Урок № 2.
Тема. Натуральні числа і цифри
Мета. Продовжувати формувати в учнів вміння виконувати вправи з натуральними числами, розвивати логічне мислення.
Учні повинні знати: які числа називаються натуральними, вміти розв’язувати вправи і задачі з натуральними числами.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання.
Наявність домашнього завдання перевіряють чергові. Правильність виконання домашнього завдання перевіряють з відповідями, написаними на дошці. При необхідності коментують виконання деяких завдань.
ІІ.
1) виконати усно:
А) прочитати числа: 45873912, 267453252, 9002050;
Б) розкласти на розрядні доданки : 37263; 258302;
В) провідміняти слова: шість, шістка;
Г) визначити, скільки одиниць, десятків, сотень, тисяч має число:8546, 703, 1020, 560;
2) Виконати письмово дані завдання. Учні працюють у парах, допомагають один одному у розв’язуванні вправ № 34 в), 41, 42.Перевірку проводимо за допомогою відповідей на відкидній дошці.
3) Проведення гри “Естафета”. Клас розділено на дві команди. На дошці написано приклади № 43, 44, розділені на дві частини. Команди одночасно починають (по одному
4) Гра “Увага! Чорна скринька”
У скриньці знаходиться найменше чотирицифрове число. Яке число знаходиться у скриньці?
ІІІ. Завдання додому.
§1, № 34 б), 35, 37, 38, 45.
ІV. Підведення підсумків уроку.
Учитель наголошує на основних завданнях уроку, підсумовує активність учнів на уроці.