Основні завдання педагогічної практики
Навчальні:
1) забезпечити зв’язок теоретичних знань фахових дисциплін з реальним педагогічним процесом, використання їх у розв’язанні конкретних навчальних, розвивальних та виховних завдань;
2) розвивати в практикантів уміння проводити уроки з використанням сучасних методів і прийомів навчально-пізнавальної діяльності;
3) формувати в студентів психологічну готовність до роботи в школі; наукові:
1) поглибити теоретичні знання студентів з фахових дисциплін і на основі індивідуальних
2) формувати вміння проводити науково-дослідницьку роботу; виховні:
1) виховувати в студентів стійкий інтерес і любов до професії вчителя;
2) формувати в майбутніх учителів педагогічні вміння і навички, що сприяють розвиткові в них професійних якостей учителя, потреби в педагогічній самоосвіті:
3) розвішати в практикантів уміння здійснювати виховну роботу з української мови; професійні:
Формувати в студентів уміння та навички:
– правильно визначати:
–
– організаційні форми, методи й засоби проведення уроків у відповідності з дидактичними принципами навчання, враховуючи вікові, психологічні особливості учнів й конкретні умови навчання;
– навчальну, виховну мету уроку зі спеціальності та в позакласних виховних заходах, а також організаційні форми й методи їх проведення;
– добирати, а в разі необхідності виготовляти роздавальний матеріал, наочність до уроків відповідно до їх пізнавальної мети;
– своєчасно й уміло застосовувати ТЗН для проведення уроків зі спеціальності та в позакласній роботі;
– стимулювати інтерес та активність учнів до засвоєння знань, розвивати їхню увагу, мислення, мовлення;
– робити психолого-педагогічний аналіз уроків та позакласних заходів зі спеціальності, проведених студентами конкретної групи;
– самостійно вивчати передовий педагогічний досвід учителів, робити відповідні висновки, які розкривали б особливості професії вчителя, узагальнювати й використовувати його в своїй навчальній роботі в університеті (написання рефератів, доповідей, курсових та дипломних робіт).
У процесі педагогічної практики здійснюється:
– виховання в студентів стійкого інтересу до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті;
– закріплення, поглиблення та синтезування психолого-педагогічних, методичних і мовних знань у процесі їх використання для вирішення конкретних навчальних завдань;
– свідоме застосування студентами теорії навчання в практичній діяльності, усвідомлення її професійної значущості;
– формування та розвиток професійних умінь і навичок;
– розвиток у студентів уміння здійснювати самоконтроль, самоаналіз та об’єктивну самооцінку своєї педагогічної діяльності;
– ознайомлення з сучасними досягненнями навчально-виховної роботи в школі, передовим педагогічним досвідом;
– вироблення творчого підходу до педагогічної діяльності.