ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
ТЕМА 3. РУКОТВОРНІ СИСТЕМИ
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ (10-12 БАЛІВ)
Запитання
1. Відсутність дії якої сили одержала назву “невагомість”?
2. Чому в космонавтів, які тривалий час перебувають у в стані невагомості, м’язи стають слабшими?
3. Чи може космонавт за допомогою схилу (важок на нитці) визначити вертикальне положення під час польоту в космічному кораблі навколо Землі? Обгрунтуйте свою відповідь.
4. Чому зношуються підбори й підошва взуття, стираються шини автомобіля?
5.
6. Під час риболовлі зверніть увагу, коли зазвичай зривається риба з гачка: коли вона перебуває у воді чи вже в повітрі? Поясніть ваші спостереження.
7. Назвіть джерела електроенергії, споживачі електроенергії й прилади управління струмом, із якими вам доводиться зустрічатися в побуті, майстерні.
8. По якому стовбуру дерева – гладкому (каштан, осика) чи шорсткому (сосна, дуб) – легше вилізти на дерево? Як легше вилізти – взутим чи босим? Якщо в дерева тонкі, слабкі сучки й гілки, куди слід ставати – ближче до стовбура чи далі від нього?
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ (10-12 БАЛІВ) - Плани-конспекти уроків по натурології
Схожі записи:
ЯК ПРИРОДА ЛІСОСТЕПУ ВПЛИВАЄ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ? Зустріч 54. ЯК ПРИРОДА ЛІСОСТЕПУ ВПЛИВАЄ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ? Мета: розповісти учням про господарську діяльність людини у лісостепу; розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес; виховувати любов...
Що належить до живої природи? СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ УРОК 5 Що належить до живої природи? Тома. Що належить до живої природи? Мета: розповісти учням, що належить до живої...
З ЯКИХ ОРГАНІВ СКЛАДАЄТЬСЯ ТРАВНА СИСТЕМА Мета: ознайомити учнів з травною системою та необхідними організму поживними речовинами; розвивати мислення, пам’ять, уміння слухати; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я. Хід уроку I....
ЯК НАВЧИТИСЯ ОРІЄНТУВАТИСЯ НА МІСЦЕВОСТІ? Зустріч 13. ЯК НАВЧИТИСЯ ОРІЄНТУВАТИСЯ НА МІСЦЕВОСТІ? Мета: вчити учнів орієнтування на місцевості за допомогою Сонця та місцевих ознак; розвивати допитливість, увагу, спостережливість, уміння логічно...
Що головне на карті України? МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА УРОК 51 Що головне на карті України? Тема. Що головне на карті України? Мета: дати учням уявлення про карту України та...
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ДОСТАТНЬОГО РІВНЯ (7-9 БАЛІВ) ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ТЕМА 4. БІОСФЕРА – НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ДОСТАТНЬОГО РІВНЯ (7-9 БАЛІВ) Запитання 1. Відомо, що бактерії – дрібні одноклітинні...
ПРОСТІ МЕХАНІЗМИ. ПРИНЦИПИ РОБОТИ ПРОСТИХ МЕХАНІЗМІВ УРОК 20. ПРОСТІ МЕХАНІЗМИ. ПРИНЦИПИ РОБОТИ ПРОСТИХ МЕХАНІЗМІВ Мета: актуалізувати та поглибити знання про силу, види сил, значення сил у живій природі; сформувати поняття про...
Листяні та хвойні рослини СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ Урок 28 Тема. Листяні та хвойні рослини Мета: розширювати уявлення учнів про різноманіття рослин; учити порівнювати листяні та хвойні рослини, розрізняти рослини...
ПРИРОДОЗНАВЧИЙ КВК (КЛУБ ВЕСЕЛИХ ТА КМІТЛИВИХ) ТЕМА 3. РУКОТВОРНІ СИСТЕМИ УРОК 26 (АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ВАРІАНТ) ТЕМА. ПРИРОДОЗНАВЧИЙ КВК (КЛУБ ВЕСЕЛИХ ТА КМІТЛИВИХ) Мета уроку: навчальна – узагальнити й систематизувати знання учнів з...
У ЧОМУ ВИЯВЛЯЮТЬСЯ ОСОБЛИВОСТІ РОСЛИННОГО І ТВАРИННОГО СВІТУ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ? Зустріч 32. У ЧОМУ ВИЯВЛЯЮТЬСЯ ОСОБЛИВОСТІ РОСЛИННОГО І ТВАРИННОГО СВІТУ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ? Мета: ознайомити учнів з рослинним і тваринним світом Євразії; розвивати мовлення, мислення; вчити...
Хто такі комахи? Тема. Хто такі комахи? СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ УРОК 33 Хто такі комахи? Тема. Хто такі комахи? Мета: уточнити уявлення учнів про комах; вчити називати істотні ознаки комах, описувати будову...
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ Урок 8 Тема. Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи Мета: дати учням уявлення про...
ЧИМ СХОЖІ ВСІ РІЧКИ? Зустріч 44. ЧИМ СХОЖІ ВСІ РІЧКИ? Мета: уточнити та розширити знання учнів про річки, їх будову; розвивати пізнавальний інтерес, мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до...
ЧОМУ НАШУ СИСТЕМУ НАЗВАЛИ СОНЯЧНОЮ? Зустріч 3. ЧОМУ НАШУ СИСТЕМУ НАЗВАЛИ СОНЯЧНОЮ? Мета: розширити уявлення учнів про Сонце як одну із зірок у Всесвіті; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, вибирати головне,...
Водойми України МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА Урок 62 Тема. Водойми України Мета: ознайомити учнів із видами водойм на території України; учити знаходити на карті України водойми, пояснювати...
ЯКІ РОСЛИНИ Мета: формувати в учнів уявлення про квіткові рослини; розвивати мовлення, мислення; виховувати спостережливість. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ – Що потрібно...
Гори України МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА Урок 66 Тема. Гори України Мета: дати учням поняття про гори України; учити знаходити гори на карті; розвивати уміння користуватися картою;...
Урок 12. Теплові явища Урок 12. Теплові явища Мета: формувати поняття про теплові явища, джерела тепла; розвивати навички роботи з тектом, виховувати уважність, спостережливість та кмітливість під час проведення...
ПОЛЕ. РОСЛИНИ ТА ТВАРИНИ ПОЛЯ. ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА №4 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ” ТЕМА 2. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ УРОК 15 ТЕМА. ПОЛЕ. РОСЛИНИ ТА ТВАРИНИ ПОЛЯ. ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА №4 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ” Мета уроку:...
Чи розуміють тварини одне одного? ЗАПИТАННЯ ДО ПРИРОДИ УРОК 62 Чи розуміють тварини одне одного? Тема. Чи розуміють тварини одне одного? Мета: сприяти розвитку пізнавального інтересу учнів; розвивати бажання більше...
Як потрібно берегти природу? СВІТ, У ЯКОМУ ТИ ЖИВЕШ УРОК 14 Як потрібно берегти природу? Тема. Як потрібно берегти природу? Мета: розповісти учням про необхідність бережливого ставлення до природи;...
ДЛЯ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ ЗАПОВІДНИКИ Мета: ознайомити учнів із заповідними об’єктами України, метою їх створення, із заходами щодо відтворення і збереження природи; розвивати мислення, мовлення; виховувати діяльнісну любов до природи....
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ПЛАН І КАРТУ? Зустріч 18. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ПЛАН І КАРТУ? Мета: перевірити знання учнів за вивченим розділом; розвивати мовлення, мислення; виховувати інтерес до...
ЛЮДИНА І БІОСФЕРА УРОК 27. ЛЮДИНА І БІОСФЕРА Мета: формувати знання про взаємозв’язок людини і біосфери, сприяти усвідомленню дбайливого ставлення до природи; розвивати вміння пояснювати наслідки негативного впливу...
ЧЕРВОНА КНИГА, ОХОРОНА БІОСФЕРИ ТЕМА 4. БІОСФЕРА – НАЙБІЛЬША ЖИВА СИСТЕМА УРОК 30 ТЕМА. ЧЕРВОНА КНИГА, ОХОРОНА БІОСФЕРИ Мета уроку: навчальна – довести необхідність охорони біосфери, ознайомити учнів із...
Урок 1. Вступ. Поняття про природу. Місце людини в природі, довкіллі. Вивчення природи людиною. Значення знань про природу в житті та діяльності людини Урок 1. Вступ. Поняття про природу. Місце людини в природі, довкіллі. Вивчення природи людиною. Значення знань про природу в житті та діяльності людини Мета: формувати...
ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЯКІ ЛЕГЕНДИ ПРО РОСЛИНИ І ТВАРИН СКЛАЛИ НАШІ ПРАЩУРИ Мета: ознайомити учнів з давніми переказами про рослинний і тваринний світ; розкрити красу і чарівність народних уявлень про природу; виховувати бережливе ставлення до рослинного і...
Чорне та Азовське моря. Значення морів МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА Урок 65 Тема. Чорне та Азовське моря. Значення морів Мета: розповісти учням про Чорне та Азовське моря; пояснити господарське значення морів;...
ОХОРОНА БІОСФЕРИ УРОК 28. ОХОРОНА БІОСФЕРИ Мета: скласти загальне уявлення про природоохоронні заходи, ознайомити з природоохоронними об’єктами різних категорій, заповідними територіями України та своєї місцевості; розвивати уміння...
Урок 22. Роль води у природі. Кругообіг води Урок 22. Роль води у природі. Кругообіг води Мета: розширити знання учнів про воду, її значення для всього живого, визначити її властивості, продовжити формувати в...
Урок 25. Температура повітря. Атмосферний тиск, рух повітря, вітер Урок 25. Температура повітря. Атмосферний тиск, рух повітря, вітер Мета: формувати в учнів уявлення про температуру, атмосферний тиск, рух повітря, вміння спостерігати за змінами температури...
Урок 10. Механічні явища Урок 10. Механічні явища Мета: формувати поняття про механічні явища та їх характеристики, значення механічних явищ для людини та в природі; розвивати навички логічного мислення;...
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ КРОВООБІГ Мета: ознайомити учнів з кровоносною системою; вивчити правила вимірювання частоти пульсу; розвивати мислення; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II....
ЯК ЛЮДИНА ПІЗНАЄ ПРИРОДУ Мета: розширити уявлення учнів про природу, методи пізнання природи; навчати характеризувати різноманітність живої і неживої природи; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, обгрунтовувати свою точку зору; виховувати...
Міні-проект. Як облаштувати джерело? МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА Урок 63 Тема. Міні-проект. Як облаштувати джерело? Мета: створити умови для збагачення індивідуального досвіду дітей про джерело; розвивати пізнавальну активність, допитливість;...