УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Розділ 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

1.

– Скільки дівчаток сидить у першому ряду? А хлопчиків? Кого більше? Менше? На скільки менше?

– Скільки хлопчиків сидить у другому ряду? А дівчаток?

– Скільки дітей сидить у першому ряду? А у другому?

– Скільки всього місць у залі? А глядачів? Порахуй зручним способом.

2. Задайте якомога більше запитань один одному за малюнком. Познайомтеся з новими героями, які зустрінуться на сторінках підручника.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

class=""/>

3. Прочитай числа: 3, 13, 9, 1, 12, 10, 20, 7, 11, 15.

Скільки серед чисел двоцифрових? Одноцифрових?

4. За малюнком поясни, як складено вирази. Обчисли їх значення.

5 + 4 3 + 3 3 + 2 3 + 1 1 + 2 1 + 1

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

5. Виконай дії за допомогою числового променя.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

6. Склади рівності на додавання і віднімання, використовуючи ці числа:

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Зразок:

1 + 9 = 10 10 – 1 = 9 10 – 9 = 1

2 + 8 = 10 10 – 2 = 8 10 – 8 = 2

7. Розв’яжи задачі за коротким записом.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

8. Об’єднай геометричні фігури у групи: за формою за

кольором, за величиною. Як називають ці групи?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

9.

8 + 2 + 4 13 – 1 + 6 10 – 7 + 3 11 + 1+ 0

4 + 4 + 10 7 – 7 + 20 9 + 1 + 1 20 – 1 – 1

10. У кросворді 15 слів. Дениско вже відгадав 10 слів. Скільки слів йому ще залишилося відгадати?

11.

– Полічи від 20 до 40; від 53 до 69; від 78 до 100.

– Прочитай числа: 27, 66, 30, 17, 93, 51, 78, 84.

– Продовж лічбу: 100, 90, 80 … .

12.

Збільш на 1

11

89

43

20

52

68

99

Зменш на 1

21

66

10

78

30

100

17

13. Скільки монет у кожній скарбничці? Скільки грошей у кожній скарбничці? В якій скарбничці грошей найбільше? В яких скарбничках однакова кількість грошей?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

14. 45 -1 + 1 92 + 1 – 1 70 – 1 – 1 88 + 1 + 1

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

16. Знайди невідомі числа.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

17. Розв’яжи задачі за коротким записом.

У Василини – 21 жолудь

У Гната – 13 горіхів

У Олі – ?, на 1 ж. більше

У Юри – ?, на 1 г. менше

18.

15 + 3 + 1 18 + 2 – 1 94 – 4 + 1 8 + 10 – 1

12 + 8 + 10 70 + 10 – 1 67 – 7 + 5 6 + 4 – 10

Запиши числа від найбільшого до найменшого.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

19. Олег і Дмитро грали в кеглі. Олег збив 18 кеглів, а Дмитро- на 3 кеглі менше. Скільки кеглів збив Дмитро?

20. Прочитай числа в таблицях. Яке число у кожній таблиці найменше? А найбільше?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

21. 31 =30+1 64=… 75 = … 77 = … 98 = …

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

23. На одній вулиці 20 будинків, а на другій-на 2 будинки більше. Скільки будинків на другій вулиці? Скільки будинків на двох вулицях разом?

24. В автобус зайшли 20 хлопчиків, а дівчат-на 10 менше. Скільки дівчат поїхало на екскурсію? Куди їхали хлопці, якщо відомо, що в автобусі їхали учні одного класу?

25.

45 + 1 94 – 1 43 – 3 15 + 3 25 + 10

18 – 2 40 – 20 31 + 10 14 + 4 97 – 90

26. На одній полиці стояло 14 книг, а на другій -на 2 книги більше. Скільки книг стояло на другій полиці? Скільки книг стояло на двох полицях разом?

27. Які рівності істинні (правильні), а які – хибні (неправильні)?

16 + 0 = 16 – 0 25 + 3 = 30 – 3 42 + 5 = 20 + 27

10 + 4 = 16 – 4 16 + 2 = 10 + 8 67 – 30 = 47 – 10

28. 2 дес. і 4 од. = 24 5 дес. і 1 од. = 1 дес. і 9 од. =

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

30. Лікар призначив хворим на тиждень ліки. Скажи по – різному скільки пігулок у кожному наборі, В якому наборі пігулок найбільше? А найменше?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

31. В автосалоні було 2 машини і 4 мотоцикли. Скільки всього коліс мали транспортні засоби? Додавай частинами.

1 доба = 24 год 1 тижд. = 7 діб

32.

1 доба + 3 год 3 доби + 4 доби 10 год +14 год

1 доба – 4 год 1 тижд. + 2 доби 1 тижд. – 5 діб

33. Назви кожну геометричну фігуру. Чи можна ці фігури назвати одним словом? Чому? Для даної множини фігур виділи підмножини. Скільки елементів містить кожна підмножина?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Випиши числа п’ятого десятка.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

34. За літо Олег прочитав 10 книг, Сашко – на 4 книги більше, ніж Олег, а Мишко – на 3 книги менше, ніж Сашко. Скільки книг прочитав Сашко? А Мишко?

35.

13 – 3 – 7 26 + 1 – 7 36 – 6 – 1 18 – 5 – 10

20 – 1 – 5 8 + 10 – 1 49 + 1 +7 53 – 3 – 20

36. Артем прочитав 15 сторінок книжки. Йому ще залишилося прочитати на 5 сторінок менше, ніж він уже прочитав. Скільки сторінок залишилося прочитати Артему? Скільки всього сторінок у цій книжці?

37. Математичний диктант.

– Запиши числа, які при лічбі передують числам: 52, 100, 89, 11, 71, 38.

– Запиши числа, які при лічбі йдуть за числами: 61, 90, 14, 10, 99, 22.

38. Розв’яжи чарівний ланцюжок.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

39. Знайди значення виразів, у яких зменшуване – кругле число.

67 – 60 30 – 1 15 + 20 100 – 10

90 – 20 80 – 80 40 + 10 74 – 70

40. Склади задачі за коротким записом. Розв’яжи і порівняй задачі.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

41. Яремі було 4 роки, коли народилася його сестра. Сьогодні він задув свої 9 іменинних свічок. Яка зараз різниця у віці між дітьми? Скільки років сестрі?

42. 71 – 20 + 5 43 + 7 – 20 35 – 30 + 90 86 – 3 – 30

43. Білочка назбирала 30 горішків і 20 грибів. На скільки більше зібрала білочка горішків, ніж грибів?

44. Хто швидше знайде числа від 25 до 35 у клітинках?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

45. Поясни, що ти бачиш на малюнках.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

46. Доповни твердження так, щоб вони стали істинними,

– Прямі перетинаються в….

– Через дві точки можна провести….

– Частина прямої, яка тільки з одного боку обмежена точкою, називається….

– Частина прямої, яка з обох боків обмежена точками, називається….

47. Стрічку завдовжки 12 см розрізали на дві нерівні частини. Довжина більшої частини – кругле число. Яка довжина іншої частини? Накресли довжину кожної частини. Придумай своє запитання.

48.  УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Випиши круглі числа.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

49. Дід Прокіп і бабуся Марфа зібрали з 12 грядок 19 кг огірків. 7 кг огірків вони законсервували на зиму, а решту – продали на базарі. Скільки огірків продали на базарі? Яке число не потрібно використовувати при розв’язуванні задачі?

50.

54 – 1 – 3 60 + 40 – 50 38 + 2 – 20 75 – 3 + 6

64 – 24 + 7 100 – 20 – 10 47 – 4 + 50 92 + 7 – 4

51. Накресли два відрізки так, щоб один із них був довшим за інший на 2 см.

52. Накресли в зошиті таблицю і заповни її.

Число

55

89

10

49

61

12

34

99

27

Десятки

Одиниці

Скільки десятків і скільки одиниць містить кожне число? Назви число, в якому найбільше десятків; найменше одиниць. Яке число найменше? А найбільше?

53. З’єднай попарно точки А, В і С. Порівняй довжини найдовшого і най коротшого відрізків.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

1дм = 10см 1 м = 10 дм = 100 см

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

55. Накресли відрізок КР, який на 10 см коротший за відрізок АВ.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

56. Розглянь малюнок. На скільки більше волошок нарвав Веселун, ніж Білосніжка? Склади і розв’яжи задачу.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

57. Визнач істинні та хибні висловлювання:

– усі двоцифрові числа – круглі;

– будь-яке двоцифрове число більше, ніж одноцифрове;

– кожне наступне число менше, ніж попереднє;

– натуральний ряд чисел нескінчений.

58. Сестричок звати Маша, Ніна і Дарина. Найстарша з них – не Дарина і не Маша, а найменша-не Маша. Назви імена дівчаток від найстаршої до найменшої.

59. Виміряй довжину відрізка АВ. Накресли відрізок KN, на 1 см коротший від даного. Його довжину запиши в дециметрах і сантиметрах.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Запиши числа, вставляючи пропущені.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Пригадай назви компонентів дії додавання.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

61. Самодиктант.

– 1-й доданок 20,2-й доданок 5, знайди суму.

– Запиши число 40 у вигляді суми двох однакових доданків.

– Знайди суму найменшого та найбільшого одно – цифрових чисел.

– Запиши у вигляді суми розрядних доданків числа: 32, 17, 65, 97.

62. Склади і розв’яжи задачу за малюнком.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Якщо невідому кількість листочків дівчинки позначити буквою х, то можна записати рівність 4 + х = 18.

Це – рівняння.

Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.

Задачу можна розв’язати так:

4 + х = 18

Х = 18 – 4

Х – 14

Відповідь: 14 листочків у дівчинки.

Число 14 – розв’язок рівняння.

Рівняння – це рівність, що містить невідоме.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

64. 20 + х = 50 86 + х = 96 х + 50 = 90

65. Дві бригади проклали 60 м дороги. Перша бригада проклала 40 м. Скільки метрів дороги проклала друга бригада?

66. Довжина першого відрізка дорівнює 16 см. Другий відрізок – на 10 см коротший від нього, а третій – на 3 см довший, ніж другий. Знайди довжину другого і третього відрізків та побудуй їх.

67. Павло старший від Ясі на 6 років, а Віталіна молодша від Павла на 4 роки. Хто старший: Яся чи Віталіна? На скільки років?

68. Ася нанизала 25 намистинок. З них 20 блакитних і кілька жовтих. Скільки жовтих намистинок було в намисті Асі?

Запиши числа, вставляючи пропущені.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

69. 30 + х = 37 0 + х = 73 х + 40 = 100

70. Розв’яжи чарівний ланцюжок.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

71. Котик і лисичка змагалися, хто кращий рибалка. Дізнаєшся хто виграв, якщо знайдеш значення виразів на рибках. На рибках котика сума не перевищує 50, а на рибках лисички – більша за 50.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

72. Перевір власти вість додавання:

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

– це переставний закон додавання

Додавати числа можна в будь-якому порядку.

73. Обчисли, застосовуючи переставний закон.

1 + 29 = 29 + 1 = … 10 + 38 7 + 52

3 + 20 + 2 = 3 + 2 + 20 = … 1 + 40 + 9 9 + 90

74. Склади і розв’яжи задачі за схемами.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

75. х + 37 = 97 28 + х = 28 х + 13 = 23

76. У Софійки була колекція листівок. Переглядаючи листівки, дівчинка виявила, що серед 28 листівок є 4 однакові. Скільки різних листівок було у Софійки?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

78. Сума довжин двох відрізків дорівнює 1 дм. Довжина одного з них – 4 см. Знайди довжину другого відрізка. Накресли його.

79. Які нерівності істинні (правильні), а які – хибні (неправильні)?

13 < 31 25 – 5 < 21 33 + 2< 33 + 5

25 > 52 47 + 3 > 49 68 – 5 < 68 – З

Пригадай назви компонентів дії віднімання.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Запиши числа, вставляючи пропущені.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

80. Склади і розв’яжи задачу за малюнком та числовими даними.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Задачу можна розв’язати так:

Х – 5 = 20

Х = 20 + 5

Х = 25

Відповідь: було 25 квіток.

Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до від’ємника додати різницю.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

82.

Х – 7 = 40 х – 51 = 6 х – 50 = 30

83. Якою фігурою є спільна частина многокутників на малюнку?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

84. х – 20 = 70 х – 0 = 13 х – 30 = 4 х – 2 = 26

85. Розв’яжи і порівняй задачі.

Було – 78 м ситцю

Продали -8 м

Залишилось – ?

Було – ? м ситцю

Продали -8 м

Залишилось – 70 м

86.

37 – 30 + 80 27 – 3 + 31 50 + 34 – 14

77 + 3 + 3 99 + 1 – 50 100 – 40 – 60

1 кг-одиниця вимірювання маси.

87. Найбільший кролик на континенті важить 22 кг. За добу він з’їдає 12 морквин, 2 капустини і 6 яблук. Скільки кілограмів їжі з’їдає цей кролик за добу?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

88. До шкільної їдальні привезли 17 кг борошна. Після того, як кілька кілограмів борошна використали на випічку, його залишилося 5 кг. Скільки борошна використали на випічку?

Задачу можна розв’язати так:

17 – х = 5

Х = 17 – 5

Х = 12

Відповідь: 12 кг борошна використали.

Запиши числа, вставляючи пропущені.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

Щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

90. 20 – х = 10 29 – х = 20 51 – х = 51

91.

– Переклади 4 палички так, щоб утворилось 4 квадрати.

– Переклади 5 паличок так, щоб утворилось 3 квадрати.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

92. х – 20 = 40 х + 15 = 45 96 – х = 30

93. У книзі 48 сторінок. Скільки сторінок прочитав Сергій, якщо йому залишилося прочитати 15 сторінок?

94. Запиши вирази, значення яких дорівнює 60.

30 + 50 100 – 40 22 + 35 60 – 0 59 + 10

59 + 1 90 – 50 88 – 28 60 + 0 40 + 20

61 -1 30 + 30 70 – 20 40 + 30 90 – 60

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

96. Склади і розв’яжи задачі за схемами.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

97.

5 грн + 5 грн 50 к. – 10 к. 50 к. + 50 к.

25 грн – 13 грн 75 к. + 25 к. 1 грн – 30 к.

98. Побудуй два відрізки, якщо перший дорівнює сумі даних відрізків, а другий-їх різниці.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

99. Денис влітку на канікулах у бабусі щовечора випивав склянку свіжого молока. Вранішнє молоко жирніше, ніж денне, а вечірнє – не таке жирне, як денне. Якої жирності молоко споживав Денис?

100. Склади і розв’яжи задачі за схемами.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

103. Запиши числа у вигляді суми розрядних доданків; 61, 94, 17, 47, 75, 22.

Встанови закономірність і запиши числа, вставляючи пропущені.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

1 літр (л) – одиниця вимірювання місткості.

105. Перевір, чи вистачить звірятам молока, що в глечику, якщо кожен із них може випити по 1 л молока?

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

106.

40 к. + 40к. + 20к. 5к.+ 30к.+ 20к. 1грн – 80 к.

70 к. + 10 к. – 20к. 40к. – 20 к. – 20 к. 1 грн – 60 к.

107. Склади і розв’яжи задачі за схемами.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

109. Склади і розв’яжи задачі за малюнками.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

110. У кожному рядку знайди зайве число.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

112.

37 – 15 56 + 12 78 – 77 61 + 32 – 23

84 + 15 95 – 45 66 + 30 12 – 10 – 2

113. х + 11 = 19 х – 15 = 45 47 – х = 7

114. На виставці авторської ляльки Олени Задорожної 26 осіб відвідали майстер-клас із виготовлення ляльки-мотанки. 20 дівчаток виготовляли ляльку. Скільки дітей не брали участь у виготовленні ляльки-мотанки?

115. Розглянь множину геометричних фігур. Утвори під – множини: за розміром; за формою. Скільки фігур містить кожна підмножина? Назви підмножину, що містить 1 елемент.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

116. Накресли 2 відрізки: перший відрізок – на 3 см коротший заданий, а другий – довший заданий.

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

 УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС - Математика


УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС