ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ЗНАХОДИТИ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ НА ВСІ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ ТА РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗУСТРІЧНИЙ РУХ
I. Перевірка домашнього завдання
Пояснити два способи розв’язання задачі 730 та вибірково – обчислення виразу вправи 731.
II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів
Усні обчислення.
1) 4800 : 4
18 000 : 9
440 : 2 • 8
960 : 4 • 6
600 : 5 • 100
630 • 2 : 9
2) 3адача. Один лижник пройшов 1200 м за 8 хв. Другому лижникові, щоб пройти цю відстань, знадобилося на 2 хв менше. У кого з двох лижників
III. Повідомлення теми та мети уроку
Учитель повідомляє, що на уроці учні знаходитимуть значення виразів, розв’язуватимуть рівняння та задачі на зустрічний рух.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Розв’язування задачі 734. Короткий запис зобразити схематично, розв’язати двома способами.
2. Задача 736. Проаналізувати під керівництвом учителя, розв’язати окремими діями. Сильніші учні складають обернену задачу до задачі 734 та розв’язують її.
3. Вправа 732 (1) – самостійно.
4. Вправа 732 (2). Розв’язати під керівництвом учителя та самостійно.
V.
1. Вправа 733. Порівняти вирази та знайти їх значення. Чому вони різні?
2. Вправа 735. Розглянути малюнки, дати відповіді на запитання.
3. Вправа 737 – самостійно.
VI. Підсумок уроку
Розв’язували задачі на зустрічний рух, обчислювали значення виразів. Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Закінчіть речення: “На уроці мені… Ці знання я можу використати…”.