УРОК 82
Тема. Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа
Мета: опрацювати розв’язання задач, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати вміння й навички учнів у знаходженні значень виразів зі змінною, що двічі повторюється; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки для індивідуальної роботи.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення
1) Знайти 1/2, 2/3, 3/4, 3/10, 2/5, 4/5 від 1 год. (30 хв., 40 хв., 45, 18 хв., 24 хв.).
2) Вправа № 679.
3) Самостійна робота: №
2. Робота за картками за рівнями Високий рівень знань
Учням потрібно обкопати 240 дерев. Вони першого дня обкопали 1/2 всіх дерев, другого дня – 1/3 того, що залишилось, а третього дня – 1/5 тієї кількості дерев, що обкопали першого і другого дня разом. Скільки дерев обкопали учні третього дня?
Для решти учнів
Учні повинні були обкопати 120 дерев. Першого дня вони обкопали 1/3 всіх дерев, другого – 1/2 всіх дерев. Скільки дерев учні обкопали за два дні?
3. Фізкультхвилинка
II. Розвиток математичних умінь учнів
1. Робота над задачами
1) Задача № 677 (під час повторення змісту задачі вчитель
2) Задача № 678 (аналогічно).
3) Коментоване розв’язання прикладу: до числа 72 060 додати 3/6 його.
4) Обчислити: (b – 7 – b : 34) – 3, якщо b = 884 (самостійно).
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 681, 682.
УРОК 83
На уроці вчитель відпрацьовує вміння й навички учнів з розв’язання задач на знаходження дробу від числа за вправами № 683-692.