Predmety

  • Головна
  • Предмети
  • Мапа сайту


Плани-конспекти уроків по натурології

ЯК ПТАХИ ПІДКОРИЛИ ПОВІТРЯНИЙ ПРОСТІР
ЯКІ РОСЛИНИ
Природа Українських Карпат
Що належить до неживої природи?
Що таке навколишній світ?
Екскурсія до водойми (у ліс). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі)
Дикорослі рослини рідного краю
Чим звірі відрізняються від інших тварин?
ЯКІ ВИДИ ГРУНТІВ Є В УКРАЇНІ?
Які рослини прикрашають твій рідний край?
ЧОМУ НЕ МОЖНА ЗАЙТИ ЗА ОБРІЙ?
Водойми України
ЯКІ НЕПОВТОРНІ РИСИ МАЄ ІНДІЙСЬКИЙ ОКЕАН?
ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМОЮ “ОРГАНІЗМ ЯК ЖИВА СИСТЕМА”
ВІДПОВІДІ ДО ВИДАННЯ “ПРИРОДОЗНАВСТВО. 6 КЛАС. КОМПЛЕКСНИЙ ЗОШИТ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ”
Які дерева належать до листяних, а які
ЧОМУ ЧОРНЕ Й АЗОВСЬКЕ МОРЯ НЕПОВТОРНІ?
Урок 26. Погода і спостереження за нею
ЧОМУ ВЛАСТИВОСТІ ТВЕРДИХ ТІЛ, РІДИН І ГАЗІВ ЗАЛЕЖАТЬ ВІД ЇХНЬОЇ БУДОВИ?
Жива і нежива природа
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Сонце та його значення для життя на Землі
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
ЧОМУ НАШУ СИСТЕМУ НАЗВАЛИ СОНЯЧНОЮ?
ЯКА ЧИСЕЛЬНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ ЗЕМЛІ?
РІЗНОМАНІТТЯ ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ У БІОСФЕРІ
Яка природа у твоєму краї?
ЕКОСИСТЕМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ: ЛІС, СТЕП, ПРІСНА ВОДОЙМА. ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМ. ОХОРОНА ЕКОСИСТЕМ
Для чого потрібні рослини?
САД. ДОГЛЯД ЗА САДОМ
ПРО ЩО ПОВІДОМЛЯЮТЬ ОРГАНИ ЧУТТЯ
ЧОМУ ПРИРОДНУ ЗОНУ НАЗВАЛИ ЛІСОСТЕПОВОЮ?
Урок 21. Чинники, що забезпечують існування життя на Землі. Пристосування організмів до умов існування
За що нам вдячні домашні улюбленці
ЧИМ СХОЖІ ВСІ РІЧКИ?
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
ЯК ЗНАЙТИ НА КАРТІ ЧАСТИНИ СВІТОВОГО ОКЕАНУ
ЕКОСИСТЕМА. ХАРЧОВІ ЛАНЦЮГИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА 3 “СКЛАДАННЯ ХАРЧОВОГО ЛАНЦЮГА В ЕКОСИСТЕМІ АКВАРІУМА”
Коли і чим живляться тварини?
ЯК ОХОРОНЯТИ ПОВІТРЯ ВІД ЗАБРУДНЕННЯ
Значення природи для життя людини
ПРО ЩО МОЖЕ РОЗПОВІСТИ КАРТА?
ЧИМ ПІВДЕННА АМЕРИКА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ МАТЕРИКІВ?
Урок 30. Пристосування організмів до умов існування
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи
ДИХАННЯ РОСЛИН І ТВАРИН. ЗНАЧЕННЯ ДИХАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗМІВ
Водойми рідного краю
ЯКИЙ ОКЕАН НАЙБІЛЬШИЙ?
ЗНАЧЕННЯ ЕНЕРГІЇ. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з калюжі?
Що вивчає природознавство?
Птахи
ВИДИ СИЛ
Які моря є в Україні?
Тварини “живого куточка”, хатні улюбленці
Хто такі комахи? Тема. Хто такі комахи?
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ ГРУНТИ У ПРИРОДІ І ДЛЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ
ЯК ДИКІ ТВАРИНИ СТАЛИ СВІЙСЬКИМИ
Які водойми дають воду твоєму краю?
Для чого потрібні свійські тварини?
ЧОМУ КОМАХИ Є НАЙЧИСЕЛЬНІШОЮ ГРУПОЮ ТВАРИН НА ЗЕМЛІ
ПРО ЩО РОЗПОВІДАЄ КАРТА ПРИРОДНИХ ЗОН УКРАЇНИ?
Як треба поводитися серед природи? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про рослини і тварин?
ЧИМ ГРУНТИ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ ВІД ГІРСЬКИХ ПОРІД
Значення повітря для живої природи
Урок 15. Уявлення про Всесвіт. Зоряні світи
ЯКУ БУДОВУ МАЮТЬ ЗВІРІ
ЯК ПРИРОДА ЛІСОСТЕПУ ВПЛИВАЄ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ?
Охорона водойм
Яке значення має вода?
Природа Кримських гір
Які в тебе домашні улюбленці?
До уроку 12
Із чого виготовляють папір?
СИЛИ В ЖИВІЙ ПРИРОДІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА №6 “ВИМІРЮВАННЯ СИЛИ”
Урок 19. Обертання Землі навколо своєї осі та Сонця. Сонячні й місячні затемнення
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 2
ПРИРОДОЗНАВЧИЙ КВК (КЛУБ ВЕСЕЛИХ ТА КМІТЛИВИХ)
ГРУНТ. СКЛАД ГРУНТУ. ПРАКТИЧНА РОБОТА 4 “ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДУ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ ГРУНТУ”
ЯК ВИКОРИСТАТИ ЕНЕРГІЮ СОНЦЯ
Що потрібно знати про природу
Дерева, кущі, трав’янисті рослини
Свійські тварини рідного краю
ЯКИХ РОСЛИН І ТВАРИН МОЖНА ПОБАЧИТИ ЛИШЕ В АВСТРАЛІЇ?
ЯКІ РОСЛИНИ НАЗИВАЮТЬ ХВОЙНИМИ
До уроку 29
Природа в місті (селі) та його околицях
Звідки береться олія?
Листяні та хвойні рослини
ЖИВЛЕННЯ ТА ЙОГО ТИПИ
Як людина пізнає світ?
Комахи
РІСТ ТА РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ
ПРОСТІ ТА СКЛАДНІ МЕХАНІЗМИ
ЩО РОЗПОВІДАЄ КАРТА ПРО ФОРМИ ЗЕМНОЇ ПОВЕРХНІ?
ВЛАСТИВОСТІ ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ. ЖИВЛЕННЯ ТА ЙОГО ТИПИ
ЯК ЗНАЙТИ УКРАЇНУ НА КАРТІ?
Запитання до природи. Чому підстрибує м’яч?
Урок 17. Сонце. Сонячна система. Рух планет навколо сонця
ПРОСТІ МЕХАНІЗМИ. ПРИНЦИПИ РОБОТИ ПРОСТИХ МЕХАНІЗМІВ
ЧОМУ ВІДБУВАЛОСЯ РОЗСЕЛЕННЯ ЛЮДЕЙ НА ЗЕМЛІ?
Якими бувають тварини?
НА ЯКІ КОРИСНІ КОПАЛИНИ БАГАТА УКРАЇНСЬКА ЗЕМЛЯ?
Урок 2. Тіла. Характеристики тіла: довжина, маса, об’єм, густина. Їх вимірювання
ОРГАНИ РОСЛИН, ТВАРИН. ПРАКТИЧНА РОБОТА №1 “ОЗНАЙОМЛЕННЯ З БУДОВОЮ РОСЛИН”
УРОК-ЛОТО “ЕКОСИСТЕМИ РІДНОГО КРАЮ”
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
Як людина вивчає природу?
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ДОСТАТНЬОГО РІВНЯ (7-9 БАЛІВ)
ЯКИЙ МАТЕРИК НА ЗЕМЛІ НАЙБІЛЬШИЙ?
Які дикі тварини живуть у твоему краї?
Спостереження та досліди
Дослідницький практикум. З чого це виготовлено?
Урок 7. Поняття про органічні та неорганічні речовини
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 3
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
ЩО ТАКЕ КОРИСНІ КОПАЛИНИ
ПІДСУМКОВА РОБОТА. ЯК ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ ВЛІТКУ?
Урок 24. Повітряна оболонка Землі
Що головне на карті України?
ЧОМУ НА ЗЕМЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗМІНА ДНЯ І НОЧІ?
ЦІЛІСНІСТЬ ПРИРОДИ. РОЛЬ ПРИРОДНИЧИХ ЗНАНЬ У ФОРМУВАННІ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ
До уроку 5
Урок 13. Звук. Поширення звуку
ЯКУ БУДОВУ МАЮТЬ РЕЧОВИНИ?
Екскурсія. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі
До уроку 18
ЦІЛІСНІСТЬ ПРИРОДИ. РОЛЬ ПРИРОДНИЧИХ ЗНАНЬ У ФОРМУВАННІ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ. НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ ПРИРОДУ
Міні-проект. Моє улюблене місце відпочинку на природі в місті (селі)
ЯК “ПРИРУЧИТИ” ВІТЕР
ЯК НАВЧИТИСЯ ОРІЄНТУВАТИСЯ НА МІСЦЕВОСТІ?
ЯК ПОВІТРЯ ВПЛИВАЄ НА ПРИРОДУ ЗЕМЛІ
У ЧОМУ НЕПОВТОРНІСТЬ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ ТА ЇЇ ПРИРОДНОГО СУПУТНИКА МІСЯЦЯ?
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, набуває форми посудини, тече)
Чим живиться їжак?
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
ЯК ОХОРОНЯТИ БЕЗЦІННИЙ СКАРБ ЗЕМЛІ
ЯК ЗБЕРІГАТИ ТЕПЛО ТА ЕНЕРГІЮ В ПОБУТІ
ЧОМУ ЛЮДИНА НЕ МОЖЕ ІСНУВАТИ БЕЗ ПРИРОДИ?
У ЧОМУ ВИЯВЛЯЮТЬСЯ ОСОБЛИВОСТІ РОСЛИННОГО Й ТВАРИННОГО СВІТУ ЄВРАЗІЇ?
З ЯКИХ ОРГАНІВ СКЛАДАЄТЬСЯ ТРАВНА СИСТЕМА
ПОВЕДІНКА РОСЛИН І ТВАРИН. ЗНАЧЕННЯ ПРИСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО УМОВ ІСНУВАННЯ
ЯК РОЗМНОЖУЮТЬСЯ РОСЛИНИ
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ (4-6 БАЛІВ)
ЯКА ПРИРОДА В СТЕПУ?
ЕКОСИСТЕМИ СВОЄЇ МІСЦЕВОСТІ
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ 1
Які ознаки мають живі організми?
ЯКІ ПРИРОДНІ ЗАПОВІДНИКИ Є В УКРАЇНІ?
У ЧОМУ ВИЯВЛЯЮТЬСЯ ОСОБЛИВОСТІ РОСЛИННОГО І ТВАРИННОГО СВІТУ АФРИКИ?
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНО ВМІТИ “ЧИТАТИ” ПЛАНИ МІСЦЕВОСТІ ТА КАРТИ?
Урок 23. Практична робота. Позначення на контурній карті волних об’єктів України
Що належить до живої природи?
ЕКСКУРСІЯ В ПРИРОДУ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ РІЗНОМАНІТТЯМ РОСЛИННОГО І ТВАРИННОГО СВІТУ РІДНОГО КРАЮ
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНЕ ДИХАННЯ
ЯК ПРИРОДА ПОЛІССЯ ВПЛИВАЄ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ?
Якими горами славиться Україна? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про природу України?
ЯКІ ОКЕАНИ І МАТЕРИКИ Є НА ЗЕМЛІ?
ДИХАННЯ РОСЛИН І ТВАРИН
Урок 6. Вода – найпоширеніша речовина на землі. Здатність води розчиняти ініші речовини. Розчини у природі та побуті, приготування розчинів
ОРГАНІЗМ ЯК ЖИВА СИСТЕМА. ОРГАНИ РОСЛИН. ПРАКТИЧНА РОБОТА 1 “ОЗНАЙОМЛЕННЯ З БУДОВОЮ РОСЛИН”
До уроку 30
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ПОВІТРЯ
Екскурсія у ліс
У ЧОМУ ВИЯВЛЯЮТЬСЯ ОСОБЛИВОСТІ РОСЛИННОГО І ТВАРИННОГО СВІТУ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ?
ЯКІ ТВАРИНИ ПЕРШИМИ ЗАСЕЛИЛИ СУХОДІЛ
БУДОВА, ВНУТРІШНІ ТА ЗОВНІШНІ ЗВ’ЯЗКИ СИСТЕМ. ЕКОСИСТЕМА
ЯКІ ГАЛУЗІ ГОСПОДАРСТВА КРАЩЕ РОЗВИВАТИ У СТЕПОВІЙ ЗОНІ?
ЩО ТАКЕ ГІРСЬКІ ПОРОДИ
Урок 12. Теплові явища
УРОК-ГРА “ПРИРОДОЗНАВЧИЙ КВЕСТ”
КУДИ ВЕДЕ ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ?
ЗАПИТАЄМО В МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЯК ПОЛІПШИТИ РОДЮЧІСТЬ ГРУНТУ
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами
У ЯКИХ СТАНАХ ПЕРЕБУВАЮТЬ ТІЛА І РЕЧОВИНИ?
Міні-проект. Як облаштувати джерело?
РОДЮЧІСТЬ ГРУНТУ ТА СПОСОБИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. ПОНЯТТЯ ПРО ДОБРИВА
ВЛАСТИВОСТІ ОРГАНІЗМІВ. РІСТ ТА РОЗВИТОК
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ТЕМОЮ “РУКОТВОРНІ СИСТЕМИ”
ГРУНТ. СКЛАД ГРУНТУ. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ГРУНТІВ. ПРАКТИЧНА РОБОТА №5 “ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДУ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ ГРУНТУ”
ЗНАЧЕННЯ ШТУЧНИХ ЕКОСИСТЕМ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ. ЗЕЛЕНА АРХІТЕКТУРА
Урок 4. Рух молекул. Дифузія. Твердий, рідкий, газоподібний стан речовин
Яку користь культурні рослини приносять людям?
РОБОТА Й ЕНЕРГІЯ
Як охороняти грунт? Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про неживу природу?
ЯКІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ Є НЕВИЧЕРПНИМИ
ЯК ЛЮДИНА ПІЗНАЄ ПРИРОДУ
ЯК ПРАЦЮЄ НАШ ОРГАНІЗМ
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ ШКІРА
ЧИМ ОСОБЛИВІ ГРИБИ
Де твій рідний край?
ЯКИЙ ОКЕАН НАЙМЕНШИЙ?
ЧОМУ ПОВІТРЯ РУХАЄТЬСЯ
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ КОРИСНІ КОПАЛИНИ ДЛЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ
ЯКІ ВОДОЙМИ Є В УКРАЇНІ?
Урок 9. Явища природи
ОБМІН РЕЧОВИН І ЕНЕРГІЇ
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ КРОВООБІГ
Дикі та свійські тварини
ЗНАЧЕННЯ ПРИСТОСУВАННЯ ОРГАНІЗМІВ ДО УМОВ ІСНУВАННЯ. ПОВЕДІНКА РОСЛИН І ТВАРИН
РУКОТВОРНІ СИСТЕМИ. СИЛА. ВИДИ СИЛ
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ЛЮДИНУ ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ
ЯК З’ЯВИЛИСЯ РІЗНОМАНІТНІ КУЛЬТУРНІ РОСЛИНИ
З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ПОВІТРЯ
Лікарські рослини
Природні та рукотворні об’єкти (тіла)
ЯК РОСЛИНИ ПРИСТОСУВАЛИСЯ ДО РІЗНИХ ПРИРОДНИХ УМОВ
Урок 10. Механічні явища
ЯКІ НЕЗВИЧАЙНІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ЗВИЧАЙНА ВОДА
Запитання до природи. Звідки береться олія?
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ГРУНТІВ. РОДЮЧІСТЬ ГРУНТУ ТА СПОСОБИ її ПІДВИЩЕННЯ. ПОНЯТТЯ ПРО ДОБРИВА
ЯКІ КОСМІЧНІ “СУСІДИ” ТА “ГОСТІ” Є У ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ?
ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ
Урок 27-28. Рельєф. Чинники, що впливають на формування рельєфу
БУДОВА, ВНУТРІШНІ Й ЗОВНІШНІ ЗВ’ЯЗКИ СИСТЕМ
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ “ЧОМУ ЛІСИ НАЗИВАЮТЬ “ЛЕГЕНЯМИ ПЛАНЕТИ”?”
Що таке грунт?
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ГІРСЬКІ ПОРОДИ ТА ГРУНТИ
Урок 25. Температура повітря. Атмосферний тиск, рух повітря, вітер
НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ ПРИРОДУ
До уроку 15
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЮТЬ ГРИБИ У ПРИРОДІ І ЖИТТІ ЛЮДЕЙ
ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
Як захищати рослини рідного краю?
ЧОМУ НА ЗЕМЛІ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПОРИ РОКУ?
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі
МАШИНИ ТА МЕХАНІЗМИ, ЇХ РОЛЬ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ; РЕЧОВИНИ ТА МАТЕРІАЛИ, З ЯКИХ ЇХ ВИГОТОВЛЯЮТЬ
ЯК ДОСЛІДЖУЮТЬ ВСЕСВІТ У НАШ ЧАС?
ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЧОМУ БАКТЕРІЇ НАЗИВАЮТЬ І ДРУЗЯМИ, І ВОРОГАМИ ЛЮДИНИ
ЯК ОХОРОНЯТИ ЗНИКАЮЧИХ ТВАРИН
ЯК ОРІЄНТУВАТИСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМПАСА?
Урок 22. Роль води у природі. Кругообіг води
Риби
ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ МАЄ ПОВІТРЯ
СКЛАД І МЕЖІ БІОСФЕРИ
Тварини рідного краю
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря (існує навколо нас, без запаху, прозоре, намагається зайняти весь доступний простір)
ЯК РІЗНОМАНІТНІСТЬ ТВАРИН ВПЛИВАЄ НА ЖИТТЯ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ
Які люди дбають про охорону тварин у твоему краї?
ОРГАНИ ТВАРИН
ЯКІ УМОВИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ЖИТТЯ РОСЛИН
ЯК ПОПЕРЕДЖУВАТИ ЗАХВОРЮВАННЯ ОРГАНІВ ЧУТТЯ
ОХОРОНА БІОСФЕРИ
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ ПЛАНИ МІСЦЕВОСТІ?
Яке значення для життя на Землі має Сонце?
Які умови необхідні для життя?
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець?
ЯК ЗВІРІ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СВОЄ ПОТОМСТВО
ЯКА ПРИРОДА В ПОЛІССІ?
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО РОСЛИНИ І ТВАРИН
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ (10-12 БАЛІВ)
Які куточки України ти мрієш відвідати?
СИЛА
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ТІЛА Й РЕЧОВИНИ?
ПОЛЕ. РОСЛИНИ ТА ТВАРИНИ ПОЛЯ. ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА №4 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ”
Урок 18. Земля – планета сонячної системи. Форма та розміри Землі. Місяць. Обертання місяця навколо Землі. Фази Місяця
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю
МАШИНИ, ЇХНЯ РОЛЬ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ. РЕЧОВИНИ ТА МАТЕРІАЛИ, З ЯКИХ ВИГОТОВЛЯЮТЬ МАШИНИ
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ У БІОСФЕРІ
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)?
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ МАЄ СОНЯЧНА ЕНЕРГІЯ ДЛЯ ЖИТТЯ НА ЗЕМЛІ
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ВОДОЙМ ДЛЯ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ?
Як побачити повітря? Яке значення має повітря?
ЯКІ РИСИ МАЄ АВСТРАЛІЯ
Екскурсія до водойми
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ЯКІ ЛЕГЕНДИ ПРО РОСЛИНИ І ТВАРИН СКЛАЛИ НАШІ ПРАЩУРИ
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ВСЕСВІТ?
Праця людей у місті (селі)
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми)
ВІДПОВІДІ ДО ПОСІБНИКА “ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ” 6 КЛАС
ЯК ПРИМУСИТИ ВОДУ ВИРОБЛЯТИ ЕНЕРГІЮ
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ЕНЕРГІЮ ТА ЇЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ
До уроку 2
Гори України
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ
Урок 1. Вступ. Поняття про природу. Місце людини в природі, довкіллі. Вивчення природи людиною. Значення знань про природу в житті та діяльності людини
ЧИМ АНТАРКТИДА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШИХ МАТЕРИКІВ?
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ “ВОДОЙМИ РІДНОГО КРАЮ, ЇХНІЙ СТАН ТА ОХОРОНА”
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ПРИРОДУ СВОЄЇ БАТЬКІВЩИНИ
Звірі
ПРАКТИЧНА РОБОТА 6 “ВИМІРЮВАННЯ СИЛ”
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ ПОЧАТКОВОГО РІВНЯ (1-3 БАЛИ)
Яке значення має природа для життя?
ВИДИ РОЗМНОЖЕННЯ РОСЛИН І ТВАРИН. ПРАКТИЧНА РОБОТА 2 “СПОСОБИ РОЗМНОЖЕННЯ РОСЛИН”
ЯКЕ ЗНАЧЕННЯ ВОДИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)
У ЧОМУ ПОЛЯГАЮТЬ НЕПОВТОРНІ РИСИ РОСЛИННОГО Й ТВАРИННОГО СВІТУ ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ?
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ СКЕЛЕТ І М’ЯЗИ
ЧЕРВОНА КНИГА, ОХОРОНА БІОСФЕРИ
ЦІКАВІ ДОСЛІДИ
ЯКА ПОГОДА В КАРПАТСЬКИХ І КРИМСЬКИХ ГОРАХ?
Для чого ми вивчаємо природознавство
Грунт. Значення грунту для живої природи і господарської діяльності людини
Хто такі птахи?
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ПРИРОДУ МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ?
До уроку 21
ЯК І ЧОМУ ЛЮДСТВО ЗМІНЮВАЛО СВОЇ УЯВЛЕННЯ ПРО ВСЕСВІТ?
У ЧОМУ НЕПОВТОРНІСТЬ КОНТИНЕНТУ ПІВНІЧНА АМЕРИКА?
ЯК РИБИ ПРИСТОСУВАЛИСЯ ДО ЖИТТЯ У ВОДОЙМАХ
ЛЮДИНА І БІОСФЕРА
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного “живого куточка”, зоопарку (на вибір)
Бережливе ставлення до природи
ЩО КОРИСНО ЇСТИ
Як доглядати за кімнатними рослинами?
Що таке Батьківщина?
Найбільші річки та озера України, їх значення для людини
Які культурні рослини вирощують у рідному краї?
Як люди дбають про свій рідний край? Підбиваємо підсумки. Чим славне твоє рідне місто чи село?
Яку будову мають рослини?
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ПЛАН І КАРТУ?
ЧЕРВОНА КНИГА
Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?
Урок 5. Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей. Повітря – природна суміш
ПОНЯТТЯ ПРО СИСТЕМИ. ПРИРОДНІ ТА ШТУЧНІ СИСТЕМИ
Урок 3. Речовини. Атоми і хімічні елементи. Молекули. Прості і складні речовини
ЯК ОХОРОНЯТИ ЗНИКАЮЧІ РОСЛИНИ
Підбиваємо підсумки. Що ти знаєш про світ, у якому живеш?
РОБОТА ТА ЕНЕРГІЯ
ЯКИЙ МАТЕРИК НАЙСПЕКОТЛИВІШИЙ НА ПЛАНЕТІ?
Урок 16. Дослідження Всесвіту людиною
ДЛЯ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ ЗАПОВІДНИКИ
ПЕРЕВІР, ЯК ТИ ВМІЄШ ЗАСТОСОВУВАТИ СВОЇ ЗНАННЯ ПРО ВОДУ
Дикорослі та культурні рослини
ЯК ЛЮДИНА ЗАСТОСОВУЄ РІЗНОМАНІТНІ РЕЧОВИНИ ТА МАТЕРІАЛИ?
Культурні рослини рідного краю
До уроку 7
Екскурсія. Ознайомлення з об’єктами неживої та живої природи
ЯК ВІДРІЗНИТИ РІВНИННУ РІЧКУ ВІД ГІРСЬКОЇ?
Екскурсія у природу
Які властивості має вода?
ВИКОРИСТАННЯ ЛЮДИНОЮ ПРИРОДНИХ І ШТУЧНИХ ЕКОСИСТЕМ. ЗЕЛЕНА АРХІТЕКТУРА. ОХОРОНА ЕКОСИСТЕМ
Як потрібно берегти природу?
Як економно використовувати воду вдома?
ЩО ТАКЕ ЛАНЦЮГ ЖИВЛЕННЯ
ШТУЧНІ ЕКОСИСТЕМИ. ПОЛЕ. САД. ПРАКТИЧНА РОБОТА 5 “ПІДГОТОВКА НАСІННЯ ДО ПОСІВУ”
Хто такі риби?
ЗАПИТАЄМО У МАТІНКИ ПРИРОДИ: ВОДА
Яких свійських тварин розводять у твоєму краї?
ЯКІ ОЗНАКИ МАЮТЬ РОСЛИНИ
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
ДЕ НА ЗЕМЛІ МІСТИТЬСЯ ВОДА
Чи розуміють тварини одне одного?
У ЧОМУ НЕПОВТОРНІСТЬ АТЛАНТИЧНОГО ОКЕАНУ?
ЯК ПТАХИ ПІКЛУЮТЬСЯ ПРО СВОЄ ПОТОМСТВО
УРОК-ГРА “ТРАГЕДІЯ ПЛАНЕТИ ЕКОЛУЗІЯ”
Урок 29. Мінерали, гірські породи та їх властивості. Корисні копалини
Якими бувають рослини?
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з колекцією гірських порід рідного краю
Які об’єкти природні, а які
Урок 11. Світлові явища
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ЕНЕРГІЯ
УРОК-ГРА “ЦАРСТВО ПРОТИРІЧ”
Чорне та Азовське моря. Значення морів
До уроку 3
https://tvory.predmety.in.ua/.

Copyright © Predmety 2021. All Rights Reserved.
Зворотній зв'язок: Email