ТЕМА 2. ПРОСТІ РЕЧОВИНИ МЕТАЛИ І НЕМЕТАЛИ
Урок 8. Вивчення фізичних і хімічних властивостей заліза
Цілі: закріпити знання про фізичні й хімічні властивості заліза, вміння складати рівняння хімічних реакцій, розв’язувати задачі й виконувати перетворення.
Обладнання: періодична таблиця хімічних елементів.
Тип уроку: закріплення (тренінг-мінімум).
Форми роботи: інтелектуальна розминка, робота в групах.
ХІД УРОКУ
I. Організація класу
II. Оголошення теми й мети уроку
III. Актуалізація опорних знань
“Інтелектуальна
Учитель ставить запитання учням за основними питаннями теми або учні можуть провести взаємоопитування за своїми питаннями.
IV. Тренінг
Робота в гетерогенних групах
Діти заздалегідь об’єднані в групи, сідають по п’ять учнів і працюють за завданнями, записаними на дошці. Завдання записані таким чином, щоб залишилося місце для їх виконання з метою перевірки правильності виконання.
1. Закінчити рівняння реакцій:
А) Fe + O2
Б) Fe + Cl2
В) Fe + S
Г) S + O2
Д)
Е) C + O2
Випишіть формули оксидів. Дайте їм назви.
2. Складіть формули ферум(ІІ) оксиду й ферум(ІІІ) оксиду. З’ясуйте в якому з оксидів масова частка Феруму більша.
3. Здійсніть перетворення. Дайте назви продуктам реакцій:
V. Закріплення знань
Перевірка виконання завдань. “Прес-конференція”
Кожна група виділяє по одному учню для виконання певного завдання на дошці. У цей час можна запропонувати іншим учням виконати ще одне перетворення, правильність якого перевірити на наступному уроці.
VI. Домашнє завдання