Мета: формувати навички письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове.
Тип уроку: закріплення та застосування знань, умінь та навичок
Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень (РЗ ч. 1 с. 21, №1). Актуалізувати ділення з остачею, в тому числі й у випадках, коли ділене менше за дільник ( №1); виконувати письмове ділення на одноцифрове число, коли в частці одержимо три та дві цифри; ознайомлювати з алгоритмом визначення найвищого розряду частки та кількості цифр у значенні частки ( №2). Формувати
Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (№8).
Очікувані результати:
Учень (учениця):
Виконує письмове ділення на одноцифрове число. Прогнозує кількість цифр у добутку, частці до знаходження результату; перевіряє правильність виконання множення і ділення застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового та трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням;Вміє розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень.