ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА РУХ, ОБЧИСЛЮВАТИ ПЛОЩУ
І. Перевірка домашнього завдання
Перевіряючи задачі 721, 722, заслухати пояснення різних способів розв’язання, визначити найбільш раціональний.
II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів
1. Завдання для опитування.
1) Обчислити ЗО 450 : 5. Чому в частці на місці сотень треба писати 0?
2) 3адача. За 6 год літак пролетів 4512 км. Скільки кілометрів пролетів літак
2. Усні обчислення.
1) Вправа 724.
2) Гра “Естафета”. Грають 2 команди.
320 : 4 | 240 : 2 |
800 : 2 | 600 : 3 |
(350 + 150) : 5 | (830 – 230) : 6 |
(540 – 90 • 6) : 9 | 8 • (703 – 210) |
III. Повідомлення теми та мети уроку
Учитель повідомляє, що на уроці учні ділитимуть круглі багатоцифрові числа на одноцифрові, розв’язуватимуть задачі та знаходитимуть значення виразів.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Самостійно
2. Вправа 726 (2) – під керівництвом учителя та самостійно.
V. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
1. Вправа 723 – під керівництвом учителя.
2. Вправа 725 – самостійно за варіантами.
3. Задача 728. Записати графічно задачу, розв’язати її двома діями.
4. Задача 729. Розглянути малюнок і розгортку паралелепіпеда. Знайти її площу під керівництвом учителя. Сильніші учні додатково розв’язують задачу із *. Послухати міркування учнів щодо її розв’язання.
5. Вправа 727 – самостійно.
VI. Підсумок уроку
Ділили круглі багатоцифрові числа на одноцифрові, розв’язували задачі на рух. Які труднощі були на уроці? Над чим потрібно працювати, щоб їх подолати?