ДРОБИ
ЧАСТИНИ. УТВОРЕННЯ, ПОРІВНЯННЯ ЧАСТИН
1010.
Виконай такі рисунки в зошиті. Зафарбуй різними кольорами , , , частини і підпиши їх за зразком.
1011. Прочитай частини. Запиши їх в порядку зростання:
Накресли відрізок АВ завдовжки 12 см. Покажи половину відрізка
1012. Довжина відрізка АВ 8 см. Яка довжина половини цього відрізка? , , відрізка АВ?
1013. Довжина шкільного коридору прямокутної форми 64 м, а його ширина дорівнює Довжини. Яка площа коридору? З якою швидкістю має бігати школяр, щоб за велику перерву (20 хв) пробігти коридором 50 разів? Відповідь запиши в метрах за хвилину.
Хто швидше рухатиметься: велосипедист, який їде зі швидкістю 15 км/год, чи цей школяр?
1014. Визнач час, потрачений тобою на обчислення значень виразів.
108 000 – 73 944 : 36 ∙ 7 + 6 378 (272 640 : 284 + 40): 10
1015. Для їдальні купили капусту й моркву. Моркви купили 72 кг, що становить маси куплених продуктів. Скільки кілограмів капусти купили для їдальні?
1016. На будівництво привезли 34 500 цеглин. У шести палетах їх було по 1 000, у десяти – по 1 500 штук, і ще 18 палет. По скільки цеглин було у цих 18 палетах?
Скільки цеглин обов’язково повинні бути цілими, якщо допускається, що з них можуть бути битими?
1017. На 140 грн 40 к. сім’я купила 18 кг картоплі, ціною по 4 грн 50 к., 5 кг цибулі, по 2 грн 90 к., і 2 кг винограду. Яка ціна 1 кг винограду?
1018. Периметр квадрата 6 дм. Яка його площа?
1019. Якщо з першої корзини перекласти 3 кг яблук у другу, то в обох корзинах їх стане порівну. Де спочатку було яблук більше і на скільки більше?