УРОК 49
Тема. Геометричні тіла та їх назви
Мета: ознайомити з назвами геометричних тіл; проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі; розвивати логічне мислення.
Обладнання: картки для усної лічби, таблиці “Геометричні тіла”, макети геометричних тіл.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
– Прочитати знайдені величини із вправи № 406.
– Пояснити розв’язання задачі № 407.
2. Завдання для опитування
– Назвати величини, що показані
– Яку величину можна знайти за цією схемою?
– Обчислити способом округлення.
26 + 29
378 + 98
416 + 59
49 – 16
365 – 189
825 – 346
– Заповнити таблицю.
Швидкість | Час | Відстань |
15 км/год. | ? год. | 45 км |
24 км/год. | 3 год. | 72 км |
? км/год. | 5 год. | 60 км |
II. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча вправа
Назвати
2. Ознайомлення з геометричними тілами. Робота з підручником і тілами (на столі вчителя)
Завдання:
– Знайти геометричні фігури на геометричних тілах.
– На якому тілі є квадрат?
– На якому тілі є трикутник? Круг? Прямокутник?
3. Повторення назви геометричних тіл за вправою № 408
4. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Вправа № 410: розв’язання з коментуванням
2. Розв’язання прикладів самостійно за варіантами
I варіант – верхній рядок;
II варіант – нижній рядок.
3. Творча робота над задачею № 413
Скласти й розв’язати задачу, обернену до даної.
4. Розв’язання задачі № 416 (усно)
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 417, 418.