Урок № 62
Тема. Тематичне оцінювання № 9 по темі “Відсотки”
Мета уроку. Діагностика та контроль якості засвоєння відсотків.
Хід уроку
I. Організаційна частина
На розсуд вчителя.
II. Запис та виконання вправ і задач учнями
ВАРІАНТ 1.
1).° Запишіть у вигляді звичайного і десяткового дробів: 9%, 31%, 105%, 180%.
2).° Записати у відсотках: 7/100, 3/10, 0.84, 2.54.
3).° З 4-х задач, які потрібно було розв’язати, учень розв’язує 3. На скільки відсотків учень виконає завдання?
4).- З бавовни виходить 24% волокна. Скільки треба
5).° Знайдіть число “а”, якщо середнє арифметичне чисел 4.6, 6.5 і “а” дорівнює 5.9.
6).▪▪ Поле площею 20 га. засадили капустою, огірками, цибулею. Капуста займала 3/5 усієї площі, а огірки -75% решти. Яку площу відведено під цибулю?
ВАРІАНТ 2.
1).° Запишіть у вигляді звичайного і десяткового дробів: 7%, 30%, 107%, 160%.
2).° Записати у відсотках : 1.32, 1.4, 47/100, 9/10.
3).° З 200 зерен ячменю зійшло 180. Визначити процент схожості насіння.
4).- З картоплі виходить 20% крохмалю. Скільки треба взяти картоплі, щоб вийшло 45 кг крохмалю?
5).° Знайдіть число “с”, якщо
6).▪▪ За три дні було продано 560 кг кавунів. Маса кавунів, проданих першого дня, становить 5/8 маси всіх кавунів. Маса кавунів, проданих третього дня, становить 40% маси тих кавунів, які залишилися після продажі першого дня. Скільки кілограмів кавунів продали другого дня?
Тематичне оцінювання № 9 по темі “Відсотки” - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Протилежні числа Урок № 6 4 Тема. Протилежні числа Мета: сформувати уявлення про зміст поняття “протилежні числа”; навчити знаходити й записувати число, протилежне до даного, розв’язувати рівняння,...
Сполучна і розподільна властивості множення УРОК 48 Тема. Сполучна і розподільна властивості множення Мета: повторити одиниці вимірювання величин; відпрацювати вміння виконувати множення величин із застосуванням сполучної та розподільної властивостей множення....
Урок узагальнення та систематизації знань з теми “Багаточлени” Урок № 41 Тема. Урок узагальнення та систематизації знань з теми “Багаточлени” Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з...
Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел (№№ 617-624) Тема. Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел (№№ 617-624). Мета....
Множення на розрядні числа. Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10, 100, 1000. Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його дробом (№№ 806-813) Тема. Множення на розрядні числа. Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число...
Аналіз тематичного опитування. Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху (№№ 490-499) Тема. Аналіз тематичного опитування. Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху (№№ 490-499). Мета. Провести аналіз тематичного опитування; з’ясувати типові помилки; організувати роботу над...
Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 715-722) Тема. Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 715-722). Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв’язувати рівняння; вчити учнів...
Числові й буквені вирази Урок № 41. Тема. Числові й буквені вирази Мета уроку. Закріпити в учнів навики розв’язування вправ на спрощення та обчислення буквених виразів в знайомих і...
Опуклі чотирикутники. Сума кутів чотирикутника Урок № 2 Тема. Опуклі чотирикутники. Сума кутів чотирикутника Мета: сформувати уявлення про внутрішню область чотирикутника, поняття опуклого та неопуклого чотирикутників, кута опуклого чотирикутника, сусідніх...
ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 3 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. ВІДРІЗКИ ТА ЛАМАНІ ЛІНІЇ. ДОВЖИНА ЛАМАНОЇ. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ Урок 11. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 3...
Розв’язування задач на додавання і віднімання натуральних чисел Урок № 12 Тема. Розв’язування задач на додавання і віднімання натуральних чисел Мета. Удосконалювати вміння і навички розв’язування різних типів задач на додавання і віднімання...
Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку, коли частка закінчується нулем. Задачі на спільну роботу (№№ 1043-1050) Тема. Ділення з остачею на двоцифрове число у випадку, коли частка закінчується нулем. Задачі на спільну роботу (№№ 1043 – 1050). Мета. Ознайомити учнів з...
Пряма пропорційна залежність. Розв’язування задач на пропорційний поділ Урок № 4 3 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв’язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв’язування задач на...
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні УРОК 86 Тема. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні Мета: пояснити учням прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 79. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВПРАВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 4. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ Мета: формувати в учнів навички...
Найменше спільне кратне кількох натуральних чисел Урок № 6 Тема. Найменше спільне кратне кількох Натуральних чисел Мета: на основі знань про кратне число сформувати уявлення учнів про поняття спільного кратного кількох...
ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 5 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. ВИРАЗИ ЗІ ЗМІННОЮ. ПІДГОТОВКА ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНОЮ ЗАДАЧЕЮ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ Урок 14. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 5...
ТОЧКА, ЛІНІЯ. ПРЯМІ ЛІНІЇ (ВЕРТИКАЛЬНІ, ГОРИЗОНТАЛЬНІ, ПОХИЛІ). КРИВА ЛІНІЯ. ЛАМАНА ЛІНІЯ. ЗАМКНЕНА І НЕЗАМКНЕНА ЛІНІЇ. УТВОРЕННЯ МНОЖИН ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 7. ТОЧКА, ЛІНІЯ. ПРЯМІ ЛІНІЇ (ВЕРТИКАЛЬНІ, ГОРИЗОНТАЛЬНІ, ПОХИЛІ). КРИВА ЛІНІЯ. ЛАМАНА...
Аналіз підсумкової контрольної роботи. Розв’язування цікавих задач УРОКИ № 68, 69 Тема. Аналіз підсумкової контрольної роботи. Розв’язування цікавих задач Задачі підвищеної складності 1. При яких значеннях а рівняння не має дійсних коренів?...
Розв’язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними УРОК № 36 Тема. Розв’язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними Мета уроку: закріпити знання учнів про загальну схему розв’язування текстових задач складанням...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ НА РОЗРЯДНЕ ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ ДІЛЕННЯМ НА РОЗРЯДНЕ ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РІЗНИЦЕВЕ ПОРІВНЯННЯ ДВОХ ЧАСТОК, УСТАНОВЛЮЮЧИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ’ЯЗКИ I. Перевірка...
Прості та складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані УРОК 48 Тема. Прості та складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані Мета: ознайомити з правилом знаходження часу за швидкістю та відстанню; вправляти у...
Формули доповнення. Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60° Урок № 57 Тема. Формули доповнення. Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60° Мета: сформувати в учнів свідоме розуміння змісту та доведення теореми, що містить...
ПОВТОРЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ І ЗАДАЧ Цілі: – навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про види рівнянь, їх систем і способи їх розв’язання; – розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію,...
ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА. УСНЕ ДІЛЕННЯ КРУГЛИХ ЧИСЕЛ НА РОЗРЯДНІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ДІЛЕННЯ З ОСТАЧЕЮ НА ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ КРУГЛІ ЧИСЛА НА РОЗРЯДНІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ І....
ДЕСЯТКОВА СИСТЕМА ЧИСЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ. ЗАДАЧІ НА ТРИ ДІЇ Мета: узагальнити уявлення учнів про десяткову систему числення, правила читання і запису багатоцифрових чисел; ознайомити із записом чисел римськими цифрами; повторити способи розв’язування рівнянь; провести...
Кути та їх вимірювання Урок № 19 Тема. Кути та їх вимірювання Мета. Формувати уміння та навички будувати кут заданої величини, порівнювати кути, визначати їх градусну міру, користуючись транспортиром,...
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ, ЗАДАЧІ НА ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ОДНОЦИФРОВЕ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ І. Перевірка домашнього завдання Взаємоперевірка учнів, що...
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАЗВАМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З НАЗВАМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ; РОЗВИВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ I. Перевірка домашнього завдання Фронтально з’ясувати, за якими...
ВІДНІМАННЯ КРУГЛИХ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД ВИДУ 420 Мета: ознайомити учнів з прийомами віднімання круглих трицифрових чисел з переводом через розряд; удосконалювати вміння розв’язувати вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій;...
ДІЛЕННЯ НА 1. ДІЛЕННЯ РІВНИХ ЧИСЕЛ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 125. ДІЛЕННЯ НА 1. ДІЛЕННЯ РІВНИХ ЧИСЕЛ Мета: ознайомити учнів із діленням на 1, діленням рівних чисел; удосконалювати...
Нумерація трицифрових чисел. Множення й ділення з числами 0 і 1. Задачі на знаходження суми двох добутків УРОК 2 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Множення й ділення з числами 0 і 1. Задачі на знаходження суми двох добутків Мета: провести бесіду про значення...
СКЛАДАННЯ ЗАДАЧІ ЗА ПОДАНИМ ВИРАЗОМ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ДВОМА СПОСОБАМИ Мета: формувати вміння складати задачі за поданим виразом; закріпити вміння розв’язувати задачі двома способами; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати старанність. Хід...
ПОВТОРЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ НА 9. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 9; формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і прикладів; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати...
ПОВТОРЕННЯ. ФУНКЦІЇ Цілі: – навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про зміст основних понять теми “Функції”; – розвивальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію, бачити закономірності; розвивати...