Цілі:
– навчальна: удосконалити вміння виконувати множення многочленів, розв’язувати задачі, які передбачають множення многочленів;
– розвивальна: формувати вміння бачити закономірності; сприяти удосконаленню обчислювальних навичок;
– виховна: виховувати об’єктивність та чесність під час оцінювання власних знань, уважність, працьовитість;
Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
ІІ.
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою за готовим розв’язанням
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Подайте у вигляді многочлена вираз | |
(3×2- y)(2x – 5y2) | (2×2- y)(3x – 5y2) |
2) Спростіть вираз | |
(3a – 7b)(2a + 3b) + 5ab | (2a – 6b)(3a + 5b) + 8ab |
3) Перетворіть на многочлен стандартного вигляду | |
Y2(y2 – 2у + 3)(y + 2) | Y2(y2 + 2y – 3)(y – 2) |
ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
1. Робота за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткові завдання
1) Виконайте множення:
2) Розв’яжіть рівняння:
ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Виконання тестових завдань
Варіант 1
1) Який із многочленів стандартного вигляду дістанемо, виконавши множення (а2 – 2ab + b2)(5a – b)?
2) Яке з чисел є коренем рівняння 6х2 -(2 – 3x)(3 – 2x) = 7?
А) 2/3; Б) 1; В) -1; Г) 5/13.
3) Знайдіть значення виразу 3b2 +(8 – 3b)(b + 5), якщо b = 6/7.
А) 46; Б) -34; В) 28; Г) 34.
4) Якому числу дорівнює значення виразу (2 – 6x)(7 + 8x) + (24x + 1)(2x + 1) при будь-якому значенні x?
А) 15; Б) 13; В) 14; Г) 17.
Варіант 2
1) Який із многочленів стандартного вигляду дістанемо, виконавши множення (x2 + 3x – 4)(x – 2)?
2) Яке з чисел є коренем рівняння (y + 2)(y – 5) – у2 = 11?
А) -3/5; Б) -3; В) 7; Г) -7.
3) Знайдіть значення виразу 5a2 + (3 – 5a)(a + 11), якщо a = 4/13.
А) 49; Б) 17; В) 25; Г) 39.
4) Якому числу дорівнює значення виразу (3 – 9x)(5 + 2x) + (3x + 1)(6x + 11) при будь-якому значенні x?
А) 29; Б) 42; В) 26; Г) 13.
Відповіді
Варіант 1 | 1 – Б, 2 – Б, 3 – Г, 4 – А |
Варіант 2 | 1 – Б, 2 – Г, 3 – Б, 4 – В |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткове завдання. Доведіть тотожність