ ОСВІТИ
Форми колективного обговорення проблем – КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
Вікові особливості навчальності та їх діагностика – ЗДІБНОСТІ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Сутність темпераменту – Темперамент – Психологія індивідуальності
Спілкування як обмін інформацією – Спілкування
Запитання. Завдання – Міжособистісні стосунки в групах
Запитання. Завдання – Чуттєві форми пізнання дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Моделі спілкування – ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Типи навальності – ЗДІБНОСТІ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Становлення і розвиток педагогіки – Педагогіка як наука
Воля і вольові дії людини – Воля – Емоційно-вольова сфера особистості
Мотиваційний компонент навчальної діяльності – ПОКОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Дискусійний характер спілкування в аудиторії та рівень його моральності – ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ВИСТУПУ В АУДИТОРІЇ
Класифікація виховних впливів – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ
Особистість педагога як предмет психологічного дослідження – ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА
Психіка і свідомість – Предмет психології
Індивідуальні особливості мислення – МИСЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТ
Типи експериментів у психології. Експеримент і квазіексперимент – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Стилі спілкування – ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Загальна характеристика девіантної поведінки – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ПЕРЕВИХОВУВАННЯ Й ПСИХОКОРЕКЦІЇ
Психологічний аналіз педагогічного спілкування – ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА
Поняття про научіння й учіння – НАУЧІННЯ Й УЧІННЯ
Мораль як сукупність соціальних норм – ПСИХОЛОГІЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Мислення – Раціональні форми освоєння дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Система категорій педагогічної психології – ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ДИСЦИПЛІНА
Етика ділового спілкування як навчальна дисципліна та її завдання – ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ
Розумові дії та операції мислення – МИСЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТ
Поняття уваги – УВАГА
Етикет як сукупність правил поведінки людини – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Особливості мовленнєвого етикету – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Нарада – КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
Поняття пам’яті – ПАМ’ЯТЬ
Учіння як пізнавальна діяльність – ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ УЧІННЯ
Паралінгвістичні та екстралінгвістичні засоби спілкування – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Фізіологічні основи емоцій – Емоції і почуття – Емоційно-вольова сфера особистості
Психологічні основи відхиленої поведінки – СОЦІАЛІЗАЦІЯ, ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА І ДЕПРИВАЦІЯ
Етика й культура спілкування в пам’ятках історії та літератури – СПІЛКУВАННЯ ЯК НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
Види здібностей – ЗДІБНОСТІ
РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ ВІД АНТИЧНОСТІ ДО XIX СТОЛІТТЯ – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
Моральні норми та принципи, їх значення для досягнення високого рівня культури спілкування – МОРАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Психологічні моделі навчання – ОСНОВНІ ТИПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХНІ ПСИХОЛОГІЧНІ МОДЕЛІ
Фізіологічне підгрунтя уваги – УВАГА
Моральні основи етикету – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Лідерство в групах (колективах) – Міжособистісні стосунки в групах
ВИСНОВКИ
Спілкування як взаємодія – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Поняття про невербальну комунікацію – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Запитання. Завдання – Характер – Психологія індивідуальності
Відчуття – Чуттєві форми пізнання дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Розуміння національної безпеки – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ
Запитання. Завдання – Дидактика як наука
Запитання. Завдання – Формування творчої особистості
Основні види діяльності – Психологічні основи діяльності людини
Шляхи подолання страху – ПСИХІЧНІ СТАНИ
Соціалізація особистості – СОЦІАЛІЗАЦІЯ, ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА І ДЕПРИВАЦІЯ
Акцентуації характеру як причина важковиховуваності – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ПЕРЕВИХОВУВАННЯ Й ПСИХОКОРЕКЦІЇ
Державні нормативні документи, що визначають зміст освіти – Зміст освіти в Україні
Відчуття – ІНТРАІНДИВІДУАЛЬНА ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ: ВІДЧУТТЯ І СПРИЙНЯТТЯ
Розумове виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Службовий етикет і його правила – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Поняття спілкування та його види – СПІЛКУВАННЯ
Норми поведінки керівника – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Визначення взаємодії – ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ ЕТИКИ ТА КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Фізичне виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В XVII СТОРІЧЧІ – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ в УКРАЇНІ
МЕТОДИКА РОЛЬОВІ ОЧІКУВАННЯ і ДОМАГАННЯ У ШЛЮБІ (РОД) – Додатки
Запитання. Завдання – Цілісний педагогічний процес
Багаторівневість психіки – ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ПСИХІКА
Увага – Чуттєві форми пізнання дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Маніпулювання та актуалізація – ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Становлення психології як науки – Предмет психології
Моральне виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Структура характеру – Характер – Психологія індивідуальності
Розвиток здібностей – ЗДІБНОСТІ
РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ У РАДЯНСЬКИЙ ЧАС – РОЗВИТОК РАДЯНСЬКОЇ (РОСІЙСЬКОЇ) ПСИХОЛОГІЇ
Функції емоцій і почуттів у житті людини – Емоції і почуття – Емоційно-вольова сфера особистості
Стратегії та тактики спілкування – ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Трудове виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Сприймання – Чуттєві форми пізнання дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
Характеристика різних видів емоційного реагування – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Індивідуальні особливості пам’яті – ПАМ’ЯТЬ
Шляхи формування творчої особистості – Формування творчої особистості
Характеристика різних емоцій. Емоції очікування і прогнозування – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Збори як форма прийняття колективного рішення – КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
Структура і функціонування центральної нервової системи людини – ЦЕНТРАЛЬНА НЕРВОВА СИСТЕМА ЛЮДИНИ
Класифікація психічних станів – ПСИХІЧНІ СТАНИ
Вплив спадковості, середовища і виховання на формування особистості – Формування творчої особистості
Типи вищої нервової діяльності і темперамент – Темперамент – Психологія індивідуальності
Орієнтовний компонент. Орієнтовна частина діяльності – ПОКОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Проксеміка – НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Сприйняття – ІНТРАІНДИВІДУАЛЬНА ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ: ВІДЧУТТЯ І СПРИЙНЯТТЯ
Великі соціальні групи – ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ГРУП
Характеристика різних почуттів – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Запитання. Завдання – Методи, форми і засоби навчання
Запитання. Завдання – Педагогіка як наука
Знаково-контекстне навчання – НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ
Основні напрями педагогічного забезпечування розвитку самоосвіти – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
КИТАЙ – ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В КРАЇНАХ СХОДУ
Запитання. Завдання – Психологічні основи діяльності людини
Мозок, людська психіка і психічне в єдності світу – ЦЕНТРАЛЬНА НЕРВОВА СИСТЕМА ЛЮДИНИ
Способи впливу на людей під час спілкування – ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Статеве виховання і підготовка до сімейного життя – Мета, завдання і основні напрями виховання
Місце психології в системі наук – Основні напрями, структура і методи психології
Правила етикету, яких треба дотримуватись під час бесід з клієнтами – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Генетичні, вікові й статеві особливості особистості – БІОПСИХІЧНА І МЕНТАЛЬНО-ПСИХІЧНА ПІДСТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Напрямки вивчення культури та етики спілкування в Україні – СПІЛКУВАННЯ ЯК НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
Механізми взаєморозуміння, роль етики в їх застосуванні – ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ ЕТИКИ ТА КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Кореляційні дослідження у психології – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Запитання. Завдання – Основні напрями, структура і методи психології
Характер як проблема педагогічної психології – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ
Запитання. Завдання – Воля – Емоційно-вольова сфера особистості
Рухи і дії – ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Особливості основних груп методів навчання – Методи, форми і засоби навчання
Свідомість особистості – ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ “СВІДОМІСТЬ-САМОСВІДОМІСТЬ”
Основні принципи виховання – Закономірності і принципи виховання
Що означає мовленнєве спілкування або вербальна комунікація – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Історія розвитку вчення про темперамент – Темперамент – Психологія індивідуальності
Запитання. Завдання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Поняття соціалізації – ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ДИСЦИПЛІНА
ЯПОНІЯ – ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В КРАЇНАХ СХОДУ
Гуманістична спрямованість етики спілкування та її значення – ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ
Сім’я – основний осередок виховання дітей і молоді – Суспільні інститути виховання
Мораль і моральність у суспільстві – МОРАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Психологічна структура діяльності – ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зв’язок дидактики з іншими науками – Дидактика як наука
Сутність й рівні розвитку самоосвітньої діяльності – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Планування експерименту – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Запитання. Завдання – Процес навчання
Характеристика здібностей і проблема їх вимірювання – Здібності – Психологія індивідуальності
Структура спілкування – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Вплив особистості на ефективність переконання – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Схема спостереження за проявами девіантної поведінки особистості (карта Д. Стотта) – ДОДАТКИ
Обдарованість і талант – Здібності – Психологія індивідуальності
ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЩОДО НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ СІМ’Ї – ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СІМ’Ї
Запитання. Завдання – Суть процесу виховання
Ділові переговори – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Характер – СОЦІОПСИХІЧНА ПІДСТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ
Виконавський компонент. Класифікація навчальних дій – ПОКОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В XIX СТОЛІТТІ – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
Запитання. Завдання – Психологія особистості
Інтелектуальні емоції – ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Теорії емоцій – Емоції і почуття – Емоційно-вольова сфера особистості
Мозковий штурм – КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
Сутність спілкування – Спілкування
РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ У XX СТОЛІТТІ – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
Психологічні аспекти Виховання довільності людини – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ
Психічні стани особистості в різних ситуаціях життєдіяльності – ПСИХІЧНІ СТАНИ
Суть, функції, етапи і принципи перевиховання – Суть процесу виховання
Індивідуальні бесіди керівника з підлеглими – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Специфіка, рушійні сили і етапи процесу виховання – Суть процесу виховання
Фізіологічні основи і зовнішні вияви психічних станів – ПСИХІЧНІ СТАНИ
Спілкування як сприймання та розуміння одне одного – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Особливості бесіди по телефону – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Візитна картка – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Запитання. Завдання – Емоції і почуття – Емоційно-вольова сфера особистості
Моральні цінності як основа гуманістичного спілкування – МОРАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Зарубіжні концепції учіння – ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕОРІЇ УЧІННЯ
Бар’єри на шляху до взаєморозуміння, зокрема моральні – ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ ЕТИКИ ТА КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Початок формування в Україні наукової думки про спілкування – СПІЛКУВАННЯ ЯК НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА
Предмет, основні категорії, функції і завдання педагогіки – Педагогіка як наука
Етика та етикет у взаємовідносинах з клієнтами – МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА СЛУЖБОВИЙ ЕТИКЕТ
Взаєморозуміння та його рівні – ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ ЕТИКИ ТА КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В XIX – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XX СТОРІЧЧЯ – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ в УКРАЇНІ
Історичні форми організації навчання – ІСТОРИЧНІ МЕТОДИ Й ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Спілкування як одна з нагальних потреб людини – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Психологічний підхід до формування просоціальної спрямованості особистості – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ
Основні види діяльності – ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Принципи побудови системи освіти в Україні – Система освіти в Україні
Короткий термінологічний словник
Значення переконуючого впливу в мовленнєвому спілкуванні – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Види бесід – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Спілкування як обмін інформацією – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Запитання. Завдання – Технології навчання у сучасній школі
Предмет і завдання сучасної психології – ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ І ГАЛУЗІ ПСИХОЛОГІЇ
Психологічний смисл Виховання – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ
Метод – Методи і форми виховання
Спілкування як міжособистісна взаємодія – Спілкування
Знання, навички і вміння як основа для розвитку здібностей – Здібності – Психологія індивідуальності
ІСЛАМСЬКИЙ СВІТ – ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В КРАЇНАХ СХОДУ
ТЕСТ-ОПИТУВАЛЬНИК ЗАДОВОЛЕНІСТЬ ШЛЮБОМ – Додатки
Психологічні основи профілактики і корекції девіантної поведінки особистості
ОСНОВНІ ПОЯСНЕННЯ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ В РІЗНИХ КРАЇНАХ – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Виховна роль дитячих і юнацьких організацій – Суспільні інститути виховання
Депривація – СОЦІАЛІЗАЦІЯ, ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА І ДЕПРИВАЦІЯ
Сутність і структура педагогічного процесу – Цілісний педагогічний процес
Предмет і завдання психологічної служби В системі освіти – ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА В СИСТЕМІ ОСВІТИ
Види уяви – УЯВА
Експеримент як метод психологічного дослідження – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Функції спілкування – ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ
Методи вивчення міжособистісних стосунків – Міжособистісні стосунки в групах
Системність у дослідженні людської психіки – Методологічні аспекти психології
Міжпредметні зв’язки педагогічної психології з іншими науками – ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ДИСЦИПЛІНА
ПРОБЛЕМИ СТАБІЛЬНОСТІ ШЛЮБУ І СІМ’Ї – ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СІМ’Ї
Психіка і мозок – Предмет психології
Економічне виховання – Мета, завдання і основні напрями виховання
Культура слухання – ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
Гіпотези у психологічному дослідженні – ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Характеристика основних типів закладів освіти – Система освіти в Україні
Вікові особливості морального виховання – ПСИХОЛОГІЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Методи психокорекції осіб з девіантними ознаками – ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ПЕРЕВИХОВУВАННЯ Й ПСИХОКОРЕКЦІЇ
Специфіка й структура педагогічної діяльності – ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА
Підготовка до бесіди як умова її результативності – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Форми мислення та його різновиди – МИСЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТ
Основні властивості та види уваги – УВАГА
Соціально-психологічне розуміння організованої злочинності – СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗЛОЧИННИХ ГРУП
Характеристика та етапи індивідуальної бесіди – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
ПОДАЛЬШИЙ РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ (XVIII СТОЛІТТЯ)- РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ в УКРАЇНІ
Сугестопедичне навчання – НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ
Запитання. Завдання – Раціональні форми освоєння дійсності – Пізнавальна діяльність особистості
СТАРОДАВНІЙ СХІД І ПСИХОЛОГІЯ – ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ В КРАЇНАХ СХОДУ
Програмоване навчання – НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ
Бесіда виховного характеру – ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ
Галузі і міжпредметні зв’язки педагогіки – Педагогіка як наука
Історичні методи організації навчання – ІСТОРИЧНІ МЕТОДИ Й ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Типологія характерів – Характер – Психологія індивідуальності
Класифікація груп – Міжособистісні стосунки в групах
Особливості письмового ділового спілкування – ЕТИКА ТА ЕТИКЕТ У ДІЛОВОМУ СПІЛКУВАННІ З ІНОЗЕМЦЯМИ
Психологічні напрями, школи і концепції – РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЇ ЯК НАУКИ
https://tvory.predmety.in.ua/.

Copyright © Predmety 2024. All Rights Reserved.
Зворотній зв'язок: Email