УРОК 90
Тема. Складання та розв’язання задач на пропорційне ділення
Мета: опрацювати складання та розв’язання задач на пропорційне ділення, розв’язання рівнянь та нерівностей; вдосконалювати навички усної лічби.
Обладнання: таблиця для усної лічби, таблиця умови задачі.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення
Гра “Хто швидше?”
На дошці – таблиця, грають дві команди учнів. До дошки виходять по одному гравцю з кожної команди одночасно. Починають розв’язувати з нижніх
2/3 | Години | 3/4 |
2/3 | Доби | 3/4 |
7/10 | Кілометра | 3/10 |
3/5 | Метра | 2/5 |
2/3 | Року | 3/4 |
9/10 | Кілограма | 6/100 |
7/10 | Дециметра | 4/10 |
3/10 | Хвилини | 5/6 |
2. Завдання для опитування
– Периметр прямокутника 28
– Що більше – 1/5 площі квадрата зі стороною 15 см чи 1/3 площі прямокутника зі сторонами 12 см і 10 см?
3. Обчислити зручним способом (приклади № 743).
II. Розвиток математичних умінь
Творча робота над задачами.
1. Задача № 737 (під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю)
Місткість 1 каністри | Кількість каністр | Загальна кількість гасу |
Однакова | 4 | 72 л |
? | 54 л |
2. Коментоване розв’язання задачі № 738
3. Фізкультхвилинка
4. Самостійне розв’язання задачі № 739
5. Розв’язання рівнянь та нерівностей
– Рівняння № 740 – розв’язати з коментуванням;
– нерівності № 741 – самостійно за варіантами: І варіант – І, ІІ варіант – ІІ.
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 744, 745.