Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

3. Числа п’ятого десятка: від 41 до 50.

Числа сьомого десятка: від 61 до 70.

Таблиця чисел першої сотні

1

11

21

31

41

51

61

71

81

91

2

12

22

32

42

52

62

72

82

92

3

13

23

33

43

53

63

73

83

93

4

14

24

34

44

54

64

74

84

94

5

15

25

35

45

55

65

75

85

95

6

16

26

36

46

56

66

76

86

96

7

17

27

37

47

57

67

77

87

97

8

18

28

38

48

58

68

78

88

98

9

19

29

39

49

59

69

79

89

99

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

2-й

3-й

4-й

5-й

6-й

7-й

8-й

9-й

10-й

Десяток

6.

86

= 80 + 6

63 = 60 + 3

36 = 30 + 6

44 = 40 + 4

7.

59 + 1 = 60

81 – 1 = 80

59 – 9 = 50

59 – 50 = 9

9. Розв’язаннях

1) 20 + 40 = 60 (ящ.) – овочів:

2) 60 – 30 = 30 (ящ.)

Відповідь: на 30 ящиків завезли більше овочів, ніж фруктів. Скільки всього ящиків овочів та фруктів завезли до Магазину?

10. Розв’язання:

1) 1 + 3 = 4 (л) – від вівці і кози разом;

2) 4 + 20 = 24 (л)

Відповідь: 24 літри молока надоїли від корови.

Розв’язання.

24 : 3 = 8 (разів)

Відповідь: у 8 разів більше молока надоїли від корови, ніж від кози.

11. У першому рядку пропущено число 25, бо кожне наступне число збільшується на 5.

У другому рядку пропущені числа 18, 24, бо кожне наступне число збільшується на 2.

У третьому рядку пропущені числа 35, 41, бо кожне наступне число збільшується на 3.

13. Розв’язання:

1) 20 + 10 = 30 (кг) – усього фруктів;

2) 60 – 30 = 30 (кг)

Відповідь: на 30 кілограмів більше привезли картоплі, ніж фруктів.

Вираз: 60 – (20 + 10) = 30 (кг)

14. Кожне число треба представити у вигляді розрядних доданків:

32 = 30 + 2

15 = 10 + 5

36 = 30 + 6

25 = 20 + 5

Далі виконуються дії (десятки до десятків, одиниці до оди ниць):

30 + 10 = 40

30 – 20 = 10

2 + 5 = 7

6 – 5 = 1

Знайдемо результат:

40 + 7 = 47

10 + 1 = 11

O Додають десятки до десятків, одиниці до одиниць. Віднімають десятки від десятків, одиниці від одиниць.

17. Розв’язання:

1) 5 • 2 = 10 (кг) – вовни з двох овець;

2) 6 + 10 = 16 (кг)

Відповідь: 16 кілограмів вовни настригли з трьох овець.

Вираз: 6 + 5 • 2 = 16 (кг)

18.

O Периметр фігури – це сума довжин усіх сторін фігури.

19. Розв’язання:

1) 15 – 7 = 8 (т.) – помила дівчинка;

2) 8 – 7 = 1 (т.)

Відповідь: на 1 тарілку дівчинка помила більше, ніж хлопчик.

20.  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

На 2 більше

O “Кругові” приклади – це такі приклади, в яких відповідь попереднього є початком наступного.

21.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

22. Розв’язання:

1) 2 • 3 = 6 (кг) – цукру в трьох пакетах;

2) 6 + 40 = 46 (кг)

Відповідь: 46 кілограмів цукру в пакетах і мішку.

24.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

4 – доповнимо до 10 числом 6

9 – це 6 і 3

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

15 – зменшити до 10 числом 5

8 – це 5 і 3

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

27. Розвязання:

I спосіб: 46 – 4 – 7 = 35 (м)

II спосіб:  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 35 метрів.

O I спосіб. Спочатку дізнаємось, скільки метрів залишилось після того, як відрізали 4 м. Потім – скільки метрів залишилось після того, як відрізали ще 7.

O II спосіб. Спочатку дізнаємось, скільки всього метрів відрізали, а потім – скільки залишилось метрів після того, як відрізали 4 і 7 м.

33. Розв’язання

1) 57 – 42 = 15 (г.) – віддала Ганнуся;

2) 42 – 15 = 27 (г.)

Відповідь: на 27 горіхів менше дівчинка віддала, ніж залишилося.

37. Розв’язання:

1) 54 – 22 = 32 (кг) – меду залишилось;

2) 54 + 32 = 86 (кг)

Відповідь: 86 кілограмів меду зібрали на пасіці.

40. Розв’язання:

1) 8 • 2 = 16 (м) – витратили тканини на дві під ковдри;

2) 28 – 16 = 12 (м)

Відповідь: 12 метрів тканини залишилося в сувої.

O Якщо від суми відняти перший доданок, то ми одержимо другий доданок. Якщо від суми відняти другий доданок, то ми одержимо перший доданок. Тому:

7 + 5 = 12

12 – 5 = 7

12 – 7 = 5

42. а + b = с

С – а = b

С – b = а

43.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

17 – 8 = 9

Отже,  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

38 – 6 = 32

Отже,  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

58 – 27 = 31

Отже,  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

47. Розв’язання:

Спочатку дізнаємось, скільки огірків було в одній банці. Для цього:

1) 5 + 3 = 8 (ог.)

Далі дізнаємось, скільки огірків було у двох банках (їх було порівну).

2) 8 • 2 = 16 (ог.)

Відповідь: 16 огірків було у двох банках.

49. NOMCD – п’ятикутник;

АВО, ВМО, AON, ABM,

ABN – трикутники;

AMCD, NBCD, ABCD – чотирикутники.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

50. Пояснення

O Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

O Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.

O Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

51. Розв’язання:

1) 32 + 44 = 76 (ж.) – усього журналів у Андрійка;

2) 76 – 23 = 53 (ж.)

Відповідь: на 53 журнали у Юрка менше.

Обидві задачі мають однакове розв’язання, хоча запитання різні.

Відповідь другої задачі: 53 журнали у Юрка.

52. 38 – це 30 + 8 (розрядні доданки)

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Спочатку додають кількість одиниць: 8 + 2 = 10,

Потім додають десятки: 30 + 10 = 40

80 – це 70 + 10

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Спочатку від 10 – 4 = 6;

Потім до 70 додають 6 = 76.

O Задачі, в яких міняють місцями відомі і невідомі дані, називаються оберненими.

54.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

57. 1) на 5 років (різниця у роках між людьми не змінюється дід час життя)

2) 6 кг (маса не залежить від того, на скількох ногах стоять)

67. 1) 1 червона і 4 білі; 2) 2 червоні і 3 білі; 3) 3 червоні і 2 білі; 4) 4 червоні й 1 біла; 5) 5 білих; 6) 5 червоних.

68. Розв’язання:

1) 23 – 8 = 15 (см) – довжина другої смужки;

2) 15 – 6 = 9 (см) – стала друга смужка.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

77. 25 27 52 57 72 75 (шість)

78. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 13 помідорів залишилось

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями – узяли помідорів із першої тарілки;

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями – узяли помідорів із другої тарілки.

79. Розв’язання:

I спосіб: 100 – 80 – 2 = 18 (кг)

II спосіб: 100 – (80 + 2) = 18 (кг)

Відповідь: 18 кілограмів становили кормові відходи.

81. Розв’язання:

1) І спосіб: 100 – 30 – 25 = 45 (шт.)

II спосіб:  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

2) У колекції було 100 марок. 30 з них із зображенням тварин, 45 – із зображенням міст України, а решта – із зображенням плазунів. Скільки було марок із зображенням плазунів?

35. Розв’язання.

І спосіб: 45 – 5 – 2 = 38 (кг) – мідь (від загальної маси відняти масу цинку та олова).

II спосіб: 45 – (5 + 2) = 38 (кг) (спочатку дізнатися масу цинку і олова, а потім відняти її від загальної маси) Відповідь: 38 кілограмів міді.

86.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями (чотири)

87. Розв’язання:

I спосіб: 96 – 29 – 32 = 35 (кг) (від загальної маси відняти масу смородини з одного куща, потім з другого);

II спосіб:  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями (спочатку дізнатися, скільки смородини зібрали з двох кущів, а потім відняти від загальної суми масу смородини з двох кущів).

Відповідь: 35 кілограмів смородини зібрали з третього куща.

95. Розв’язання:

1) Дізнаємось, скільки качок було на першому ставку.

25 + 7 = 32 (к.)

2) Скільки качок плавало на другому ставку?

56 – 32 = 24 (к.)

Відповідь: 24 качки плавало на другому ставку.

O Квадрат – це чотирикутник, у якого всі довжини сторін рівні (однакові).

96. Неправильно: АВКМ, треба АВМК; AОPM, треба АМРО.

98.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

I спосіб: Р? = 9 + 2 + 9 + 2 = 22 (см)

II спосіб: Р? = 9 • 2 + 2 • 2 = 22 (см)

III спосіб: Р? = (9 + 2) • 2 = 22 (см)

99.

4 + х = 13

Х = 13 – 4

Х = 9 (см)

100.

(60 – 6) – 9 = 45

80 – (8 + 5) = 67

(38 + 46) – 29 = 55

104. Розв’язання:

1) Знайдемо друге число.

53 – 17 = 36

2) Знайдемо суму першого і другого числа

53 + 36 = 89

3) Знайдемо третє число. 100 – 89 = 11

105. Розв’язання:

9 – 2 – 2 = 5 (см)

Відповідь: товщина дошки 5 см.

107. Розв’язання:

9 + 3 + 2 = 14 (кг)

Відповідь: 14 кілограмів ягід зібрали з третього куща.

111.

O У прикладах з множенням, спочатку виконують дію множення, а потім додавання чи віднімання.

112. Розв’язання:

1) Дізнаємось, скільки грошей було у Олі:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

2 • 6 = 12 (грн)

2) 12 – 3 = 9 (грн)

Відповідь: 9 гривень залиснилось у Олі

9 : 3 = 3 (з.)

Відповідь: ще три зошити може купити Оля.

O У “цікавих квадратах” має бути однаковою сума в рядках, у стовпчиках і по діагоналях.

114. 1-й квадрат – сума трьох чисел 30; отже, у порожній клітині число 6.

2-й квадрат – сума трьох чисел 45; отже, у першому рядку – 9, у другому рядку – 3, у третьому – 21.

3-й квадрат – сума трьох чисел 60; отже, у першому рядку – 8, у другому рядку 12 і 28, у третьому – 32 і 4.

115. Розв’язання:

1) 3 • 6 = 18 (кг) – важать 6 сіток картоплі;

2) 18 + 5 = 23 (кг)

Відповідь: 23 кілограми овочів купила господарка.

117. Розв’язання:

1) 3 • 7 = 21 (р.) – вишили семеро дівчат;

2) 21 + 4 = 25 (р )

Відповідь: 25 рушників вишили дівчата.

121. Розв’язання

1) 15 – 6 = 9 (гр.) – лишилось у другому кошику;

2) 27 – 9 = 18 (гр.)

Відповідь: на 18 груш більше стало в першому кошику, ніж у другому.

125. Розв’язання:

Трикутник має три сторони, тому для його створення потрібні 3 палички. Для шести окремих трикутників знадобляться 18 паличок (3 • б = 18).

Найменша кількість паличок – 12.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

126.  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

129. Розв’язання:

1) 100 – 10 = 90 (кг) – маса нафти;

2) 90 – 14 = 76 (кг) – маса бензину.

Відповідь: маса 100 літрів бензину дорівнює 76 кілограмів.

131. Розв’язання:

26 + 5 – 7 = 24 (ябл.)

Відповідь: 24 яблуні у третьому ряді.

135. 1) Розв’язання:

12 : 3 = 4 (грн)

Відповідь: по 4 гривні одержала кожна дівчина.

2) Мати дала 12 грн своїм донькам, по 4 грн кожній. Скільки доньок у мами?

136. Розв’язання:

1) 26 – 8 = 18 (ог.) – залишилось;

2) 18 : 3 = 6 (ог.) – розклали у 3 банки порівну.

Відповідь: 6 огірків поклали в кожну банку.

137. Розв’язання:

10 : 2 = 5 (гл.)

Відповідь: 5 глечиків наповнили молоком.

2) П’ять глечиків наповнили молоком по 2 л у кожний. Скільки літрів молока розлили у глечики?

2 • 5 = 10 (л)

Розв’язання: 10 літрів молока розлили в глечики.

138.

Х + 48 = 64

Х = 64 – 48

Х = 16

16 + 48 = 64

64 = 64

Х – 36 = 54

Х = 54 + 36

Х = 90

90 – 36 = 54

54 = 54

80 – х = 18

Х = 80 – 18

Х = 62

80 – 62 = 18

18 = 18

3 • х = 27

Х = 27 : З

Х = 9

3 • 9 = 27

27 = 27

141. Розв’язання:

1) Скільки кілограмів моркви купили три покупці?

4 • 3 = 12 (кг)

2) Скільки кілограмів моркви було в мішку спочатку?

12 + 38 = 50 (кг)

Відповідь: 50 кілограмів моркви було в мішку.

38 – 12 = 26 (кг)

Відповідь: на 26 кілограмів моркви купили менше, ніж залишилось.

142. Розв’язання:

1) Дізнаємось масу поросяти.

3 + 7 = 10 (кг)

2) Знайдемо маму поросяти й віслючка разом.

10 + 30 = 40 (кг)

Відповідь: 40 кілограмів – маса поросяти й віслючка.

Яка маса індичати й поросяти разом?

3 + 10 = 13 (кг)

Яка маса індичати й віслючка разом?

3 + 30 = 33 (кг)

Яка маса індичати, поросяти й віслючка разом?

3 + 10 + 30 = 43 (кг)

144.

5 • 4 > 5 • [ ]

[ ] – числа, менші за 4

24 : 3 > 24 : [ ]

[ ] – числа 4, 6, 8, 24

2 • 8 < 2 • [ ]

[ ] – числа, більші за 8

145. Розв’язання:

1) Дізнаємось, скільки літрів квасу у великому бідоні.

4 • 5 = 20 (л)

2) Скільки літрів квасу в обох бідонах?

4 + 20 = 24 (л)

Відповідь: 24 літри квасу в обох бідонах.

Вираз: 4 + 4 • 5 = 24 (л)

На скільки літрів квасу в малому білоні менше, ніж у великому?

20 – 4 = 16 (л)

Відповідь: на 16 літрів квасу менше в малому бідоні.

146. х + 4 = 32

Х = 32 – 4

X = 28

28 + 4 = 32

32 = 32

Х : 4 = 8

Х = 8 • 4

X = 32

32 : 4 = 8

8 = 8

Х • 4 = 32

Х = 32 : 4

X = 8

8 • 4 = 32

32 = 32

Х • 8 = 32

Х = 32 : 8

X = 4

4 • 8 = 32

32 = 32

147. Розв’язання:

1) Скільки гривень заплатила господиня за 5 носовичків?

4 • 5 = 20 (грн)

2) Скільки грошей було в господині?

20 + 45 = 65 (грн)

Вираз: 4 • 5 + 45 = 65 (грн)

Відповідь: 65 гривень було в господині спочатку.

149. Розв’язання:

1) Скільки кілограмів картоплі і цибулі витратили на приготування сніданку?

25 + 5 = 30 (кг)

2) Скільки кілограмів моркви витратили?

30 : 5 = 6 (кг)

Відповідь: 6 кілограмів моркви.

150. Розв’язання:

1) Скільки коштує книжка?

4 • 5 = 20 (грн)

2) Яка вартість зошита і книжки разом?

4 + 20 = 24 (грн)

Вираз: 4 + 4 • 5 = 24 (грн)

Відповідь: 24 гривні коштують зошит і книжка.

O Щоб знайти частину від числа, треба число поділити на частину.

152. Чверть від 24 – це 24 : 4 = 6

П’ята частина від 40 – це 40 : 5 = 8

153.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

13 – 3 = 10 (см)

10 : 2 = 5 (частин)

154. Розв’язання:

1) Дізнаємось, скільки коштує 1 м сатину.

18 : 2 = 9 (грн)

2) На скільки гривень метр сатину дорожчий від метра ситцю?

9 – 4 = 5 (грн)

Відповідь: на 5 гривень метр сатину дорожчий.

155.

O Правила виконання арифметичних дій:

– Першою виконують дію в дужках.

– Друга дія: множення чи ділення (за порядком).

– Третя дія: додавання чи віднімання (за порядком).

156.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

159. Розв’язання:

1) Скільки кущів полуниць посадила мама?

6 • 5 = 30 (к.)

2) Скільки кущів полуниць посадили мама і Марійка разом?

30 + 18 – 48 (к.)

Вираз: 6 • 5 + 18 = 48 (к.)

Відповідь: 48 кущів полуниць посадили мама з Марійкою.

160. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

161. х • 6 = 30

Х = 30 : 6

X = 5

5 • 6 = 30

30 = 30

24 : х = 6

Х = 24 : 6

X = 4

24 : 4 = 6

6 = 6

Х : 6 = 6

Х = 6 • 6

X = 36

36 : 6 = 6

6 = 6

24 – х = 6

Х = 24 – 6

X = 18

24 – 18 = 6

6 = 6

Х + 6 = 20

Х = 20 – 6

X = 14

14 + 6 = 20

20 = 20

Х : 3 = 6

Х = 6 • З

X = 18

18 : 3 = 6

6 = 6

Х – 6 = 20

Х = 20 + 6

X = 26

26 – 6 = 20

20 = 20

24 : х = 8

Х = 24 : 8

X = 3

24 : 3 = 6

8 = 8

162. Розв’язання:

Яке число було записане?

37 + 18 = 55

163. Розв’язання:

1) Знайдемо, скільки літрів води взяли для поливання квітів.

6 • 3 = 18 (л)

2) Скільки літрів води залишилось у бочці?

30 – 18 = 12 (л)

Вираз: 30 – 6 • 3 = 12 (л)

Розв’язання: 12 літрів води залишилось у бочці.

170.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

171. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 12 гривень коштують 6 зошитів.

Обернені задачі: За 6 зошитів заплатили 12 грн. Скільки коштує один зошит?

12 : 6 = 2 (грн)

Скільки зошитів можна купити на 12 грн, якщо один коштує 2 грн?

12 : 2 = 6 (з.)

173. Розв’язання:

24 : 4 = 6 (грн)

Обернена задача: Ціна рогалика 6 грн. Яка вартість чотирьох рогаликів?

Скільки рогаликів можна купити на 24 грн, якщо один коштує 6 грн?

177. Розв’язання:

1) Скільки гривень заплатили за 4 м стрічки?

3 • 4 = 12 (грн)

2) Скільки одержали здачі?

20 – 12 = 8 (грн)

Відповідь: 8 гривень одержали здачі

O Якщо іменоване число поділити на іменоване, то отримуємо просте.

O Якщо іменоване число поділити на просте, то отримуємо іменоване.

179.

24 дм : 8 дм = 3

6 м – 3 дм = 60 дм – 3 дм = 57 дм

3 дм – 2 см = 30 см – 2 см = 28 см

24 дм : 6 = 4 дм

5 дм • 8 = 40 дм

3 см + 6 дм = 3 см + 60 см = 63 см

180. Розв’язання

1) Скільки коштують три пачки печива?

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

2) Скільки коштує вся покупка?

12 + 39 = 51 (грн)

Відповідь: 51 гривня – вартість усієї покупки.

181.

1) 3 • 5 = 15 (грн).

2) 30 : 6 = 5 (пар)

3) 12 : 4 = 3 (грн)

182. Розв’язання:

1) Дізнаємось про ціну 1 кг яблук.

30 : 5 = 6 (грн)

2) Оскільки ціна однакова, то можна знайти вартість.

6 • 8 = 48 (грн)

Відповідь: за 8 кг яблук заплатили 48 гривень.

183. Розв’язання.

1) Знайдено, скільки коштує 1 булочка.

12 : 4 = 3 (грн)

2) Скільки гривень коштує 2 булочки?

3 • 2 = 6 (грн)

Відповідь: за 2 булочки Петрик заплатив 6 гривень.

186.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

1) Дізнаємось яким є II число.

75 – 56 = 19

2) Дізнаємось, яким є І число.

19 + 11 = 30

3) Дізнаємось, яким є III число.

56 – 30 = 26

Перевірка:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

188. Розв’язання:

1) Скільки лип посадили?

42 : 6 = 7 (лип)

2) Скільки дубів посадили?

7 + 5 = 12 (дубів)

Відповідь: 12 дубів посадили.

189.

42 : 6 = 7

30 : 6 = 5

13 – 6 = 7

90 – 42 = 48

24 : 6 = 4

6 – 2 = 4

192. Розв’язання:

1) Дізнаємось, скільки літрів води в 1 бідоні.

24 : 6 = 4 (л)

2) Скільки літрів води в семи бідонах?

4 • 7 = 28 (л)

Відповідь: 28 літрів води в семи бідонах.

195.

А) 12 : (2 + 2) • 2 = 6

Б) 12 : (2 + 2 • 2) = 2

196. Через сім років батькові, сину й дочці буде 66 років.

1) 7 • 3 = 21 (рік) – більше стане кожному на 7 років, а їх троє;

2) 45 + 21 = 66 (років)

197. Розв’язання:

1) Скільки кг картоплі в одній сітці?

18 : 6 = 3 (кг)

2) Скільки кг ніс син?

3 • 2 = 6 (кг)

Відповідь: 6 кілограмів картоплі ніс син.

200.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

1) Скільки років матері?

40 – 4 = 36 (р.)

2) Скільки років сину?

36 : 4 = 9 (р.)

3) На скільки років син молодший за батька?

40 – 9 = 31 (р.)

Відповідь: на 31 рік син молодший від батька.

201. 5 год – 30 л

8 год – ? л

1) Скільки літрів пального витрачено за 1 годину? .

30 : 5 = 6 (л)

2) Скільки літрів пального витрачено за 8 годин?

6 • 8 = 48 (л)

Відповідь: 48 літрів пального витрачено за 8 годин.

202.

1 м – 5 дм = 10 дм – 5 дм = 5 дм

5 см • 5 = 25 см

1 м – 5 см = 100 см – 5 см = 95 см

15 см : 5 = 3 см

6 м 4 дм : 8 дм = 64 дм : 8 дм = 8

3 дм : 6 = 30 см : 6 = 5 см

3 дм 5 см : 5 = 35 см : 5 = 7 см

1 дм 2 см : 3 = 12 см : 3 = 4 см

1 м 6 дм – 8 дм = 16 дм – 8 дм = 8 дм

204. 12 + 3 – 4 + 5 + 67 + 8 – 9 = 100

205.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

206. 6 ящ. – 30 кг

4 ящ. – ? кг

Розв’язання:

1) Скільки кілограмів лимонів в 1 ящику?

30 : 6 = 5 (кг)

2) Скільки кілограмів лимонів у 4 ящиках?

5 • 4 = 20 (кг)

Вираз: 30 : 6 • 4 = 20 (кг)

Відповідь: у 4 ящиках 20 кілограмів лимонів.

211. 6 год – 42 л

8 год – ? л

Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

213.

52 + 43 = 95

53 + 42 = 95

214.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

215. 4 6. – 28 дн.

? б. – 63 дн.

1) За скільки днів бригада побудує 1 будинок?

28 : 4 = 7 (дн.)

2) Скільки будинків побудують за 63 дні?

63 : 7 = 9 (б.)

Відповідь: 9 будинків змонтує бригада за 63 дні.

218.

54 – х = 32

Х = 54 – 32

X = 22

54 – 22 = 32

32 = 32

220. а : 6 – кілограмів яблук у кошику;

А + а : 6 – кілограмів яблук разом у мішку та кошику.

Відповідь: а + а : 6 кілограмів яблук.

221. Розв’язання:

1) Скільки часу економить столяр на одній рамці?

50 – 43 = 7 (хв)

2) Скільки часу зекономить столяр, зробивши 9 рамок?

7 • 9 = 63 (хв)

Відповідь: 64 хвилини зекономить столяр.

222. 41 – 32 = 9.

224. 4 ящ. – 24 кг

7 ящ. – ? кг

Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 42 кілограми печива в семи таких ящиках.

Обернена задача: У семи однакових ящиках 42 кг печива. Скільки печива у чотирьох таких ящиках?

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 24 кілограми печива у чотирьох ящиках.

227. а • 8 – маса залізного бруска;

А • 8 – а – різниця між масою залізного і дерев’яного бруска.

Відповідь: на а • 8 – а кілограмів маса залізного бруска більша від маси дерев’яного.

228. Розв’язання:

1) Скільки журналів і брошур разом?

3 + 1 = 4 (шт.)

2) У скільки разів більше газет, ніж журналів і брошур?

12 : 4 = 3 (рази)

Відповідь: у 3 рази більше газет.

230.

4 • 4 = 16

1 • 7 = 7

232. Розв’язання:

1) Скільки купили овочів?

5 + 9 = 14 (кг)

2) У скільки разів менше купили яблук, ніж овочів?

14 : 7 = 2 (рази)

Відповідь: у 2 рази менше купили яблук.

233. а : 7 > 6, а = 56, 63

234. Розв’язання:

1) Яка маса дині?

12 – 9 = 3 (кг)

2) У скільки разів маса гарбуза більша за масу дині?

12 : 3 = 4 (рази)

Відповідь: у 4 рази маса гарбуза більша.

235.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

(а + 30) : а

Розв’язання: у (а + 30): а разів перше число менше від другого.

236. Розв’язання:

1) За скільки днів бабуся зв’яже 1 пару рукавичок?

6 : 3 = 2 (дн.)

2) За скільки днів бабуся зв’яже 2 пари рукавичок?

2 • 2 = 4 (дн.)

Відповідь: за 4 дні бабуся зв’яже 2 пари рукавичок.

237. 44, 45, 47, 48, 84, 85, 87, [88].

239. 7 кг цукру – 42 кг буряків

9 кг цукру – ? кг буряків

Розв’язання:

Відповідь: 54 кг буряків потрібно для виготовлення 9 кг цукру.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

242. Розв’язання.

1) Скільки грошей одержують за одну листівку?

42 : 7 = 6 (грн)

2) Скільки грошей одержали за 5 листівок?

6 • 5 = 30 (грн)

3) Скільки грошей одержали за листівки, продані за день?

42 + 30 = 72 (грн)

Відповідь: за день у книжковому кіоску за листівки одержали 72 гривні.

243. Розв’язання:

1) Скільки волейболістів прибуло у спортивний табір?

24 : а

2) На скільки більше прибуло футболістів, ніж волейболістів?

24 – 24 : а

Відповідь: на 24 – 24 : а більше прибуло футболістів.

244.  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

247. Розв’язання:

1) а • 2 – зошити в лінійку;

2) а • 2 – а – на стільки зошитів у лінійку більше.

Відповідь: на а • 2 – а зошитів більше в лінійку.

248.

O Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.

251. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 27 гривень заплатили за 9 кілограмів.

252. 6 б.- 18 л

? б. – 24 л

Розв’язання:

1) Скільки літрів соку в одній банці?

18 : 6 = 3 (л)

2) Скільки банок треба для 24 л?

24 : 3 = 8 (б.)

Відповідь: 8 банок.

O У квадрата рівні довжини сторін. Довжина однієї сторони 3 см, а оскільки квадратів чотири, то треба 3 • 4 = 12 см – довжина прямокутника.

254.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

I спосіб: Р? = 12 + 3 + 12 + 3 = 30 (см)

II спосіб: Р? = 12 • 2 + 3 • 2 = 30 (см)

III спосіб: P? = (12 + 3) • 2 = 30 (см)

255. 7 хл. – 35 г.

2 хл. – ? г.

Розв’язання:

1) Скільки горіхів одержав 1 хлопчик?

35 : 7 = 5 (г.)

2) Скільки горіхів одержать двоє хлопчиків?

5 • 2 = 10 (г.)

Вираз: 35 : 7 • 2 = 10 (г.)

Відповідь: 10 горіхів у двох хлопчиків.

258. х + 6 = 30

Х = 30 – 6

X = 24

24 + 6 = 30

30 = 30

Х – 6 = 30

Х = 30 : 6

X = 5

5 • 6 = 30

30 = 30

259. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 45 кілограмів.

261.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

?ABC, ?CDA.

263. Розв’язання:

1) Скільки дубових колод?

40 : 5 = 8 (к.)

2) Скільки всього колод?

40 + 8 + 24 = 72 (к.)

Відповідь: всього 72 колоди привезли на лісопильню.

267. Розв’язання:

1) Яка маса леопарда?

8 • 9 = 72 (кг)

2) Яка маса вовка?

72 – 30 = 42 (кг)

Відповідь: маса вовка 42 кілограмів.

268. 5 к. – 30 кг

? к. – 54 кг

Розв’язання:

1) Скільки кг вишень в одному кошику?

30 : 5 = 6 (кг)

2) Скільки кошиків потрібно для 54 кг вишень?

54 : 6 = 9 (к.)

Вираз: 54 : (35 : 5) = 9 (к.)

Відповідь: 9 кошиків.

269. Розв’язання:

1) Скільки коштує одна іграшка?

30 : 5 = 6 (грн)

2) Скільки іграшок можна купити на 18 грн?

18 : 6 = 3 (ігр.)

Вираз: 18 : (30 : 5) – 3 (ігр.)

Відповідь: 3 іграшки купили на 18 гривень.

270.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

272. 8 б. – 56 л

? б. – 42 л

Розв’язання

1) Скільки літрів квасу в одній банці?

56 : 8 = 7 (л)

2) Скільки банок для 42 л квасу?

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Вираз: 42 : (56 : 8) = 6 (б.)

Відповідь: 6 банок.

274. 7 ящ. – 42 кг

3 ящ. – ? кг

Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 18 кілограмів слив.

275. Це обернена задача.

Розв’язання

1) 42 : 7 = 6 (кг) – в 1 ящику;

2) 18 : 6 = 3 (ящ.)

Відповідь: 3 ящики.

3 ящ. – 18 кг

7 ящ. – ? кг

277. 1) ?DFE, ?MKL

2) ?АВС

3) ?NPO

4) ?XYZ

5) ?TSI

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

278.

48 : х = 8

Х – 24 = 6

Х – 20 = 48

Х = 24 + 6

Х = 48 + 10

279. 6 к. – 24 св.

8 к. – ? св.

Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 32 свічки у 8 коробках.

283. Розв’язання:

1) 24 : 8 = 3 (м) – на 1 сукню;

2) 27 : 3 = 9 (с.)

Відповідь: 9 суконь пошили з 27 метрів тканини.

284. 2) Невідоме число зменшили у 2 рази і дістали 8. Знайти невідоме число.

Розв’язання:

Позначимо невідоме число буквою а. Складемо рівняння:

А : 2 = 8.

У цьому рівнянні невідоме число а є діленим. Знайдемо його.

А = 8 • 2

А = 16

Відповідь: невідоме число дорівнює 16.

285. Розв’язання:

1) Скільки кг силосу давали 1 вівці?

24 : 8 = 3 (кг)

2) На скільки кг силосу більше давали на день корові, ніж вівці?

24 – 3 = 21 (кг)

Відповідь: на 21 кілограм силосу більше давали на день корові.

286. Однакову кількість викреслюємо.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

8 • 5 + 10 = 50 (грн)

8 • 8 – 14 = 50 (грн)

Відповідь: 50 гривень виділили на купівлю м’ячів.

288. 6 п. – 12 яєць

? п. – 18 яєць

Розв’язання:

1) Скільки яєць потрібно для 1 порції?

12 : 6 = 2 (яйця)

2) Скільки порцій можна приготувати з 18 яєць?

18 : 2 = 9 (п.)

Вираз: 18 : (12 : 6) = 9 (п.)

Відповідь: 9 порцій з 18 яєць.

290. Розв’язання:

1) 24 : 4 = 6 (д.) – 1 учень у першій групі;

2) 25 : 5 = 5 (д.) – 1 учень у другій групі;

3) 6 > 5

Відповідь: перша група працювала краше.

291.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) Скільки деталей, за годину виготовив майстер?

48 : 8 = 6 (д.)

2) Скільки деталей за годину виготовив учень?

8 : 4 = 2 (д.)

3) У скільки разів більше деталей виготовляє майстер за годину?

6 : 2 = 3 (рази)

Відповідь: у 3 рази більше деталей виготовляє майстер за годину.

Скільки деталей за годину виготовляють майстер разом з учнем?

6 + 2 = 8 (д.)

Відповідь: 8 деталей за годину виготовляють разом майстер та учень.

293. Кругові приклади. Пояснення див. до № 21.

294. Розв’язання:

1) Скільки сторінок прочитав Петрик?

100 – 60 = 40 (ст.)

2) Скільки сторінок прочитав Толя?

24 + 22 = 46 (ст.)

3) На скільки більше сторінок прочитав Толя?

46 – 40 = 6 (ст.)

Відповідь: на 6 сторінок більше прочитав Толя.

295. 6 ф. – 12 м

? ф. – 18 м

Розв’язання

1) Скільки метрів тканини іде на 1 фартух?

12 : 6 = 2 (м)

2) Скільки фартухів, можна пошити з 18 метрів?

18 : 2 = 9 (ф.)

Відповідь: 9 фартухів.

300. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 90 кілограмів – загальна маса птахів.

301.

Х • 9 = 72

Х = 72 : 9

X = 8

8 • 9 = 72

72 = 72

Х : 3 = 9

Х = 9 • 3

X = 27

27 : 3 = 9

9 = 9

Х + 16 = 84

Х = 84 – 16

X = 68

68 + 16 = 84

84 = 84

302.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) Знайдемо довжину сторони малого квадрата:

8 : 4 = 2 (см)

2) Знайдемо довжину сторони великого квадрата:

2 + 2 = 4 (см)

3) Знайдемо периметр великого квадрата:

4 • 4 = 16 (см)

Розв’язання:

1) Яка сума периметрів малих квадратів?

8 • 4 = 32 (см)

2) У скільки разів сума периметрів малих квадратів більша за периметр великого квадрата?

32 : 16 = 2 (рази)

Відповідь: у 2 рази.

304. Розв’язання:

1) Скільки вареників зліпили дві сестри?

9 • 2 = 18 (в.)

2) Скільки вареників зліпив брат?

24 – 18 = 6 (в.)

Відповідь: 6 вареників зліпив брат.

307. Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 6 плеєрів залишилось продати.

308. Розв’язання:

1) Скільки груш у саду?

36 : 4 = 9 (гр.)

2) Скільки слив і груш разом?

36 + 9 = 45 (сл. і гр.)

3) Скільки яблунь у саду?

45 + 16 = 61 (ябл.)

Відповідь: 61 яблуня в саду.

309.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

311. 6, 8, 10; 6, 9, 12; 6, 12, 18.

312. Розв’язання

1) Скільки груш було у двох кошиках після того, як узяли 4 груші?

20 – 4 = 16 (гр.)

2) Скільки груш в одному кошику, якщо їх порівну?

16 : 2 = 8 (гр.)

2) Скільки груш у першому кошику?

8 + 4 = 12 (гр.)

Відповідь: у першому кошику – 12 груш, у другому – 8.

315.

1) 35 + 5 • 2 = 45 (кг)

2) 35 : (5 + 2) = 5 (разів)

3) 35 – (5 + 2) = 28 (кг)

317. Розв’язання.

1) Яка маса індички?

32 : 4 = 8 (кг)

2) Яка маса 9 індичок?

8 • 9 = 72 (кг)

Відповідь: 72 кілограми – маса 9 індичок.

На скільки кілограмів маса 9 індичок більша за масу двох овець?

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: на 2 кілограми.

318. Розв’язання:

1) Скільки метрів полотна виготовила майстриня за 1 годину на другому верстаті?

4 + 3 = 7 (м)

2) За скільки годин на другому верстаті майстриня виготовить 56 м полотна?

56 : 7 = 8 (год)

Відповідь: за 8 годин.

1) Скільки полотна виготовить за 8 год майстриня на першому верстаті?

4 • 8 = 32 (м)

2) На скільки метрів полотна менше виготовила майстриня на першому верстаті?

56 – 32 = 24 (м)

Відповідь: на 24 метри.

319. Розв’язання:

1) 25 – 9 = 16 (г.) – різниця між тим, що є у Тетянки, і буде;

2) 16 : 2 = 8 (г.) – на двох дітей;

3) 25 – 8 = 17 (г.) – це на 9 більше, ніж у брата.

Відповідь: 8 горіхів треба віддати братові.

320.

O Знайти половину – значить поділити число на 2.

O Знайти третину – значить поділити число на 3.

O Знайти дев’яту частину – значить поділити число на 9.

321. 9 кг – 72 грн

5 кг – ? грн

Розв’язання:

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Відповідь: 40 гривень коштують 5 кг кабачків.

324.

1) а + b окунів

2) а – b окунів

3) а : b разів

326. Розв’язання:

1) Скільки бензину відлили в бак мотоцикла?

56 : 7 = 8 (л)

2) Скільки л бензину відлили в бак автомобіля і мотоцикла разом?

56 + 8 = 64 (л)

3) Скільки літрів бензину залишилось у бочці?

100 – 64 = 36 (л)

Відповідь: 36 літрів бензину залишилось.

327. Узяти по три монети, зважити. Визначити, чи є фальшива в трійці. Та трійка монет, яка легша, міститиме фальшиву. У цій трійці зважити дві монети, визначити, де фальшива.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

328. Розв’язання:

I спосіб:

1) Скільки горіхів у двох мішках?

36 + 18 = 54 (кг)

2) Скільком покупцям продали горіхи?

54 : 6 = 9 (п.)

Відповідь: 9 покупцям

II спосіб:

1) Скільком покупцям продали 36 кг горіхів?

36 : 6 = 6 (п.)

2) Скільком покупцям продали 18 кг горіхів?

18 : 6 = 3 (п.)

3) Скільком покупцям продали горіхи?

6 + 3 = 9 (п.)

Відповідь: 9 покупцям.

329.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

333.

3 • 6 • 2 = 36

2 • 4 • 9 = 72

3 • 8 • 3 = 72

2 • 8 • 4 = 64

4 • 9 • 2 = 72

3 • 7 • 2 = 42

4 • 7 • 2 = 56

2 • 6 • 4 = 48

334. Було – ? с. по 9 м

Витратили – 45 м

Залишилось – 27 м

Розв’язання:

I спосіб:

1) Скільки метрів тканини було?

27 + 45 = 72 (м)

2) Скільки сувоїв завезли?

72 : 9 = 8 (с.)

Відповідь: 8 сувоїв тканини було.

II спосіб:

1) Скільки сувоїв витратили?

45 : 9 = 5 (с.)

2) Скільки сувоїв залишилось?

27 : 9 = 3 (с.)

3) Скільки сувоїв завезли?

5 + 3 = 8 (с.)

Відповідь: 8 сувоїв тканини.

335.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Викреслюємо однакові частини.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Через 18 років.

337. Розв’язання:

1) Скільки кілограмів апельсинів привезли у магазин?

26 + 46 = 72 (кг)

2) Скільки ящиків з апельсинами привезли?

72 : 8 = 9 (ящ.)

Відповідь: 9 ящиків.

Було – ? ящ. по 8 кг

Продали – 46 кг

Залишилось – 26 кг

342. Було – 50 кг

Насипали – ? п. по 3 кг

Залишилось – 23 кг

Розв’язання.

1) Скільки кг цурку насипали?

50 – 23 = 27 (кг)

2) У скільки пікетів насипали цукор?

27 : 3 = 9 (п.)

Відповідь: у 9 пакетів.

У магазині було 25 кг цукерок. Коли в кілька пакетів розклали по 2 кг цукерок, залишилось 13 кг. У скільки пакетів розклали цукерки?

343. Було – 48 бр.

Використали – 4 к. по 6 бр.

Залишилось – ? бр.

Розв’язання:

48 – 6 • 4 = 24 (бр.)

Відповідь: 24 бруски пластиліну залишилось.

344. Розв’язання:

7 – 5 = 2 (см) – DO

AO – AD = DO

OB = CO = 3 cм

CO – DO = CD

3 cм – 2 cм = 1 cм – CD

345. Розв’язання:

1) Скільки кг картоплі залишилось?

90 – 54 = 36 (кг)

2) Скільки кг моркви залишилось?

30 – 18 = 12 (кг)

3) На скільки кг картоплі залишилось більше?

36 – 12 = 24 (кг)

Відповідь: на 24 кілограми картоплі більше.

347.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

7 • 5 = 7 + 7 + 7 + 7 + 7

6 • 4 = 6 + 6 + 6 + 6

9 • 2 = 9 + 9

352. Розв’язання.

1) Скільки винограду у другому кошику?

А : 2 (кг)

2) Скільки винограду у двох кошиках?

А + а : 2 (кг)

3) Скільки винограду в одному ящику?

(а + а : 2) : 4 (кг)

Відповідь: (а + а : 2) : 4 кілограмів винограду в одному ящику.

353.

Кураги Абрикосів

5 кг – 35 кг

? кг – 63 кг

Розв’язання:

1) Скільки кг абрикосів треба для 1 кг кураги?

35 : 5 = 7 (кг)

2) Скільки кг кураги отримають із 63 кг абрикосів?

63 : 7 = 9 (кг)

Запис розв’язання виразом: 63 : (35 : 5) = 9 (кг).

Відповідь: 9 кілограмів кураги.

354.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Викреслюємо однакову кількість цукерок.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

9 • 4 = 36 (ц.)

Відповідь: 36 цукерок у мами.

356. 9 п. – 36 кг

? п. – 28 кг

Розв’язання:

28 : (36 : 9) = 7 (п.)

Відповідь: 7 пакетів.

361.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) Скільки метрів сатину?

6 • 2 = 12 (м)

2) Скільки метрів шовку і сатину?

6 + 12 = 18 (м)

3) Скільки сукна?

18 – 3 = 15 (м)

Відповідь: 15 метрів сукна.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

363. Розв’язання:

Яка довжина прямокутника?

2 • 3 = 6 (см)

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Ркв = 2 • 4 = 8 (см)

Рпр > Ркв

365.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) 15 – 3 = 12 (к.) – на II ділянці;

2) 15 + 12 = 27 (к.) на І і II ділянках;

3) 27 : 3 = 9 (к.)

Відповідь: 9 кущів бузку на III ділянці.

368.

А • b

2 • 3 = 6

2 • 6 = 12

З • 4 = 12

2 • 2 = 4

12 • 0 = 0

2 • 0 = 0

3 • 0 = 0

6 • 0 = 0

4 • 0 = 0

А : b

4 : 2 = 2

6 : 3 = 2

12 : 6 = 2

12 : 3 = 4

0 : 12 = 0

0 : 2 = 0

0 : 3 = 0

0 : 6 = 0

0 : 4 = 0

369. Розв’язання:

1) Скільки книжок на другій полиці?

9 • 2 = 18 (кн.)

2) Скільки книжок на двох полицях?

9 + 18 = 27 (кн.)

3) Скільки книжок залишилось?

27 – 6 = 21 (кн.)

Відповідь: 21 книжка залишилась.

II спосіб:  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

III спосіб:  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

371.

10 + 5 + 3 = 18 (г.) – стало;

18 : 2 = 9 (г.) – на кожному кущі порівну;

9 – 5 = 4 (г.) – було на І кущі;

9 – 3 = 6 (г.) – було на II кущі;

4 + 6 = 10 (г.) – сиділо на двох кущах.

373.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) 15 : 3 = 5 (кв.) – II;

2) 5 + 4 = 9 (кв.) – III;

3) 15 + 5 + 9 = 29 (кв.)

Відповідь: 29 квіток всього у трьох вазах.

Додаткові вправи (с. 53)

1.

13 24 35 46 57 68 79

31 42 53 64 75 86 97 20

2. 18 27 36 45 54 63 72 81 90

4.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

8.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) 9 + 36 = 45 (кг) – зібрали;

2) 45 : 9 = 5 (разів)

Відповідь: у 5 разів більше зібрали гороху.

9.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання

1)  Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

2) 60 – 15 = 45 (хв)

Відповідь: на 45 хвилин більше може перебувати під водою кашалот

10.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) а • 4 (ос.) – II

2) а • 4 – а (ос.)

Відповідь: на а • 4 – а осіб менше в першому пансіонаті.

12.

 Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями

Розв’язання:

1) а • 2 (ос.) – ІІ

2) а = а • 2 (ос.)

Відповідь: а + а • 2 осіб відвідали виставку за два дні.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,50 out of 5)


Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями - ГДЗ з математики


Повторення матеріалу 2 класу. Ознайомлення з рівняннями