11. МЕТОДИЧНА РОБОТА ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
11.1. Педагогічна практика студентів
Педагогічна практика, передбачена навчальним планом, є завершальним етапом вивчення дисципліни “Шкільний курс української мови та методика його викладання”. Тому студенти цілком самостійно виконують обов’язки вчителя української мови та літератури і класного керівника, що підвищує їхню відповідальність за педпрактику. Методист лише консультує студентів, контролює їх роботу, а коли трапляються труднощі, надає допомогу.
Відповідно до рекомендацій
Мета педагогічної практики Метою педагогічної практики є розвиток у студентів уміння здійснювати діяльність з навчання рідної (державної) мови в загальноосвітній школі на базі сформованої в них мовленнєвої компетенції та знань з основ теорії методики, педагогіки і психології, уміння поєднувати теоретичні знання з методики навчання української мови з практичною діяльністю навчання учнів; забезпечення практичного пізнання студентами закономірностей
Студенти повинні оволодіти системою професійних умінь у процесі проведення навчально-виховної та дослідницької роботи на середньому і старшому етапах навчання учнів рідної (державної) мови під час педагогічної практики.