Мета: розкрити роль фізичного знання в житті людини, суспільному виробництві і техніці, сутність наукового пізнання засобами фізики; виробляти в учнів первинні дослідницькі навички; розвивати і формувати дослідницькі уміння; виховувати інтерес до вивчення фізики, потяг до наукової творчості.
Унаочнення: демонстрування роботи простих механізмів.
Обладнання: прості механізми.
Очікувані результати
Після уроку учні:
– будуть знати основні етапи становлення і розвиток знань про фізичні основи машин і
– оцінювати роль фізичного знання в житті людини, суспільному виробництві і техніці.
ХІД УРОКУ
I. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Результати контрольної роботи, яку виконали учні на попередньому уроці, дозволяють зробити висновок щодо якості знань учнів з теми “Механічна робота та енергія”.
– Вказати на основні типові помилки і шляхи їх виправлення.
– Оголосити оцінки.
II. НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Орієнтовний план
1. Тема та мета роботи.
2. Продукт роботи (презентація, буклет, афіша, брошура та інші).
3. Короткий опис проблеми дослідження.
4. Які існують
5. Хто досліджував проблему.
6. Які були етапи дослідження.
7. Які отримані результати, на що варто звернути увагу.
8. Які можна зробити висновки за результатами дослідження.
За цим планом учні виступають зі своїми проектами.
ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ