ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ОДНОЦИФРОВІ, ПЕРЕВІРЯТИ ДІЛЕННЯ МНОЖЕННЯМ ТА РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ПОСТУПОВЕ ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ
I. Перевірка домашнього завдання
На дошці записано обчислені вирази вправи 661 з помилками. Знайти помилки. Пояснити вибір дій у вправі 662.
II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів
1. Завдання для індивідуального опитування.
Картка
1) Виконати ділення: 72 968 : 4; 16 м 74 см : 9.
2) 3адача. Три однакових насоси за 2 год викачали 456 л води. Скільки води
3) Назвати (під час перевірки) властивості ділення.
2. Усні обчислення за вправою 665.
III. Повідомлення теми та мети уроку
Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть багато – цифрові числа на одноцифрові та перевірять ділення множенням. Розв’язуватимуть задачі, рівняння та обчислюватимуть вирази.
IV. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
1. За рівністю 18 : 3 – 6 скласти ще дві рівності. Що дістанемо, якщо дільник поділимо на частку? Як можна перевірити результат ділення?
2. Виконати частину вправи 668 під керівництвом учителя (два вирази),
3. Задача 663. Усно скласти прості задачі на ділення (різні види).
4. Проаналізувати задачу 664 від запитання, пояснити та завершити два способи розв’язування задачі.
5. Вправа 666 – з коментуванням та самостійно (на вибір учителя).
6. Задача 669. Колективно скласти план, розв’язання записати самостійно. Сильніші учні виконують вправу 667*.
V. Підсумок уроку
Перевіряли ділення множенням. Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.