УРОК 93
Тема. Поняття про десятковий дріб
Мета: підготувати учнів до тематичної контрольної роботи.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
Здійснюється під час перевірки зошитів (учитель збирає зошити з домашніми вправами).
II. Узагальнення і систематизація знань
@ Оскільки єдиною вимогою до знань учнів з цієї теми є розуміння алгоритмів і вміння їх застосувати до розв’язування задач, повторення знань учнів найкраще провести у вигляді розв’язування
Усні вправи
1. Яке з наступних чисел отримаємо, якщо округлимо десятковий дріб 8,364 до сотих?
1) 8,3; 2) 8,4; 3) 8,36; 4) 8,37.
2. Порівняйте: 1) 6,812 і 6,9; 2) 0,52 і 0,4995.
3. Швидкість течії річки дорівнює 2,6 км/год., а швидкість катера за течією 29,4 км/год. Знайдіть власну швидкість катера і його швидкість проти течії.
4. Марічка купила 6,5 кг картоплі, а огірків на 2,5 кг менше. Скільки кілограмів овочів купила дівчинка?
5. Виразіть дані величини:
1)
2) у метрах: 85 см, 1 м 3 см, 1 м 30 см 2 мм.
III. Розв’язування задач
Наступні задачі учні розв’язують із записом у зошити, умови цих задач учитель і учні беруть із робочих зошитів з друкованою основою з таких розділів.
1. Тема 22. Уявлення про десятковий дріб. Задачі: №№ 283-285.
2. Тема 23. Порівняння десяткових дробів. Задачі: №№ 289, 296; 297.
3. Тема 24. Округлення десяткових дробів. Задача № 298.
4. Тема 25. Додавання і віднімання десяткових дробів. Задачі: №№ 302, 304, 309, 310.
IV. Домашнє завдання
Один з варіантів домашнього, завдання – тематичне оцінювання № 7 (робочі зошити з друкованою основою).