Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі

ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ

УРОК № 66

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі

Мета: підбити підсумки творчої роботи; проаналізувати типові помилки, допущені учнями у переказах; виробляти у школярів уміння аналізувати і виправляти власні помилки; розвивати усне й писемне мовлення.

Обладнання: контрольні зошити, підручник.

ХІД УРОКУ

I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

II. ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА ВЧИТЕЛЕМ ПЕРЕКАЗІВ

III. АНАЛІЗ ДВОХ-ТРЬОХ ПЕРЕКАЗІВ

Схема аналізу письмового переказу

1) Чи в правильній послідовності переказано зміст тексту (пропущено щось, додано щось зайве, переставлені абзаци тощо).

2) Чи передано головну думку тексту.

3) Чи розкрито тему.

4) Чи збережено в переказі стиль тексту.

5) Грамотність.

IV. ОГОЛОШЕННЯ ОЦІНОК ЗА ПЕРЕКАЗИ

V. КОЛЕКТИВНА РОБОТА НАД ТИПОВИМИ ПОМИЛКАМИ

VI. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА УЧНІВ НАД ПОМИЛКАМИ

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити § 51 підручника.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі - Плани-конспекти уроків по українській мові


Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі